خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

 

خب بالاخره این اتفاق افتاد. چاپگر شما در نهایت در خانه یا محل کارتان از کار افتاد و اکنون باید آن را تعویض کنید. یک خبر خوب و یک خبر بد وجود دارد که باید در نظر بگیرید. خبر خوب این است که صدها پرینتر برای انتخاب وجود دارد، اما خبر بد این است که اکثر مردم هنگام انتخاب چاپگر بعدی خود اشتباه می کنند، اشتباهاتی که ممکن است بعداً باعث نارضایتی آنها از چاپگر شود.

 

در حالی که انتخاب یک چاپگر خوب کار آسانی به نظر می رسد، حقیقت این است که اگر سریعاً عجله کنید و اولین چاپگری را که با آن برخورد می کنید بخرید، اغلب مشکلاتی را خواهید یافت که ممکن است نادیده گرفته شده باشد. در واقع، بسیاری از ویژگی‌های مختلف در چاپگرهای امروزی موجود است که هرگز نمی‌توان آن را ساده گرفت، چه چاپگر اداری برای کارهایی که نیاز دارید یا یک چاپگر برای خانه. 

 

خوشبختانه، راه حل آسانی برای این مشکل وجود دارد، زیرا تنها چیزی که لازم است این است که هنگام تحقیق و خرید چاپگر بعدی، نکات مهمی را در نظر داشته باشید. یادگیری بهترین مکان برای خرید چاپگر نیز تنها مورد توجه نیست، زیرا شما باید بسیاری از جنبه های دیگر را در نظر بگیرید تا بتوانید در نهایت بهترین چاپگر را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

 

فروش پرینتر های استوک

 

برای انجام این کار، اجازه دهید با بحث در مورد برخی از اشتباهاتی که اکثر مردم هنگام انتخاب چاپگر با کیفیت بعدی خود مرتکب می شوند، شروع کنیم، بلکه کارتریج های تونر، جوهر و لوازم جانبی تونر و هر چیز دیگری که به چاپگرشان مربوط می شود را نیز انتخاب می کنند. در زیر پنج مورد از این اشتباهات و کارهایی که باید در مورد آنها انجام دهید آورده شده است تا بتوانید در نهایت بهترین چاپگر را پیدا کنید.

 

از قبل تصمیم بگیرید که با چاپگر چه کاری انجام می دهید

بیایید با آن روبرو شویم، هنگامی که صحبت از چاپگرها می شود، انواع زیادی در دسترس هستند که بسیار آسان است که کمی گیج شوید. به هر حال، چاپگرها می توانند سیمی یا بی سیم، سیاه و سفید یا رنگی، استاندارد یا در دسترس با سایر ویژگی ها مانند اسکن باشند و حتی می توانند ویژگی هایی مانند چاپ ابری و چاپ عکس ها و موارد دیگر را ارائه دهند.

 

قبل از خرید چاپگر بعدی، ابتدا چند سوال از خود بپرسید. به چه نوع سرعت چاپی نیاز دارید؟ آیا قصد چاپ عکس دارید یا فقط اسناد متنی؟ آیا از کاغذ با وزن استاندارد یا کاغذ ضخیم تر استفاده می کنید زیرا بروشور یا سایر مواد تبلیغاتی را چاپ می کنید؟ آیا فقط اسناد با اندازه استاندارد چاپ می کنید یا قصد چاپ بنرها یا صفحات با فرمت گسترده را دارید؟ همه این پاسخ‌ها بر چاپگری که در نهایت می‌خرید تأثیر می‌گذارند، بنابراین قبل از ادامه کار باید به دقت در نظر گرفته شوند.

 

در جامعه پیشرفته امروزی، دنیای چاپگرها مرتباً تغییر می کند، بنابراین اولین چیزی که باید قبل از صرف هزینه برای چاپگر با کیفیت بدانید، روش های دقیق استفاده از چاپگر پس از خرید آن است.

 

 

خرید یک چاپگر قدیمی‌تر

 

بار دیگر تکنولوژی به سرعت حرکت می کند و اگر یک چاپگر خوب می خواهید باید با همان سرعت با آن حرکت کنید. چاپگرهای قدیمی ممکن است عالی کار کنند و اسنادی با ظاهر خارق العاده تولید کنند، اما این بدان معنا نیست که آنها بدون مشکل هستند. بسیاری از چاپگرهای قدیمی به سادگی با سیستم عامل های امروزی کار نمی کنند، بنابراین اگر به درایوهای فشرده و پورت های USB متکی هستید، زیرا عادت دارید از یک چاپگر به چاپگر دیگر جابجا شوید تا تمام چاپ خود را انجام دهید، آن چاپگرهای قدیمی احتمالا برنده خواهند شد. نمی توانم شما را بپذیرم

 

خوشبختانه، شرکت‌هایی که پرینتر ها را تولید می‌کنند، تمام نسخه‌ها و سیستم‌عامل‌های چاپگرشان را به‌طور کامل در مواد تبلیغاتی و روی بسته‌بندی توضیح می‌دهند، بنابراین به راحتی می‌توان مطمئن شد که چاپگری که قصد خرید آن را دارید یا خیر. با رایانه و سایر دستگاه های الکترونیکی شما سازگار است. 

 

اگر شک دارید، چاپگر را نخرید. آخرین چیزی که می خواهید این است که یک چاپگر گران قیمت بخرید تا متوجه شوید که با هیچ یک از دستگاه های شما کار نمی کند و این بیشتر از آنچه فکر می کنید اتفاق می افتد.

 

فقط با در نظر گرفتن قیمت چاپگر و هیچ چیز دیگری

 

اگر فکر می کنید بهترین زمان برای خرید چاپگر زمانی است که در فروش است، دوباره فکر کنید. در حالی که تهیه یک چاپگر عالی با قیمت تخفیف فوق العاده است، باید موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، باید مزایای دیگری را که این چاپگرها ارائه می دهند، از جمله قابلیت Wi-Fi، هزینه کارتریج جوهر آنها و البته کیفیت خود اسناد چاپ شده در نظر داشته باشید.

هیچ کس هرگز چاپگر نمی‌خرد، این نگرش را ندارد که «تا زمانی که کارش تمام شود، برای من خوب است». در عوض، هر بار که چیزی از آن چاپگر بیرون می‌آید، کیفیت عالی می‌خواهید، بنابراین در دراز مدت، کیفیت، هزینه‌های عملیاتی و پیشرفت‌های فناوری بسیار مهم‌تر از قیمت چاپگر به تنهایی خواهد بود. اما نگران نباشید، زیرا چاپگری که به تازگی عاشق آن شده اید به احتمال زیاد خیلی زود به فروش می رسد، بنابراین تهیه چاپگر مناسب با قیمت مناسب همیشه آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

 

تصور اینکه همه پرینترها دقیقاً یکسان هستند

 

در حال حاضر چاپگرها و چاپگرهای عکس استاندارد و هر دو چاپگر لیزری و جوهرافشان وجود دارد، بنابراین اگر قرار است بیشتر اسناد را چاپ کنید یا عکس‌های تمام رنگی را چاپ کنید، این به طور مستقیم بر نوع چاپگری که در نهایت انتخاب می‌کنید تأثیر می‌گذارد. چاپ عکس ها به کاغذ مخصوص و چاپگرهای خاص نیاز دارد و به همین ترتیب، اگر تنها چیزی که نیاز دارید اسکن و چاپ اسناد استاندارد باشد، چاپگر عکس بی فایده است.

 

یک بار دیگر، تصمیم می گیریم که برای چه کاری از چاپگر خود استفاده می کنید، و همچنین به کدام لوازم جانبی برای انجام پروژه های خود نیاز دارید. حتی کاربران دوربین‌های دیجیتال اگر مستقیماً از آن دوربین چاپ می‌کنند باید این موضوع را در نظر بگیرند، زیرا زمانی که به آن می‌رسیم، تک تک جزئیات کار شما – و ویژگی‌ها و مزایای چاپگر – باید در نظر گرفته شوند. قبل از اینکه تصمیم نهایی را در مورد چاپگر خریداری کنید.

 

هرگز تصور نکنید که همه پرینترها شبیه هم هستند و قبل از اینکه با خرید آن موافقت کنید، تمام جزئیات یک چاپگر خاص را در نظر بگیرید. در بلند مدت، در هزینه هایت صرفه جویی می کند. 

 

در نظر گرفتن جایی که چاپگر در آن قرار می گیرد

 

به خصوص اگر علاقه مند به استفاده از خدمات چاپ ابری Google یا چاپ بی سیم هستید، باید در نظر داشته باشید که چاپگر را در خانه یا محل کار خود کجا قرار دهید. به عنوان مثال، اگر بیشتر چاپ شما از طریق یک سیستم سیمی انجام می شود، نمی توانید چاپگر خود را در کمد اتاق خواب خود قرار دهید و اگر قفسه ای که برای قرار دادن چاپگر خود استفاده می کنید کوچک است، باید یکی را انتخاب کنید. که باریک است و دارای سینی های خوراک جمع شونده از جمله ویژگی های دیگر است.

 

البته، این نمی تواند بهانه ای برای انتخاب چاپگر خود بر اساس هزینه هر صفحه یا صفحات در هر کارتریج به تنهایی باشد. باز هم، در نظر گرفتن همه چیز هوشمندانه ترین کار برای انتخاب چاپگر مناسب است، و در واقع، این تنها راه برای دستیابی به چاپگری است که دوستش خواهید داشت و متوجه می شوید که برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید.

 

به خاطر سپردن این ملاحظات ساده آسان است، و همه آنها زمانی که نیاز به چاپگر جدید پیدا می کنید می توانند بسیار مهم باشند. اکنون برای بیرون رفتن و انتخاب یک چاپگر عالی با قیمت عالی که کاملاً با تمام نیازهای چاپ شما مطابقت دارد، مجهز شده اید.

 

خرید پرینتر
تعمیر انواع پینتر

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha