خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

 

هنگام خرید یک چاپگر جدید برای خانه یا محل کار خود، به راحتی می توانید تحت تأثیر همه ویژگی ها، مارک ها و گزینه های موجود قرار بگیرید. هیچ کمبودی در چاپگرها وجود ندارد که بتوانید از بین آنها انتخاب کنید، از چاپگرهای ساده و ارزان تا پرینترهای پر ویژگی و سطح بالا با برچسب قیمت مناسب. در این مقاله، ما سعی خواهیم کرد سوالات اصلی را که باید هنگام خرید چاپگر جدید از خود بپرسید، راهنمایی کنیم که به کاهش گزینه‌های شما کمک می‌کند و فهرست کوتاهی از بهترین گزینه‌های ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

برترین ویژگی هایی که باید برای چاپگرتان ملاحظه کنید

  • رنگی یا سیاه و سفید

یک راه سریع برای کاهش انتخاب های خود به نصف این است که تصمیم بگیرید آیا به چاپگر رنگی نیاز دارید یا اینکه چاپگر سیاه و سفید کار را برای شما انجام می دهد. اگر تنها چیزی که چاپ می‌کنید اسناد متنی، فاکتورها، رسیدها یا برچسب‌های حمل و نقل است، احتمالاً می‌توانید بدون صرف هزینه اضافی برای چاپگر رنگی، از آنجا خارج شوید. چاپگرهای لیزری تک رنگ ، همانطور که این چاپگرهای سیاه و سفید شناخته می شوند، از مقرون به صرفه ترین چاپگرهایی هستند که می توانید خریداری کنید. نه تنها تونر لیزری مورد استفاده آنها برای کیف پول مناسب است، بلکه این چاپگرها قطعات و اجزای کمتری نیز دارند و به همین دلیل اغلب مقرون به صرفه تر هستند. البته، اگر قصد دارید اسناد را با گرافیک، عکس و سایر رسانه های غیر متنی چاپ کنید، احتمالاً می خواهید یک چاپگر رنگی تهیه کنید تا بتوانید اسناد پر جنب و جوش و رنگارنگ نیز تولید کنید.

 

 

  • آیا به ویژگی های امنیتی چاپگر نیاز دارید؟

اکثر چاپگرها دارای برخی ویژگی‌های امنیتی اولیه هستند، اما اگر برای دفتر خود خرید می‌کنید، جایی که ممکن است اسناد حساس چاپ شوند و چاپگر از طریق شبکه در دسترس همه کارکنان شما باشد، ممکن است الزامات امنیتی سخت‌گیرانه‌تری داشته باشید. بسیاری از چاپگرهای Enterprise با در نظر گرفتن امنیت طراحی شده‌اند، و این دلیل عمده‌ای است که کسب‌وکارها به جای استفاده از مدل‌های ارزان‌تر خانگی یا تجاری کوچک، این چاپگرهای بزرگ‌تر گران‌تر را انتخاب می‌کنند. حتماً ویژگی های امنیتی چاپگرهایی را که در نظر دارید مطالعه کنید تا مطمئن شوید که مطابق با استانداردها و تحمل خطر شما هستند.

 

  • چقدر قصد چاپ دارید؟

یکی دیگر از نکات کلیدی، حجم چاپی است که انتظار دارید چاپگر خود را در معرض آن قرار دهید. چاپگرهای خانگی و مشاغل کوچک برای حجم کم طراحی شده‌اند و اگر فقط چند صفحه در روز چاپ کنید ممکن است سال‌ها بدون مشکل برای شما کار کنند، اما اگر چاپگر خانگی خود را در محیطی با حجم بالا قرار دهید، متوجه خواهید شد که ممکن است آن را حفظ نکند. سختی هایی که شما آن را تحمل می کنید.

 

برای خرید و یا تعمیر پرینتر وارداتی با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

  • چقدر سریع برای چاپ نیاز دارید؟

به طور مشابه، باید در نظر بگیرید که به چه سرعتی چاپگر نیاز دارید. اکثر چاپگرها سرعت PPM یا "صفحات در دقیقه" خود را تبلیغ می کنند تا به شما کمک کنند آنها را مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که آیا سرعت یک چاپگر آن را جذاب تر از چاپگر دیگری با خروجی کندتر می کند یا خیر.

 

  • آیا به یک چاپگر تک کاره یا همه کاره نیاز دارید؟

به طور معمول، وقتی نوبت به انتخاب بین چاپگر تک کاره و چاپگر همه کاره می رسد، بیشتر افراد به سمت مدلی با ویژگی های بیشتر گرایش پیدا می کنند و چاپگرهای مستقل را در نظر نمی گیرند. در واقع، صاحبان چاپگرها گزارش می دهند که به ندرت از ویژگی های کپی، اسکن و فکس در چاپگرهای خود استفاده می کنند. به طور کلی، هر چه دستگاه دارای ویژگی های بیشتری باشد، احتمال خرابی یا خرابی چیزی بیشتر می شود و هزینه تعمیر نیز بالاتر خواهد بود. بنابراین، اگر قصد ندارید اغلب از اسکنر استفاده کنید، بهتر است به جای آن از چاپگر یک کاره استفاده کنید. در بیشتر موارد، دستگاه هایی که دارای یک عملکرد واحد و اساسی هستند، نسبت به دستگاه هایی که سعی می کنند چندین عملکرد را همزمان انجام دهند، بهتر و پایدارتر عمل می کنند.

 

ویژگی های ثانویه ای که هنگام خرید باید به دنبال آنها باشید

پس از گذراندن بخش های بالا، ممکن است هنوز چندین انتخاب ممکن از چاپگرها برای شما باقی بماند. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که برخی از خریداران هنگام تصمیم گیری نهایی برای خرید چاپگر از آنها غافل می شوند.

 

 

  • چاپ دو رو

چاپ دورو به این معنی است که یک چاپگر قادر است در هر دو طرف یک برگه به ​​طور خودکار چاپ کند. این یک ویژگی مفید برای صرفه جویی در کاغذ است که برای کیف پول شما و محیط زیست مفید است.

 

  • چرخه کار

برخی از تولیدکنندگان چرخه کار چاپگر خود یا حداکثر تعداد صفحاتی را که انتظار دارند چاپگر بتواند در یک ماه کار کند، تبلیغ می کنند. مقایسه چرخه کار چاپگرهای مختلف می تواند به شما این حس را بدهد که دستگاه چقدر قوی است بدون اینکه مجبور باشید خودتان آن را بررسی کنید.

 

  • DPI (کیفیت چاپ)

DPI یا نقاط در اینچ، معیاری برای اندازه گیری وضوح یک سند چاپی یا اسکن دیجیتال است. هر چه تراکم نقطه بالاتر باشد، وضوح چاپ یا اسکن بالاتر است.

 

سینی های ورودی و خروجی – اگر نیاز به چاپ پاکت، کارتن یا سایر رسانه ها دارید، باید مطمئن شوید چاپگری که خریداری می کنید دارای سینی های ورودی و خروجی مناسب برای انجام کار چاپ شما باشد.

 

  • اتصال بی سیم

اگر فقط از رایانه های رومیزی و لپ تاپ چاپ می کنید، فقط داشتن یک چاپگر تحت شبکه نیازهای شما را پوشش می دهد، اما اگر قصد چاپ از تلفن های همراه و تبلت دارید، ممکن است بخواهید چاپگری با ویژگی های NFC بخرید.

 

  • هزینه در هر صفحه

اگر کیفیت چاپ چاپگر بزرگ ترین عامل برای شما نیست، مطمئن شوید که هزینه تبلیغ شده در هر صفحه چاپگرهایی را که در نظر دارید مقایسه کنید. این اعداد بر اساس چاپ یک صفحه اصلی متن هستند و به شما تخمین تقریبی از آنچه می توانید انتظار داشته باشید در صورتی که عمدتاً اسناد متنی را چاپ می کنید ارائه می دهد.

 

  • ضمانتنامه

از آنجایی که برای انتخاب چاپگر خود فهرست کوتاهی را ایجاد می کنید، ارزش دارد که ضمانت نامه ارائه شده همراه با چاپگر را به عنوان یک راه حل احتمالی در نظر بگیرید. بر کسی پوشیده نیست که پرینترها دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند و هر چه یک چاپگر دارای ویژگی‌های بیشتری باشد، احتمال خرابی آن بیشتر می‌شود. در صورتی که کاغذ شما شروع به گیر کردن کند یا جوهر شما شروع به لک شدن کند، تضمین می‌کنم که از داشتن ضمانت نامه به عنوان پشتیبان خوشحال خواهید شد.

 

اچ پی تعمیر دارای تمام چاپگرهای برتر است

مهم نیست که تحقیقات شما را به کجا هدایت می کند، می توانید مطمئن باشید که اچ پی تعمیر چاپگر مورد نظر شما را با بهترین قیمت آنلاین خواهد داشت. ارتباط ما با تولید کنندگان به ما این امکان را می دهد که مدل های برتر را با رقابتی ترین قیمت ها بفروشیم. بررسی های آنلاین ما را بررسی کنید و برای آخرین پیشنهادات و معاملات در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

 
خرید پرینتر
تعمیر انواع پینتر

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha