خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

برای تعمیر پرینتر در محل خود با بهترین کیفیت و کمترین زمان با ما تماس بگیرید. تعمیر انواع پرینتر ها و رفع تمامی ارور های پرینتر ها با hp تعمیر | تماس سریع با نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی 88344404

 

تعمیر پرینتر 

در hp تعمیر، پیشنهاد می‌کنیم در صورت بروز مشکلات پرینتر، با مرکز تعمیرات پرینتر ما تماس بگیرید 88344404. با این حال، هنگامی که می دانید به دنبال چه چیزی باشید، شناسایی اکثر مشکلات پرینتر نسبتاً آسان است وقابل رفع است.

فهرست زیر مراحلی است که ما از مشتریان خود می‌خواهیم هنگام تماس با ما به آن‌ها نگاه کنند تا بفهمند آیا پرینتر شما فقط ارور دارد یا واقعاً مشکلی در پرینتر خود دارید.

 
  • راه اندازی مجدد پرینتر

به همان سادگی که به نظر می رسد، جدا کردن و وصل مجدد کابل برق پرینتر می تواند بسیاری از اشکالات کوچکی را که پیش می آید برطرف کند. این یکی از مؤثرترین راه‌ها برای بازگرداندن پرینتر به حالت عادی و عملکرد عادی است.

 
  • کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید

گاهی اوقات مشکل فقط پرینتر نیست، بلکه به یاد داشته باشید قبل از راه اندازی مجدد، گزینه save را بزنید تا هیچ یک از کارهای خود را از دست ندهید.

 
 
  • اتصالات را بررسی کنید

مطمئن شوید که همه چیز در پرینتر شما به جایی که باید باشد وصل شده باشد.

اگر پرینتر ما بی سیم است، سعی کنید رایانه خود را از طریق USB وصل کنید. گاهی اوقات اتصال Wi-Fi ممکن است مشکل ساز باشد.

 
  • سعی کنید از کامپیوتر دیگری چاپ کنید

این به هیچ وجه یک راه حل دائمی نیست، اما باز کردن فایل خود در کامپیوتر دیگری یا ارسال آن به یک همکار برای آزمایش پرینت می تواند در زمان محدود یک راه حل سریع باشد. اگر نتوانند چاپ کنند، متوجه خواهید شد که مشکل از پرینتر است و نه دستگاه شما.
 
 

 

تعمیر پرینتر در محل---
 

آیا پرینتر کدی را نمایش می دهد؟ اگر چنین است، پیغام خطا را به صورت آنلاین نگاه کنید. به طور کلی دقیقاً به شما می گوید که چه چیزی اشتباه است. اگر کدی روی پرینتر وجود ندارد، به Control Panel در رایانه خود بروید و Devices and Printers را انتخاب کنید. روی چاپگری که مشکل دارد کلیک کنید. در عوض ممکن است پیام خطایی وجود داشته باشد.

 
  • صف چاپ را بررسی کنید

در بسیاری از موارد، مشکلات رایانه شخص دیگری می تواند صف را مسدود کند. اگر امکان پاک کردن کارهای چاپی مشکل ساز وجود دارد، آنها را حذف کنید یا با hp تعمیر تماس بگیرید و ببینید آیا می تواند موردی را که باعث ایجاد مشکل برای شما شده است حذف کند.

 
مشاوره تعمیر پرینتر ---
 
 
  • پرینتر دیگری در آنجا وجود دارد؟

ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما اگر بیش از یک پرینتتر در دفتر خود دارید، ممکن است آن را به مکان اشتباهی یا به دستگاه قدیمی که دیگر آنلاین نیست ارسال کنید. تأیید کنید نامی که انتخاب کرده‌اید مانند دستگاه باشد.

علاوه بر این، اگر شرکت شما نام ماشین‌ها را تغییر می‌دهد، ایده خوبی است که شماره برند و مدل را جدا از نام بگذارید تا مطمئن شوید همه کارمندان آینده می‌توانند بفهمند که چیست.

 
  • ببینید آیا به روز رسانی پرینتر مورد نیاز است یا خیر

فشار دادن دکمه به‌ روز رسانی ممکن است در حال حاضر راحت به نظر برسد، اما می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در نحوه صحبت کردن دستگاه‌های شما با یکدیگر شود. بررسی کنید که آیا درایور پرینتر شما نیاز به به‌روزرسانی دارد. برای انجام این کار، به تنظیمات بروید و device manager  را تایپ کنید، سپس روی چاپگری که می‌خواهید استفاده کنید کلیک راست کنید. بر روی update driver کلیک کنید و از شما می پرسد که چگونه می خواهید درایور را جستجو کنید، Search Automatically را انتخاب کنید. این به شما می گوید که آیا از بهترین درایور استفاده می کنید یا باید گزینه بهتری را انتخاب کنید. اگر به درستی نصب شده باشد، دستگاه‌های شما بررسی خواهند کرد که آیا به به‌روزرسانی نیاز دارید یا خیر. پس از اتمام، بررسی کنید که آیا پرینتر اکنون کار می کند یا خیر.

اگر تمام نکات بالا را دنبال کرده اید و راه حلی پیدا نکرده اید، با پشتیبانی hp تعمیر تماس بگیرید. تعمیر پرینتر می تواند به ارزان تر از تعویض آن باشد. مخصوصا پرینترهای رومیزی. هنگامی که چاپگرها شروع به مشکل می کنند، معمولاً از آنجا کاهش می یابد. هنگامی که مهندس به آن نگاه کرد، ایده بهتری خواهد داشت که آیا این ارزش صرفه جویی را دارد یا اینکه آیا یک پرینتر جدید مناسب تر است.

 

خرید پرینتر دست دوم---

 
 

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

چنانچه به دنبال یافتن نمایندگی و مرکز تخصصی و متعهد برای تعمیر پرینتر هستید و برایتان گارانتی پس از تعمیر و پشتیبانی اهمیت دارد، و حتی اگر نگران زمانی هستید که پرینتر شما در دست تعمیر است و کارتان لنگ می شود، پیشنهاد ما به شما ثبت درخواست سریع در مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر در تهران با گروه فنی اچ پی تعمیر است.

 

 

راحل تعمیر پرینتر در محل توسط اچ پی تعمیر

از آنجایی که هدف Hp تعمیر آرامش و رفاه مشتریان عزیز است و با توجه به اینکه جابجایی دستگاه های پرینتر کار پر زحمت و هزینه بر است، نمایندگی تعمیرات پرینتر مرکز تخصصی اچ پی تعمیرخدمات فوری سرویس در محل را برای شما عزیزان راه اندازی کرده است و با این امکان، شما امکان تعمیر پرینتر، تعویض قطعه و سرویس دستگاه چاپگر خود را در محل خواهید داشت.

 

روال کار به این صورت است که، به محض تماس مشتری و وصل شدن به متخصص تعمیر پرینتر مربوطه، مدل پرینتر و آخرین زمان سرویس از مشتری پرسیده می شود و سپس ایرادی که سبب شده که با hp تعمیر تماس بگیرند را عنوان می کنند، پس از آن، مسئول فنی تعمیر پرینتر، احتمالات و حدود قیمت تعمیر دستگاه را اعلام می نماید، در صورت تایید مشتری، صفیر متخصص اچ پی تعمیر، قطعات لازم جهت تعمیر چاپگر را در سریع ترین زمان ممکن با خود به محل مشتری برده و با بررسی دقیق پرینتر، علت خرابی چاپگر را می یابد و در ادامه با تایید مشتری پرینتر را سرویس و قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض می نماید.

 

سوالات متداول درباره تعمیر پرینتر

 

خرابی پرینتر: چاپ خیلی کند است.

راه حل تعمیر پرینتر: با کاهش کیفیت چاپ برای خروجی روزانه، عملکرد چاپگر را بالا ببرید – و جوهر را در این فرآیند ذخیره کنید. در حالی که تنظیمات پرینتر بر اساس مدل متفاوت است، در اینجا نحوه تغییر به حالت چاپ پیش نویس در اکثر برنامه های ویندوز آورده شده است. Print and Properties را انتخاب کنید و سپس به دنبال تنظیماتی باشید که کیفیت چاپ را کاهش می دهد. برای مثال، با HP Photosmart 8450، تنظیم کیفیت چاپ پیش‌فرض را از Normal به Fast Draft تغییر دهید (روی عکس صفحه در سمت راست کلیک کنید).

سایر پیشنهادات افزایش سرعت: صفحات وب سایت ها را بدون گرافیک چاپ کنید و در صورت امکان RAM را به پرینتر خود اضافه کنید.

 
 

مشکل خرابی پرینتر: جوهر و/یا تونر هزینه زیادی دارد.

بر اساس آزمایش‌های ما، نمی‌توانیم کارتریج‌های جوهر بازسازی‌شده یا پرشده توسط فروشنده‌های شخص ثالث را توصیه کنیم، که ممکن است ارزش پول شما را نداشته باشد. یکی از راه حل های صرفه جویی در هزینه، خرید کارتریج های با ظرفیت بالاتر است. اگر زیاد چاپ می کنید، کارتریج جوهر با بازده صفحه 250 پلاس یا کارتریج تونر با بازده صفحه 2000 بیشتر را امتحان کنید.

 

مشکل خرابی پرینتر: ویندوز کارهای چاپی را به پرینتر اشتباهی ارسال می کند.

راه‌حل تعمیر پرینتر: به دلایلی مرموز، ویندوز ممکن است یک پرینتر پیش‌فرض جدید را انتخاب کند – پرینتری که به‌طور خودکار کارهای چاپی را به آن ارسال می‌کند. (این اتفاق برای من هنگام ارتقاء از ویستا به ویندوز 7 افتاد.) برای رفع این مشکل در ویندوز 7، روی Start (آیکون ویندوز در گوشه سمت چپ پایین صفحه) کلیک کنید و Devices and Printers را انتخاب کنید. در بخش Printers and Faxes، روی چاپگری که می‌خواهید به‌طور پیش‌فرض تنظیم شود کلیک راست کرده و گزینه Set as default printer را انتخاب کنید.
اگر از نسخه های قبلی ویندوز استفاده می کنید، این مراحل کمی متفاوت است. در اینجا دستورالعمل هایی برای کاربران ویندوز XP و Vista آورده شده است.
 
 

مشکل خرابی پرینتر: چاپ های من خیلی سبک، خیلی لکه دار یا دارای خطوط افقی هستند.

 

راه حل تعمیر پرینتر: ممکن است هد چاپ گرفتگی داشته باشید، مشکلی که اگر به ندرت از پرینتر جوهر افشان استفاده کنید ممکن است رخ دهد. برنامه کاربردی چاپگر شما می تواند جوهر خشک شده را تمیز کند و یک صفحه آزمایشی را برای بازرسی چاپ کند. دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه انجام این کار بسته به چاپگر متفاوت است. از منوی Start ویندوز 7، روی Devices and Printers یا Control Panel کلیک کنید و به دنبال برنامه کاربردی چاپگر خود بگردید. برای جزئیات بیشتر، «حل مشکلات چاپگر جوهرافشان» را بخوانید. برای نکات بیشتر در مورد رفع گرفتگی نازل های جوهر، به اینجا بروید. (باز هم، ممکن است این مراحل برای کاربران Vista و XP کمی متفاوت باشد.)

 

مشکل خرابی پرینتر: چاپگر من می گوید کارتریج جوهر من خالی است. فکر کنم دروغ میگه

راه حل تعمیر پرینتر: ممکن است حق با شما باشد. پیام‌های چاپگر بدون جوهر بسیار غیرقابل اعتماد هستند. خبر خوب: می‌توانید هک‌های مختلفی را برای دور زدن کنترل‌های کارتریج جوهر امتحان کنید. ما پیشنهاد نمی کنیم که همه، یا حتی برخی از این نکات خواننده با چاپگر شما کار کنند، اما ارزش امتحان کردن را دارند. یک نکته نشان می دهد که چگونه کارتریج های جوهر را برای چاپگرهای مختلف HP بازنشانی کنید. و ویدئویی در این صفحه نحوه احیای کارتریج اپسون بدون جوهر را نشان می دهد. اگر احساس ماجراجویی می کنید، آنها را بررسی کنید.

 

تعمیر پرینتر در محل---

 

مشکل خرابی پرینتر: پرینتر بی سیم من خیلی کند است.

راه حل تعمیر پرینتر: برای به دست آوردن بهترین عملکرد از یک چاپگر شبکه، غلبه بر اتصال سیمی و کابل اترنت به روتر دشوار است. چاپ بی سیم ممکن است در بسیاری از خانه ها و ادارات راحت تر باشد، اما محدودیت هایی دارد. از آنجایی که سرعت وای فای با مسافت کاهش می یابد، باید چاپگر بی سیم خود را تا حد امکان نزدیک روتر قرار دهید. همچنین، مطمئن شوید که چاپگر Wi-Fi شما یا هر سرور چاپ بی‌سیمی که به آن متصل است، از مشخصات 802.11n پشتیبانی می‌کند، که می‌تواند با عملکرد اترنت 100 مگابیت در ثانیه رقابت کند.

 

 

مشکل خرابی پرینتر: من از کارتریج های جوهر بازسازی شده یا پر شده استفاده می کنم و چاپ هایم افتضاح به نظر می رسند.

راه حل تعمیر پرینتر: توصیه می کنیم به جوهر سازنده بچسبید. محصولات شخص ثالث ممکن است از قبل در هزینه شما صرفه جویی کنند، اما اگر جوهرهای ارزانتر چاپ با کیفیت پایین تری تولید کنند، عواقب آن می تواند زشت باشد - به معنای واقعی کلمه -.

در اینجا یک دلیل دیگر وجود دارد: جوهر هدر رفته. PC World Test Center دریافته است که برخی از کارتریج ها بیش از 40 درصد جوهر خود را بدون استفاده باقی می گذارند. متأسفانه بدترین متخلفان برندهای شخص ثالث هستند. ممکن است تولیدکنندگان چاپگر به طرز بی شرمانه ای برای جوهر هزینه کنند، اما حداقل می دانید که چه چیزی به دست می آورید.

 

 

مشکل خرابی پرینتر: من نمی دانم چگونه متن بیشتری را در یک صفحه قرار دهم. چگونه آن را انجام دهم؟

راه حل تعمیر پرینتر: کوچک کردن متن برای قرار دادن دو صفحه در یک برگه باعث صرفه جویی در هزینه (کاغذ کمتری خواهید خرید) و سرعت چاپ (صفحات کمتری برای چاپ) می شود. این رویکرد دو به یک برای صفحات گسترده، رسیدها و سایر اسنادی که پس از کوچک شدن هنوز خوانا هستند، بهترین است.

در هر برنامه ویندوزی، Print and Properties را انتخاب کنید و سپس به دنبال تنظیمات چاپگر بگردید که به شما امکان می دهد تعداد صفحات در هر برگ را افزایش دهید.

 

مشکل خرابی پرینتر: مادربزرگ زنگ زد و از من می‌خواهد چاپگر «شکسته» او را تعمیر کنم. من گورو تکنولوژی نیستم باید چکار کنم؟

راه‌حل تعمیر پریینتر: همیشه می‌توانید وانمود کنید که در خانه نیستید، اما ممکن است منجر به مشکلات بزرگ‌تر شود. ما به شما توصیه می کنیم که به مادربزرگ کمک کنید، زیرا مشکلات چاپگر که از نظر فنی با مشکل مواجه می شوند، اغلب به راحتی قابل رفع هستند.

ابتدا از او بخواهید ببیند که آیا چاپگر به پریز دیواری وصل شده است یا خیر. (نخندید. نسبتاً معمول است.) دوم، او باید مطمئن شود که کاغذ در سینی وجود دارد. و سوم، از او بخواهید کابل (احتمالا USB یا اترنت) را که چاپگر را به رایانه شخصی یا روتر متصل می کند، بررسی کند. این مقاله اصول عیب‌یابی توصیه‌های بیشتری دارد.

 

 

مشکل خرابی پرینتر: سینی کاغذ پرینتر من سست است.

راه حل این خرابی پرینترر: برای کاهش هزینه های برخی از چاپگرها، فروشندگان اغلب سینی های کم ظرفیت یا سست را در نظر می گیرند. Melissa Riofrio از PC World در مقاله خود «آیا چاپگر شما از شما دزدی می‌کند؟» هفت چاپگر را با سینی‌های کاغذ بسیار ارزان فهرست می‌کند – هر کدام از فروشندگان بزرگ مانند Brother، Dell، Epson، HP، Ricoh و زیراکس. خجالت بکش بچه ها

پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ قبل از خرید چاپگر، سینی کاغذ را به دقت بررسی کنید. اگر به نظر می رسد که بعد از اولین ورق از کناره ها خراب می شود، احتمالاً عاقلانه است که مدل دیگری تهیه کنید. اگر سینی برای چاپ شما خیلی کوچک است نیاز دارد، ببینید آیا گزینه ای با ظرفیت بالاتر وجود دارد یا خیر. یا می توانید روش این مرد را برای تعمیر چاپگر خراب امتحان کنید.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha