خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

hp تعمیر نمایندگی تعمیر پرینتر در تهران، تعمیر پرینتر در محل را برای مشتریان خود انجام می دهد. شما می توانید با شماره گیری تلفن 02188865760 با ما تماس برقرار کنید تا نعمیر پرینتر در تهران برای شما انجام شود.

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

چنانچه به دنبال یافتن نمایندگی و مرکز تخصصی و متعهد برای تعمیر پرینتر هستید و برایتان گارانتی پس از تعمیر و پشتیبانی اهمیت دارد، و حتی اگر نگران زمانی هستید که پرینتر شما در دست تعمیر است و کارتان لنگ می شود، پیشنهاد ما به شما ثبت درخواست سریع در مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر در تهران با گروه فنی اچ پی تعمیر است.

hp تعمیر برای این که کسب و کار شما دچار مشکل نشود در زمان تعمیر پرینترتان، یک پرینتر جایگزین برای شما ارسال می کند.

 

تعمیر پرینتر در محل با hp تعمیر

 

 

چگونه تعمیر پرینتر در محل انجام می شود؟

از آنجایی که هدف Hp تعمیر آرامش و رفاه مشتریان عزیز است و با توجه به اینکه جابجایی دستگاه های پرینتر کار پر زحمت و هزینه بر است، نمایندگی تعمیرات پرینتر مرکز تخصصی اچ پی تعمیرخدمات فوری سرویس در محل را برای شما عزیزان راه اندازی کرده است و با این امکان، شما امکان تعمیر پرینتر، تعویض قطعه و سرویس دستگاه چاپگر خود را در محل خواهید داشت.

 

روال کار به این صورت است که، به محض تماس مشتری و وصل شدن به متخصص تعمیر پرینتر مربوطه، مدل پرینتر و آخرین زمان سرویس از مشتری پرسیده می شود و سپس ایرادی که سبب شده که با hp تعمیر تماس بگیرند را عنوان می کنند، پس از آن، مسئول فنی تعمیر پرینتر، احتمالات و حدود قیمت تعمیر دستگاه را اعلام می نماید، در صورت تایید مشتری، صفیر متخصص اچ پی تعمیر، قطعات لازم جهت تعمیر چاپگر را در سریع ترین زمان ممکن با خود به محل مشتری برده و با بررسی دقیق پرینتر، علت خرابی چاپگر را می یابد و در ادامه با تایید مشتری پرینتر را سرویس و قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض می نماید.

 

هزینه تعمیر پرینتر در تهران چقدر است؟

یکی از دغدغه های کاربران، هزینه تعمیر پرینتر در محل است، هزینه ایاب و ذهاب تعمیرات پرینتر رایگان بوده و تنها در موارد خاص و مسافت های طولانی این هزینه دریافت میگردد، برای اطلاع از هزینه قطعات و هزینه های سرویس پرینتر با کارشناسان hp تعمیر در تماس باشید.

 
 

عوامل موثر در هزینه تعمیرات پرینتر در تهران

 
  • نوع مشکلی که برای پرینتر به وجود آمده

  • میزان آسیبی که به این دستگاه وارد شده است

  • مدت زمانی که تعمیرکار باید به تعمیرات پرینتر بپردازد

 

تعمیرات پرینتر در تهران 

hp تعمیر با تعمیر انواع پرینتر ها در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت آماده ارائه خدمات در تهران به شما است.

 

مدل پرینتر های قابل تعمیر در hp تعمیر 

 

تعمیر انواع پرینتر در تهران

 

مدت زمان تعمیر پرینتر در تهران

مدت زمانی که تعمیر پرینتر طول می کشد بستگی به نوع خرابی و سرعت دست تعمیر کار دارد. ولی در hp تعمیر حدوداًً 1 الی 4 ساعت زمان می برد. اگر زمان تعمیر پرینتر در تهران بیش تر از زمان میانگین طول بکشد، hp تعمیر برای شما یک پرینتر ارسال می کند که کار شما عقب نیفتد.

 

برای تماس با مشاورین و متخصصان hp تعمیر با شماره های زیر تماس بگیرید

 

     

 

خدمات hp تعمیر

 

 

تعمیر پرینتر در تهران توسط hp تعمیر

در حال حاضر نمایندگی تعمیرات پرینتر hp تعمیر قابلیت ارائه خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر پرینتر از جمله اچ پی، canon، سامسونگ، اپسون و کلیه برندهای پرینتر موجود در بازار را به مشتریان عزیز ساکن تهران دارد.

Hp تعمیر با تجهیز واحدهای تخصصی تعمیرات خود به مدرن ترین ابزار تعمیرات و داشتن چند صد دستگاه پرینتر بکاپ برای مشتریان که دچار خرابی پرینتر شده اند، سعی بر اراِئه خدماتی متفاوت در حوزه تعمیرات پرینتر کرده است. در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای و متعهد ما در این بخش‌، از قطعات تولیدی برند پرینتر مربوطه استفاده کرده و کار با قطعات چینی بی کیفیت جز خط قرمز های تیم تخصصی اچ پی تعمیر می باشد، اینگونه کیفیت کار دستگاه و عملکرد آن در بلند مدت تضمین خواهد شد.

 

تعمیر پرینتر اپسون

فرایند تعمیر پرینتر اپسون، شامل عیب یابی و ترمیم و تعویض قطعات آسیب دیده این دستگاه است. وقتی چاپگر روشن نمی شود، در حین کار خاموش می شود، چاپ بسیار کمرنگی دارد، کاغذها در آن مچاله شده یا گیر می کنند، در حین کار صدا می دهد و مشکلاتی از این دست دارد، یعنی قطعات آن آسیب دیده اند یا به هر دلیل دیگری، درست کار نمی کنند. در چنین شرایطی باید هرچه زودتر اقدام به تعمیر پرینتر اپسون، البته توسط یک تکنسین مجرب کنید تا مشکلات گسترده تر نشوند.

 

ارور های پرینتر

ارورهایی که بر روی نمایشگر پرینتر اپسون نمایش داده می‌شود اغلب راهنمای بسیار خوبی برای پیدا کردن مشکل پرینتر اپسون می شود، اما زمان هایی نیز وجود دارد که عیب دستگاه برای کاربر نمایان نمیشود و علت خرابی پرینتر نامعلوم می ماند، در این شرایط با تعمیرکاران متخصص نمایندگی hp تعمیر تماس بگیرید.

تعمیرکاران اچ پی تعمیر در قسمت تخصصی تعمیرات پرینتر با تسلطی که بر دستگاه پرینتر اپسون، قطعات و مشکلات رایج پرینترها دارند در سریع ترین زمان به آدرس شما اعزام می شوند و پس از عیب یابی دقیق پرینتر و یافتین مشکل اصلی چاپگر هزینه تعمیر پرینتر اپسون را براورد کرده و در صورت موافقت کاربر، پروسه تعمیرات پرینتر آغاز می گردد و در صورت نیاز به قطعه، حتما از قطعه برند اصلی استفاده می شود و از کار با قطعات چینی اکیدا خودداری می شود.

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

خدمات تعمیر پرینتر در تهران

اشکالاتی که برای پرینترها ایجاد می شود و می تواند به مسایل بازدارنده ای در مسیر انجام کارها تبدیل شوند می توانند به قرار زیر باشند:

 

  • تعویض یا شارژ کاتریج.

  • تعویض قطعات مصرفی پرینتر.

  • جمع شدن کاغذ در پرینتر.

  • عدم اتصال به شبکه و در دسترس نبودن پرینتر در شبکه.

  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی پرینتر.

  • تشخیص مکانیزم کار سولونویید پرینتر.

  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب پرینتر.

  • عیب یابی و تعمیر بردهای الکترونیکی پرینتر.

  • تعمیر شارژرهای پرینتر.

  • و …

 

تعمیر انواع قطعات پرینتر در تهران

بسته به نوع پرینتر یعنی جوهری، پرینتر لیزری و یا چندکاره بودن پرینتر قطعات به کار رفته در آن نیز متفاوت است. این تفاوت به دلیل اختلاف در ساختار و عملکرد هر یک از دستگاه های پرینتر کاملا طبیعی است. به عنوان مثال: پرینترهای لیزری آن دسته از پرینترهایی هستند که جهت چاپ از جوهر استفاده نمی کنند. کارتریج آنها از پودرهای مخصوص سیاه و رنگی انباشته شده که توسط مکانیزم خاص و منحصر به فردی، و با استفاده از ذرات معناطیسی و غلطک های خاص، عملیات پرینت را انجام می دهند.

 

همینطور پرینتر های جوهر افشان از طریق پخش قطرات ریز جوهر روی یک کاغذ، از طریق منافذ ریزی که در هد وجود دارد. باعث به وجود آمدن تصاویر سیاه و سفید و رنگی می‌شوند. کارشناسان پین ورک بر ریز و درشت قطعات پرینتر و اشکالات شایع آنها مسلط بوده و قادر هستند انواع قطعات پرینتر شما را عیب یابی, تعمیر و تعویض نمایند.

 

  • تعویض دولوپر پرینتر.

  • تعمیر مگنت پرینتر.

  • تعمیر فیوزینگ پرینتر.

  • تعمیر برد پاور پرینتر.

  • تعمیر بلید پرینتر.

  • تعمیر مین برد پرینتر.

  • تعمیر پیکاپ رولر پرینتر.

  • تعمیر درام پرینتر.

  • و …

 

گارانتی تعمیرات پرینتر اچ پی تعمیر

از آنجا که پرینتر جز اقلام پر کاربرد در ادارات محسوب می شود لذا بحث سرویس گارانتی تعمیر تخصصی پرینتر در اینجا بسیار حائز اهمیت است بنابرای پیشنهاد می شود همواره کار تعمیر پرینتر خود را به شرکت های معتبر و متخصص که همواره دارای پشتیبانی پاسخگو هستند و خدمات پس از تعمیر پرینتر را دارند بسپارید چرا که اگر پرینتر شما به درستی تعمیر نشود و شما پس از مدت کوتاهی با همان مشکل روبه رو شوید، هیچ کس زیر بار تعمیر غیر حرفه ای پرینتر نرفته و شما را ملزم به پراخت هزینه مجدد خواهند کرد.

خبر خوب آنکه نمایندگی Hp تعمیر به عنوان یکی مراکز معتبر در زمینه تعمیر انواع پرینتر، گارانتی تعمیرات پرینتر را به کاربران خود ارائه می دهد و با وجود این گارانتی، اگر پرینتری که توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه hp تعمیر تعمیر شده و دچار خرابی از همان ناحیه شود، متخصصین ما بدون دریافت هزینه تعمیرات، پرینتر شما را مجددا تعمیر خواهند کرد.

 

تعمیر پرینتر در محل شبانه روزی

 

 

تعمیر کار تخصصی پرینتر
 

 

کارتریج چیست؟

لازم است قبل از آگاهی راجعبه بهترین زمان برای شارژ کارتریج بدانیم کارتریج پرینتر چیست و چه نقشی دارد؟

کارتریج ، منبع تامین رنگ در پرینتر است. بنابراین حضور کارتریج سبب چاپ تمامی خطوط و تصاویر بر روی کاغذ چاپ می‌شود. کارتریج دارای محفظه‌ای است که درون آن تونر یا جوهر ریخته می‌شود.

در پرینترهای لیزری، کارتریج نگهدارنده تونر است اما در پرینترهای جوهر افشان کارتریج نگهدارنده جوهر است. بنابراین متناسب با نوع پرینتر، درون کارتریج جوهر یا پودر تونر ریخته می‌شود. شارژ کارتریج در زمان درست سبب داشتن کیفیت چاپ بالا خواهد بود.

 

 

بهترین زمان شارژ کارتریج

تشخیص بهترین زمان شارژ کارتریج بسیار ساده است. بر روی نمایشگر پرینتر، پیغامی دال بر اتمام جوهر یا تونر کارتریج ظاهر می گردد. ممکن است پرینتر های قدیمی برخی ادارات فاقد صفحه نمایش باشند که در این صورت با کاهش کیفیت چاپ در پرینتر، متوجه زمان شارژ کارتریج پرینتر می شوید. 

 

لازم به ذکر است که مادامی که بدنه اصلی کارتریج سالم باشد، هیچ محدودیتی در تعداد دفعات شارژ کارتریج وجود ندارد. کیفیت موادی که برای شارژ کارتریج استفاده می کنید بسیار حائز اهمیت است، لذا هرگز کیفیت را فدای هزینه و کمیت نکنید چرا که سبب صدمه خوردن پرینتر می شوید.

 

شارژ کارتریج در محل

در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویسدر محل hp تعمیر استفاده کرد. با یک تماس با اچ پی تعمیر، کارشناسان ما برای شارژ کارتریج پرینتر عازم دفتر کار شما می شوند، گام اول تخلیه تونر یا جوهر اضافه باقی مانده در کارتریج است که توسط دستگاه مکنده انجام می شود، و پس از تمیز کاری کارتریج پرینتر، اقدام به شارژ مجدد محفظه کارتریج می شود.

 

خرید کارتریج hp tamir

 

لیست پرینترهای قابل تعمیر :

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha