خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

hpتعمیر با سال ها سابقه در تعمیرات انواع پرینتر ها از جمله تعمیرات پرینتر های خانگی بهترین مرکز تعمیرات برای پرینتر خانگی شما می باشد. تکنسین های hp تعمیر در سریع ترین زمان ممکن برای خدمات تعمیر پرینتر در محل شما اعزام میشوند.

 

پرینترهای خانگی و اداری، به خصوص پرینترهای اداری، مدام در حال چاپ هستند؛ از همین بابت به تدریج فرسوده می‌شوند. مشکلاتی نظیر گیر کردن کاغذ در دستگاه، پایین آمدن کیفیت چاپ، تولید سر و صدای زیاد در حین چاپ و غیره از جمله رایج‌ترین اشکلاتی است که در یک دستگاه چاپگر مشاهده شده است. در این مواقع شما نیاز به تعمیر پرینتر خواهید داشت.

 

تماس با تعمیرکار برای تعمیر پرینتر hp و canon و samsung

 

معرفی انواع خرابی‌های پرینتر و روش‌های تشخیص

تنوع خرابی در پرینتر بسیار گسترده است. گاهی اوقات مشکل پرینتر تولید سر و صدای زیاد می‌باشد. در این مواقع دستگاه پرینت را به درستی انجام  Eی‌دهد، اما هنگام فعالیت صدای گوش خراشی از خود تولید می‌کند.

معمولا پس از بررسی‌های لازم، استهلاک قطعات مکانیکی علت سر و صدای پرینتر شناخته می‌شود. گاهی اوقات هم پرینتر اصلا روشن نمی‌شود. در این حالت احتمالا مشکل را باید در بخش الکترونیکی دستگاه پیدا کنید. نوسانات برق یا خرابی کابل و اتصالات دستگاه می‌تواند دلیل اصلی این موضوع باشد. از طرفی گاهی اوقات یک مشکل نرم افزاری باعث ایراد در چاپ می‌شود. مثلا پرینت برعکس گرفته می‌شود یا اصلا دستگاه توسط کامپیوتر شناسایی نمی‌شود. در این قسمت از راهنمای تعمیر پرینتر می‌توان ادعا کرد تمام خرابی‌های پرینتر به سه دسته تقسیم می‌شوند؛

  • خرابی‌های مکانیکی

  • مشکلات الکترونیکی

  • خطاهای نرم افزاری

 

 

تعمیر پرینتر خانگی

 

راهنمای عیب‌یابی پرینتر های خانگی

 در یک دستگاه پرینتر جوهرافشان یا پرینتر لیزری بعد از مدتی استفاده مشکلاتی مشاهده می‌شود. اما برخی از این مشکلات نسبتا شایع و رایج هستند. برای مثال گیر کردن کاغذ داخل دستگاه یکی از آزاردهنده ترین ایراداتی است که کاربران با آن مواجه می‌شوند. بنابراین در این مقاله با صرف نظر از مشکلات نادر، به ایراداتی خواهیم پرداخت که برای هر کاربری ممکن است اتفاق بیفتد.

 

 

رفع گیر کردن کاغذ

یکی از مشکلات نسبتا رایج در کار با پرینتر، گیر کردن کاغذ در داخل دستگاه است. دلایل متعددی باعث بروز این مشکل می‌شوند. استفاده از کاغذ نامناسب، خرابی فیوزینگ، غلطک‌ها یا مشکلات کارتریج همگی می‌توانند دلیل گیر کردن کاغذ داخل دستگاه باشند. در بسیاری از مواقع پس از باز کردن دستگاه و خارج کردن کاغذ، به راحتی می‌توان مجددا از دستگاه استفاده کرد. اما اگر مشکل برطرف نشد، یا این اتفاق به صورت مکرر تکرار شد، باید از یک متخصص حرفه ای برای تعمیرات پرینتر کمک بگیرید.

حل مشکلات کیفیت چاپ

منظور از مشکلات کیفیت چاپ، کم رنگ شدن پرینت، چاپ با خطوط افقی، چاپ نامناسب و موارد اینچنینی است. در صورت مواجهه با این مشکلات باید برای تعمیر پرینتر مشکلات متعددی را بررسی کنید. همانطور که گفته شد، در بسیاری از مواقع چاپ نامناسب خبر از مشکلات نرم افزاری می‌دهد. اما گاهی اوق

ات کاهش کیفیت چاپ بیانگر استفاده از کاغذ، جوهر یا تونر نامناسب است، خصوصا اگر به تازگی جوهر یا تونر دستگاه را عوض کرده باشید! خراب شدن کارتریج و تونر از دیگر دلایل مشکلات چاپ محسوب می‌شود که باید بدان توجه کنید.

 

مرکز خرید پرینتر های استوک و خرید پرینتر های نو hp

 

تعویض قطعات و لوازم جانبی پرینتر

اگر راهنمای تعمیر پرینتر را مطالعه کرده باشید، اکنون می‌دانید بسیاری از مشکلات پرینتر به دلیل خرابی در قطعات داخلی بروز پیدا می‌کند. در این زمان باید به فکر تعمیر یا تعویض قطعه معیوب باشید. قطعاتی که بیشترین خرابی را در دستگاه پرینتر متوجه می‌شوند، عبارتند از: تونر، کارتریج جوهر، درام و غیره. از این مشکلات به عنوان مشکلات مکانیکی یاد می‌شود. برای مثال پایین بودن کیفیت چاپ دستگاه می‌تواند به علت خرابی یا کثیف شدن تونر، دارم، کارتریج، هد و غیره ایجاد شود. در این مواقع باید قطعه خراب را تعمیر کنید یا در اکثر مواقع آن را با یک قطعه جدید تعویض کنید. 

 

  • تعویض تونر و کارتریج جوهر

یکی از خرابی‌های مهمی که در آموزش تعمیر پرینتر باید بدان توجه کرد، خراب شدن تونر و کارتریج است. اگر با مشکلاتی نظیر کیفیت پایین چاپ روبرو شده‌اید، باید حتما صحت تونر و کارتریج را بررسی کنید. مثلا لکه دار شدن چاپ می‌تواند یک نشانه واضح از خراب شدن تونر در پرینتر لیزری یا کارتریج در پرینتر جوهر افشان باشد. 

 

شارژ کارتریج در محل

 

تعمیر یا تعویض درام یونیت و لیزر یونیت (واحد تصویر برداری)

تعمیر خرابی درام و لیزر یونیت (یا همان واحد تصویربرداری) باید توسط تکنسین حرفه ای انجام شود. درام در پرینتر جوهر افشان وظیفه انتقال جوهر بر روی کاغذ را بر عهده دارد. همچنین لیزر یونیت عملیات جذب تونر بر روی کاغذ را انجام می‌دهد. در نتیجه کوچکترین خرابی در یکی از این دو قطعه می‌تواند عملیات چاپ را با مشکل مواجه کند. چاپ صفحات تار، کیفیت پایین چاپ، ایجاد لکه بر صفحه و غیره از مهمترین نشانه‌های خرابی این دو قطعه است. البته انتخاب میان تعمیر یا تعویض خرابی این قطعات به میزان خرابی و تصمیم شما بستگی دارد. اگر خرابی قابل تعمیر باشد، می‌توان قطعه را تعمیر کرد، اما بهتر است با اندکی هزینه بیشتری آن را تعویض کنید.

 

برای تعمیر پرینتر با متخصصان hp تعمیر با شماره های زیر تماس بگیرید

 

     

 

مراحل تعمیر پرینتر در محل توسط hptamir

از آنجایی که هدف اچ پی تعمیر آرامش و رفاه مشتریان عزیز است و با توجه به اینکه جابجایی دستگاه های پرینتر کار پر زحمت و هزینه بر است، نمایندگی مرکز تخصصی hptamir خدمات فوری سرویس و تعمیر پرینتر در محل را برای شما عزیزان راه اندازی کرده است.

روال کار به این صورت است که، به محض تماس مشتری و وصل شدن به متخصص تعمیر پرینتر مربوطه، مدل پرینتر و آخرین زمان سرویس از مشتری پرسیده می شود و سپس ایرادی که سبب شده که با hptamir تماس بگیرند را عنوان می کنند، پس از آن، مسئول فنی تعمیر پرینتر، احتمالات و حدود قیمت تعمیر دستگاه را اعلام می نماید، در صورت تایید مشتری، صفیر، قطعات لازم جهت تعمیر چاپگر را در سریع ترین زمان ممکن با خود به محل مشتری برده و با بررسی دقیق پرینتر، علت خرابی را می یابد و در ادامه با تایید مشتری پرینتر را سرویس و قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض می نماید.

 

نمایندگی خرید پرینتر اچ پی

hp تعمیر نمایندگی خرید و تعمیرات پرینتر های hp است. شرکت تعمیرات پرینتر ما علاوه بر تعمیرات پرینتر hp تعمیرات پرینتر های مثل پرینتر های سامسونگ، پرینتر های کنون است. شما مکی توانید پرینتر های مورد نظر خود را از فروشگاه hp تعمیر انتخاب کنید.

 

تعمیر تخصصی دستگاه فتوکپی شارپ

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha