خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

ما تعمیرات و جنرال سرویس کلیه ماشینهای اداری مانند پرینتر لیزری و جوهرافشان ، فکس و سایر موارد را بصورت تخصصی تعمیر می کنیم.

 

تعمیر پرینتر در حضور مشتری

تعمیر پرینتر در حضور مشتری، قابلیت مناسبی است که در بیشتر نمایندگی‌های محصولات HP انجام می‌شود. این نوع از خدمات برای کاربران می‌تواند شرایط صرفه‌جویی در زمان را به دنبال داشته باشد. در این مقاله برای شما کاربران قرار است به این موضوع بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

تعمیر پرینترهای hp در محل

اگر به دنبال نمایندگی معتبر تعمیر پرینتر اچ پی هستید و می خواهید تعمیرات تخصصی همراه با گارانتی را تجربه کنید ما به شما نمایندگی hptamir را معرفی می کنیم.  
 
هنگامی که پرینتر hp کار نمی کند یا پس از مدت گارانتی نیاز به تعمیر پرینتر دارید ، نمایندگیhptamir به کمک شما می آید و برای رفع خطاها و خرابی های مختلف پرینتر کمکتان می کند. با توجه به مدل پرینتر و نیاز مشتری، راه های مختلفی برای ارائه ی خدمات تعمیر پرینتر اچ پی وجود دارد. برای بهره مندی از خدمات و پشتیبانی می توانید با ما تماس بگیرید ، در خواست تعمیر در محل ثبت کنید و یا به صورت حضوری به یکی از شعب تعمیرات پرینتر مراجعه نمایید.
 

برای تماس با مشاورین و متخصصان hp تعمیر با شماره های زیر تماس بگیرید

 

     

 

خدمات hp تعمیر

 

 

تعمیرات تخصصی دستگاه کپی شارپ

دستگاه کپی و پرینتر جز دستگاه‌هایی است که در اداره‌ها و سازمان‌ها، بیشترین استفاده را دارد. یکی از برندهای معروف در این زمینه، دستگاه کپی شارپ است که با وجود کیفیت خوبی که دارد، گاهی هم دچار مشکلات اساسی می‌شود و به تعمیر نیاز دارد. اگر می‌خواهید تعمیرات دستگاه کپی خود را به مرکزی معتبر و البته دارای گارانتی تعمیر بسپارید، می‌توانید به گروه فنی مهندسین hp تعمیر اعتماد کنید. گروه فنی اچ پی تعمیر متشکل از کارشناسانی مجرب و باتجربه می‌توانند دستگاه کپی شما را به بهترین نحو تعمیر کنند. کلیه تعمیرات دستگاه کپی شارپ،پرینتر و ماشین آلات اداری در مرکز تخصصی اچ پی تعمیر، گارانتی هم دارد و این یعنی خیالتان در مورد استفاده از قطعات باکیفیت و اصل راحت خواهد بود. 

 

تعمیر تخصصی دستگاه فتوکپی شارپ

سرویس پرینتر 

تمیز کردن و سرویس پرینتر از موارد ضروری در نگهداری و مراقبت از دستگاه چاپگر شماست وگرنه با گذشت زمان مشکلات جزئی در دستگاه به وجود خواهد آمد که شما متوجه آنها نمی شوید اما به مرور زمان این مشکلات کوچک، تبدیل به نواقص و خرابی های جدی می شوند  سبب خراب شدن پرینتر شما می گردند و شما را ناگزیر به مراجعه به تعمیرکار پرینتر حرفه ای می کنند. لذا تاکید ما در مراقبت از پرینتر انجام سرویس های دوره ای برای چاپگر شماست.

زمان سرویس کردن پرینتر

استفاده زیاد از پرینتر سبب مستهلک شدن دستگاه می شود، مثلا وقتی که میبینید پرینتر شما هماننده روز های ابتدایی کیفیت چاپ خوبی ندارد، نشانی از استهلاک است و به شما می گوید پرینتر شما نیاز به سرویس دارد. بنابراین باید سرویس پرینتر را قبل از اینکه دستگاه چاپگر شما از کار بیوفتد به صورت دوره ای و منظم انجام دهید و برای هر کاربر بسته به میزان استفاده اش از چاپگر، زمان سرویس پرینتر متفاوت خواهد بود.

اهمیت سرویس پرینتر در ادارات و سازمان ها

با توجه به تعدد وجود پرینتر در سازمان ها و ادارات، سرویس پرینتر اهمیتی بیشتری پیدا می کند، چرا که کوتاهی در این موضوع سبب وارد امدن خسارات زیادی به سازمان شما می شود، اما در صورتی که روال سرویس پرینتر های خود را حفظ کنید، با یک بار اعزام تعمیرکار پرینتر به محل شما، کلیه چاپگرها چکاپ و سرویس می شوند و از بروز آسیب های جدی جلوگیری می شود.

تعمیرات پرینتر در مرکز تخصصی hp تعمیر

اساسی ترین و تخصصی ترین اقدامات در زمینه تعمیر انواع پرینتر، رفع نواقص و تعمیر قطعات چاپگر ها در بخش نمایندگی تعمیرات پرینتر شرکت hp تعمیر، انجام می‌پذیرد. این بخش با استفاده از بهترین دستگاه‌ها، ابزار آلات پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن تکنسین‌هایی مجرب، خدماتی بسیار با کیفیت را به کاربران پرینتر ارائه می‌نماید. شایان ذکر است، هر یک از انواع مشکلات رخ داده برای پرینتر شما در  نمایندگی تعمیرات اچ پی تعمیر قابل بررسی و تعمیر می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای و متعهد ما در این بخش‌، از قطعات تولیدی برند چاپگر شما استفاده کرده و به کار گیری قطعات چینی بی کیفیت جز خط قرمز های تیم تخصصی تعمیرات اچ پی تعمیر می باشد، با این خط مشی شرکت ما، کیفیت کار دستگاه و عملکرد آن در بلند مدت تضمین خواهد شد. در صورتیکه خواهان تهیه پرینتر hp هستید، می‌توانید جهت خرید و استعلام قیمت پرینتر و دیگر محصولات برند Hp با بخش فروش اچ پی تعمیر تماس حاصل نمایید

 

تماس با تعمیرکار برای تعمیر پرینتر hp و canon و samsung

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha