خیابان بهشتی/ابتدای مفتح شمالی/جنب ورودی مترو/پلاک 442/طبقه اول/ واحد 1

امروزه پرینتر ها دستگاه های بسیار کاربردی در کسب و کار ما هستند. در این جا به بررسی و مقایسه دو تا از محبوب ترین برندها یعنی اچ پی و کانن پرداخته ایم تا شما بتوانید بهترین انتخاب رو در 15 دقیقه انجام دهید.

پرینترها یکی از نیازهای اصلی جامعه مدرن می‌باشند که افراد عادی و افراد صاحب کسب و کار های کوچک و بزرگ ازین دستگاه های پرکاربرد استفاده میکنند. و یک نیاز اساسی برای آنها می باشد. شما با انتخاب یک دستگاه خوب و مقرون به صرفه می توانید بهترین پرینتر را برای خود یا کسب و کارتان انتخاب و از آن برای سرعت بخشیدن به کارهایتان استفاده نمایید. در این متن به مقایسه پرینتر hp و canon پرداخته ایم. برای انتخاب پرینتر در 15 دقیه متن زیر را بخوان. 

 

مقایسه پرینتر hp و canon
 
 
 

پرینتر hp یا canon | کدام بهتر است؟

البته که مقایسه پرینتر hp و canon مقایسه سختی است این برند ها دو تا از بهترین و محبوب ترین برندهای پرینتر و چاپگر در دنیا هستند ولی برای مقایسه دو برند حرفه ای فاکتور های بسیار مهمی وجود دارد مثل : مقایسه عملکرد پرینتر ها، قیمت پرینتر ها، کیفیت و سرعت چاپ پرینتر ها هزینه های نگهداری و تعمیر پرینتر ها اشاره کرد که در ادامه این مطلب تک تک این فاکتور هارا بررسی خواهیم کرد تا انتخاب پرینتر در 15 دقیقه را انجام دهید. 

مقایسه عملکرد پرینتر hp و canon 

پرینتر های hp و canon هردو بهترین عملکرد را به ما ارائه می دهند و نیاز های ما را از همه جهات برطرف خواهند کرد حال به مقایسه پرینتر hp و canon میپردازیم. اما پرینتر های canon  به دلیل استفاده از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا از نظر کیفیت و سرعت چاپ معروفند اما اگر به پرینتری احتیاج دارید که می خواهید کم هزینه تر و کاربردی تر باشند می توانید از پرینتر های hp استفاده نمایید. پرینتر های hp از نظر کم مصرف بودن و هزینه های تعمیر در ایران گزینه بهتری به حساب می آیند. برای مثال تعمیر پرینتر hp و تعمیر پرینتر در تهران در نمایندگی hptamir بسیار ساده تر و سریع تر خواهد بود. 

 

تفاوت قیمت پرینتر های hp و پرینترهای canon 

مقایسه پرینتر hp و canon hc gphz rdlj : پرینتر های hp و canon قیمت های متفاوتی دارند. اما به طور میانگین قیمت های این دو برند به هم نزدیک هستند و تفاوت آنچنان زیادی ندارند. ولی قیمت پرینتر های برند hp معمولا کمتر از پرینتر های برند canon  می باشد. همچنین شما میتوانید از پرینتر استوک استفاده نمایید، که قیمت مناسب تری دارند شما می توانید برای فهمیدن مزایا و معایب پرینتر های دست دوم و انتخاب بهترین پرینتر های استوک به صفحه پرینتر استوک بانه مراجعه نمایید. 

قابل ذکر است اگر پرینتر دارید و به تعمیر نیاز دارید میتوانید از خدمات تعمیر پرینتر hp شرکت ما یعنی hptamir استفاده تمایید برای اینکار فقط کافیست با شماره تلفن زیر تماس بگیرید. 

 

 

 

 

کدهای خطای پرینتر در Hp تعمیر

 

کیفیت چاپ پرینتر hp و canon 

مقایسه پرینتر hp و canon hc kzv ]h : پرینتر های برند canon  به دلیل داشتن نازل های بیشتر و استفاده از تکنولوژی بهتر کیفیت چاپ بالاتری نسبت به hp دارند اما پرینتر های hp با کم مصرف بودن و سرعت چاپ بالاتر و کیفیت چاپ خوب انتخاب بهتری برای مصارف روزمره می باشد. همچنین خدمات و هزینه های تعمیر و نگهداری پرینتر های hp کمتر بوده و این یک حسن خیلی بزرگ محصوب می شوند. 

 

هزینه های جانبی پرینتر های hp و پرینتر های canon 

همه ی پرینتر ها غیر از هزینه خرید، هزینه های مختلفی مثل شارژ کارتریج و هزینه های تعمیر قطعات و دستگاه دارد. هزینه های تعمیرات دستگاه ها و چاپگر های hp معمولا منطقی تر و به صرفه تر هستند. پرینرهای canon به دلیل استفاده از متریال ها و تکنولوژی های به روز تر هزینه های تعمیرشان بالاتر است. جهت عیب یابی و برآورد قیمت تعمیر پرینتر در محل با کارشناسان hptamir تماس بگیرید.  

 

تعمیر پرینتر hp 

تعمیر پرینتر های hp کاری تخصصی است، که باید در عیب یابی و تشخیص مشکل پرینتر خود کوشا باشید. از آنجا که تعمیر پرینتر های hp هزینه کمتری نسبت به بقیه برندها دارد بهتر است برای این امر با کارشناسان مجرب در ارتباط باشید. چنانچه به دنبال یافتن نمایندگی و مرکز تخصصی و متعهد برای تعمیرات پرینتر هستید و برایتان گارانتی پس از تعمیر و پشتیبانی اهمیت دارد، و حتی اگر نگران زمانی هستید که پرینتر شما در دست تعمیر است و کارتان لنگ می شود، پیشنهاد ما به شما ثبت درخواست سریع در مرکز تخصصی تعمیر پرینتر در تهران در تهران با گروه فنی hptamir است. شما میتوانید همواره تعمیرذ پرینتر hp خود را به دست کارشناسان متخصص ما بسپارید. 

 

تعمیر پرینتر hp
 
 

تعمیر پرینتر canon 

از تخصصی ترین خدماتی که در hptamir ارائه می شود، تعمیر و تعویض قطعات پرینتر canon می باشد. و تعویض قطعات اورجینال پرینتر های canon در این مرکز در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه انجام خواهد شد. فقط کافیست به ما اعتماد کنید و تعمیر پرینتر canon خود را به کارشناسان ما بسپارید، تا با عیب یابی و تعمیر تخصصی در محل مشکل دستگاه شما با کمترین هزینه و با سریع ترین حالت انجام شود.  تعمیر پرینتر canon شما با جدیدترین ابزارآلات و با علم روز دنیا انجام می شود و متخصصان ما خدمات را متناسب با استاندارد های جهانی انجام می دهند. جهت استفاده از خدمات تخصصی hptamir با کارشناسا ما در ارتباط باشید. 
 


 

 

 

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

پرینتر hp بگیریم یا canon ؟ 

نتیجه گیری برای انتخاب بهترین پرینتر به این گونه شد، پس از تحلیل همه ی فاکتور های مهم برای انتخاب یک پرینتر خوب می توان این نتیجه را گرفت که چرینتر های canon درسته در بعضی فاکتورها برتری دارد اما در برآیند کلی 

برای کسانی که استفاده مداوم و روزمره دارند و پرینتر یکی از دستگاه های مورد نیاز کارشان به حساب می آید، پرینتر های برند hp انتخاب بسیار عالی و هوشمندانه ایست که علاوه بر کیفیت قابل قبول چاپ، سرعت چاپ و رزولوشن خوبی که ارائه می دهد هزینه های جانبی به صرفه تری نسبت به بقیه برند های مشابه دارد. 

همچنین از نظر راحتی و پیدا شدن قطعات نیز خیلی راحت تر از بقیه برند ها می باشد. هیمنطور پرینتر های hp بسیار کم مصرف تر و مقرون به صرفه تر از نظر مصرف برق می باشند که در بلند مدت در برآورد هزینه ها تاثیر گذار می باشد. 

 

مقایسه hp و canon
 
 
 

 

پرفروش ترین
مناسب ترین قیمت چاپگر
مناسب ترین قیمت چاپگر
مناسب ترین قیمت چاپگر
مناسب ترین قیمت چاپگر

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha