خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

تعمیر پرینتر اچ پی توسط تیم حرفه ای hp تعمیر در کمترین زمان و در 24 ساعت شبانه روز آماده ی ارائه خدمات تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج در محل است.

نمایندگی تعمیرات اچ پی در تهران

HP یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید و پشتیبانی از انواع تجهیزات اداری و رسمی است. این تجهیزات شامل پرینتر، فکس و اسنکر و … هستند. این دستگاه ها در شرکت ها و کسب و کار های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده نادرست و یا عدم سرویس به موقع دستگاه ها باعث می شود تا خرابی هایی برای پرینتر اچ پی به وجود بیاید. علاوه بر پرینتر ها، دستگاه فکس و اسکنر اچ پی نیز ممکن است در دستگاه های چندکاره یا تک کاره به صورت دوره ای یا بعد از خرابی برخی از قطعات، کارایی خود را از دست بدهند.

ما پرینتر شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ ترین تعمیرکاران در محل و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می کنیم.

 

تعمیر پرینتر در محل

با توجه به اینکه معمولاً دستگاه های اچ پی امروزه به صورت چندکاره هستند و ابعاد بزرگی دارند، جابجایی آن ها سخت است. علاوه بر این زمانی که یک قطعه از کار بیوفتد، بقیه قسمت های دستگاه قابل استفاده هستند و به همین دلیل نمی توان دستگاه را از محیط جابجا کرد و به محیط نمایندگی اچ پی برای تعمیرات یا تعویض قطعات انتقال داد.

تعمیر پرینتر در محل خود را به متخصصان اچ پی تعمیر بسپارید ما با تکیه بر دانش فنی و تجربه ی بالا و هم چنین تضمین استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر خیال شما را از تعمیرات آسوده می کنیم.

 

تماس با تعمیرکار برای تعمیر پرینتر hp و canon و samsung

 

 

خدمات hp تعمیر

 

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج به فرآیند تجدید حیات یا پر کردن دوباره کارتریج‌های چاپگر اشاره دارد. وقتی که مواد چاپی در کارتریج تمام می‌شود، یکی از راه‌حل‌ها این است که کارتریج را شارژ کنید. در این فرآیند، مواد چاپی مانند جوهر یا تونر به کارتریج افزوده می‌شود تا دوباره بتواند چاپ انجام دهد. به این روند انجام شده شارژ کارتریج می گویند.

انواع کارتریج پرینتر ها:

  • انواع کارتریج‌های پرینتر به شدت به نوع چاپگر و نوع فناوری چاپ بستگی دارد. در اینجا تعدادی از انواع کارتریج‌ها ذکر شده است:

 

کارتریج جوهرافشان:

  • کارتریج جوهرافشان تک رنگ یا چند رنگ: برای چاپ تصاویر و مستندات با رنگ‌های مختلف.

 

کارتریج لیزری:

  • کارتریج تونر یکپارچه (All-in-One): شامل مخزن تونر و دیگر قسمت‌های چاپگر.

  • کارتریج تونر جداگانه (Separate Toner Cartridges): دارای مخزن تونر و دیگر اجزاء جداگانه برای هر رنگ.

 

کارتریج جوهرافشان حرارتی:

  • کارتریج حرارتی پر مخصوص عکس یا تصاویر با کیفیت بالا.

 

خرید کارتریج hp tamir

 

تعمیر فوری پرینتر

تعمیر فوری پرینتر خود را به متخصصان اچ پی تعمیر  بسپارید ما با تکیه بر دانش فنی و تجربه ی بالا و هم چنین تضمین استفاده از قطعات اصلی و اورجینال و ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر خیال شما را از تعمیرات آسوده می کنیم.

ما پرینتر شما را در هر مدل و برندی توسط مجرب‌ ترین تعمیرکاران در محل و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تعمیر و سرویس می کنیم.

 

تعمیرکار پرینتر hp canon samsung brother

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha