خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

مهندسان ما در واحد تعمیرات پرینتر اچ پی تعمیر، تجربیاتشان را در خصوص شیوه های مراقبت از پرینترها در اختیار شما قرار می دهند.

 مانند سایر لوازم اداری، چاپگرها نیز نیاز به تمیز کردن، به روز رسانی و مراقبت مناسب دارند. حتی بدون اینکه حرفه ای باشید، می‌توانید با این نکات و ترفند‌ها از چاپگر اداری یا خانگی خود مراقبت کنید.

 

لیست نگهداری و تعمیر پرینتر

 

1.دفترچه راهنمای پرینتر را نادیده نگیرید

 

قبل از نصب پرینتر، ابتدا دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و چه بهتر است که از نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. در غیر اینصورت دفترچه راهنما تمام اطلاعات مربوط به چاپگرهای شما مانند قطعات پرینتر، نصب پرینتر، ضمانت و موارد دیگر را برای عمر طولانی چاپگر دارد. در صورت بروز هر مشکلی، یک کتابچه راهنمای چاپگر شما را راهنمایی می‌کند که چگونه آن را عیب یابی کنید، حتی قبل از اینکه لازم باشد کسی به چاپگر شما مراجعه کند. شما را از خراب شدن گارانتی محصول نجات می‌دهد.

 

به عنوان مثال، در مورد مشکل گیر کردن کاغذ، کتابچه راهنمای کاربر به شما پیشنهاد می‌کند که به آرامی کاغذ را با دو دست بیرون بکشید تا از پارگی کاغذ جلوگیری کنید و در صورت وارد آوردن آسیب به دستگاه نیاز به تعمیر پرینتر اچ پی در تهران خواهید داشت.

 

کاتالوگ استفاده از پرینتر در اچ پی تعمیر

 

 

2.مکان یابی درست برای پرینتر

یک چاپگر مانند سایر ماشین‌ها باید به خوبی و در جای مناسب قرار داده شود تا نتایج بهینه به دست آید. باید دور از گرما، رطوبت یا هوای خشکی که از CPU کامپیوتر خارج می‌شود، نگهداری شود. این می‌تواند هد چاپگر را مسدود کند و در نتیجه کیفیت چاپ پایینی داشته باشد. همچنین، باید در گوشه‌ای ساکت از دفتر یا خانه نگهداری شود که افرادی که از آنجا می‌گذرند به آن برخورد نکنند.

 

برای مطالعه بیشتر: فروش پرینتر استوک

 

3. تمیز کردن داخل و هد پرینتر

چاپگر باید بعد از مدتی استفاده از داخل تمیز شود. پرینتر اچ پی دارای قطعات ظریفی است که با گرد و غبار پوشانده می‌شود. در فواصل منظم آن را از داخل تمیز کنید تا از تجمع گرد و غبار و کثیفی جلوگیری شود. برای تمیز کردن از یک پارچه بدون پرز یا پارچه نخی مرطوب استفاده کنید. همچنین برای جریان روان جوهر باید هدهای پرینتر را با آب گرم تمیز کنید. از استفاده از دستمال مرطوب برای همین کار خودداری کنید و اجازه دهید هد قبل از ثابت کردن کارتریج ها در جای خود خشک شود تا نیازی به خرید کارتریج در تهران نداشته باشید.

 

 

4.کارتریج پرینتر را قرار دهید و تعویض کنید

تعویض و شارژ کارتریج های جوهر یکی از جنبه‌های مهم عملکرد مناسب چاپگر است. فقط به دلیل گران بودن کارتریج های شارژ مجدد، مردم تمایل دارند جوهر ارزان تری بخرند و چاپگر و کیفیت چاپ را خراب می کنند. بنابراین، همیشه خرید کارتریج در تهران را با بهترین کیفیت انجام دهید چرا که چاپگر شما را در وضعیت خوبی نگه می‌دارد و همچنین کیفیت چاپ‌های شما را نیز حفظ می‌کند. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید زمان پر کردن مجدد است. منتظر خشک شدن کامل جوهر نباشید. هنگامی که چاپگر به شما از کاهش سطح کارتریج ها اطلاع داد، آن‌ها را دوباره پر کنید. احتمالا هد پرینتر با کارتریج های خشک شده آسیب می‌بیند. همچنین، قبل از تعویض کارتریج، دستورالعمل‌ها را مطالعه کنید. برای چاپ با کیفیت از دست زدن به کارتریج ها از پایین خودداری کنید و کارتریج های با کیفیت را که قابل حمل نیستند خریداری کنید.

 

برای مطالعه بیشتر: خطای دستگاه کپی شارپ

 

5.آخرین نسخه درایور پرینتر را نصب کنید

یکی دیگر از راه‌های عالی برای دور نگه داشتن چاپگر خود از هرگونه مشکل، به روز رسانی درایورها است. برخی از تولیدکنندگان به‌روزرسانی خودکار را ارائه می‌کنند، اما برای برخی دیگر، شما باید به‌روزرسانی‌های دستی را انجام دهید. اگر نرم افزار قدیمی باشد، چاپگر شما ممکن است نتایج دلخواه را به شما ارائه نکند. این به روز رسانی ها حفره‌ها را از بین می‌برد و نرم افزار چاپ را بهبود می‌بخشد.

 

6.زمانی که باید دستگاه پرینتر را خاموش کنید

هنگامی که برای مدت طولانی از چاپگر استفاده نمی‌کنید، آن را خاموش کنید. این کار باعث افزایش طول عمر پرینتر می‌شود و کارتریج آن به زودی خشک نمی‌شود. متعاقبا هد چاپگر مسدود می‌شود و روشن نگه داشتن مداوم آن می تواند سایر قسمت های آن را فرسوده کند. لازم است که چاپگر به طور مرتب استفاده شود، در غیر این صورت نازل های جوهر به زودی خشک می‌شوند و منجر به چاپ خطی می‌شوند. برای صاحبان کسب و کار، چاپگر هر روز نیاز خود را پیدا می‌کند.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیرات تخصصی پرینتر

 

7.کیت نگهداری پرینتر

خوب است برای سرمایه گذاری مقداری پول خرید یک کیت نگهداری و تعمیرات پرینتر را بپردازید. این شامل ابزارهایی است که به شما در نگهداری چاپگرتان کمک می‌کند، مانند لوازم تمیز کردن، غلتک،کارتریج و غیره. برای افرادی که برای مدت طولانی از چاپگر استفاده می‌کنند بسیار مفید است. علاوه بر نکات ذکر شده در بالا، انتخاب نوع مناسب جوهر نیز نقش مهمی در عملکرد مناسب چاپگر دارد.

شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینتر سامسونگ در زمینه های تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک، خرید پرینتر استوک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

تعمیر پرینتر در محل

 

 

 

 

شارژ کارتریج در hp تعمیر

 

استفاده از جوهر صحیح

چاپگرهای مختلف به انواع مختلفی از جوهر نیاز دارند زیرا همه آن‌ها بر اساس فناوری متفاوتی کار می‌‎کنند. بنابراین، قبل از خرید و یا پر کردن مجدد چاپگر خود به یاد داشته باشید که پرینتر لیزری از کارتریج های تونر (بر پایه پودر) استفاده می‌کند و کارتریج های جوهر (مبتنی بر مایع) توسط چاپگرهای جوهر افشان استفاده می‌شود. همچنین، جوهر با کیفیت خریداری کنید، در غیر این صورت پرینتر چاپ با کیفیت پایینی تولید می‌کند و ممکن است هدها آسیب ببینند. به همین منظور می‌توانید جهت تهیه و خرید کارتریج در تهران با شرکت اچ پی تعمیر، نمایندگی محصولات کانن در تهران و همچنین نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران تماس گرفته تا محصول مورد نظر را در محل خود تحویل بگیرید.

 

برای مطالعه بیشتر: مرکز تعمیرات پرینترهای hp

 

چه زمانی یک دستگاه کپی و پرینتر نیاز به تعمیر یا تعویض دارد؟

حتی پس از نگهداری و تعمیر کپی شارپ، ممکن است دستگاه دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در اینجا زمان‌هایی وجود دارد که ممکن است لازم باشد چاپگر موجود خود را جایگزین کرده و چاپگر جدیدی خریداری کنید.

 

برای مطالعه بیشتر: سرویس پرینتر

 

  • زمانی که سرعت چاپ آهسته است

اگر چاپگر برای اجرای دستور و چاپ یک سند بیش از حد طول می کشد، به این معنی است که باید پرینتر یا دستگاه کپی خود را تغییر دهید. این موضوع به خصوص در روزهایی که نیاز به چاپ فوری برای دفتر خود دارید و سپس با زدن دکمه چاپ هیچ اتفاقی نمی‌افتد، مشکل ساز می‌شود. در نتیجه می‌توانید برای تعمیر کپی شارپ با کارشناسان اچ پی تعمیر تماس بگیرید.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر کار پرینتر

 

  • گیر کردن مکرر کاغذ در پرینتر

گاهی اوقات کاغذ در چاپگر گیر می‌کند و این امر کمی عادی است، اما زمانی که بیش از حد می‌شود، باید بدانید که چاپگر ممکن است زودتر از بین برود. مسلما حذف یک کاغذ مچاله شده در هر پرینت یا هر روز برای شما و کارمندانتان آزاردهنده خواهد بود.

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

 

  • خروجی ضعیف چاپگر

اگر چاپگر با جوهر کامل است و هنوز کپی یا چاپ با کیفیتی ارائه نمی‌کند، نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. علاوه بر این، اگر یک چاپگر قادر به چاپ بر روی انواع مختلف کاغذ نباشد، دوباره مشکل جدی در دستگاه وجود دارد.

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی پرینتر hp

 

  • به روز نبودن پرینتر

برای استفاده در دفتر، همیشه باید به دنبال یک پرینتر چندکاره باشید که دارای دستگاه کپی، چاپگر و اسکنر باشد. اگر اسکنر یا دستگاه کپی را از دست داد، بهتر است به جای هدر دادن پول در خرید هر سه آن، یک دستگاه جدید بخرید.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر فتوکپی شارپ

 

بایدها و نبایدهایی که باید در پرینتر رعایت شوند

  • سینی کاغذ چاپگر را بیش از حد پر نکنید و از مرطوب شدن آن‌ها جلوگیری کنید

  • از مواد مصرفی مناسب و با کیفیت برای کاغذ و کارتریج پرینتر استفاده کنید

  • هر چاپگر با گذشت زمان دچار فرسودگی و خرابی می‌شود

  • پرینتر یک دستگاه ظریف است که با آن به خوبی و به شیوه‌ای مناسب رفتار کنید

  • هنگام باز کردن چاپگر، آن را خاموش کنید و از لمس قطعات متحرک خودداری کنید.

در نهایت باید اشاره کرد که در صورت بروز هرگونه مشکل در دستگاه خود می‌توانید با مشاوران اچ پی تعمیر که نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران، تعمیر پرینتر اچ پی در تهران، نمایندگی محصولات کانن در تهران، تعمیر کپی شارپ در تهران، خدمات پس از فروش پرینترهای hp، نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، شارژ پرینترهای hp در محل، فروش و خرید کارتریج در تهران از انواع برندها را بر عهده دارد، تماس حاصل نمایید تا مشاوره لازم به شما داده شود.

 

- تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد

- فروش پرینترهای استوک اروپا بهراه سه ماه گارانتی بی قید و شرط

- هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان میباشد

- تعمیر تخصصی تعمیرات و فروش انواع ماشین های اداری

- فروش  و شارژ کارتریج های لیزری

- ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه مراکز و ارگان های طرف قرارداد

تعمیر پرینتر hp تعمیر

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

اچ پی تعمیر

تعمیر پرینتر اچ پی

خرید کارتریج در تهران

نمایندگی پرینتر اچ پی در تهران

تعمیر پرینتر اچ پی در تهران

نمایندگی محصولات کانن در تهران

تعمیر کپی شارپ در تهران

tamir hp

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر استوک

تعمیر پرینتر در محل

چاپگر

پرینتر اچ پی

پرینتر

کارتریج پرینتر

کارتریج

کارتریج‌

دستگاه پرینتر

دستگاه پرینتر استوک

دستگاه پرینتر لیزری

پرینتر لیزری

خرید کارتریج

پرینتر چندکاره

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

تعمیر فکس

تعمیر اسکنر کانن

خرید پرینترهای لیزری رنگی

خرید پرینترهای لیزری

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

تعمیر پرینتر اچ‌پی

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر پرینتر hp در محل

پرینتر استوک

شارژ کارتریج

خطای دستگاه کپی شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ

خرید پرینتر استوک

فروش پرینتر استوک

تعمیرات تخصصی پرینتر

تعمیر کار پرینتر

نمایندگی پرینتر hp

سرویس پرینتر