خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

در این مقاله می توانید بفهمید که خرید کدام یک از پرینتر بی سیم و باسیم به نفع مشتری می باشد و اطلاعاتی را درباره این پرینترها گردآوری کنید.

 

پرینتر بی سیم و باسیم

در قسمت اول مقاله تفاوت چاپگر بی سیم و باسیم به بررسی پرینترهای بی سیم و باسیم پرداختیم و مزایا و معایب هریک را مورد بررسی قرار دادیم. در قسمت دوم این مقاله در این باره صحبت خواهیم کرد که پرینتر بی سیم را انتخاب کنید یا باسیم. پس اگر شما هم می‌خواهید پرینتر بخرید؛ اما سردرگم هستید و نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

 

 

زمان مطالعه موردنیاز: 3 دقیقه

 

پرینتر بی سیم را انتخاب کنیم یا باسیم؟

- نکات انتخاب پرینترهای بی سیم یا پرینترهای باسیم:

 

  1. اگر به دنبال پرینتری ارزان قیمت هستید، پرینترهای سیمی می‌توانند بهترین گزینه باشند.

  2. کاربران برای تنظیم و سفارشی کردن پرینترهای سیمی، نیازی به دانش کامپیوتری زیادی ندارند و این عالی است.

  3. اگر خیلی با پرینترها کار نمی‌کنید و در یک شرکت یا سازمان کوچک کار می‌کنید که در آن هر شخصی، دستگاه مخصوص به خود را دارد؛ اما همچنان به برخی از قابلیت‌های دستگاه پرینتر نیاز دارید، پرینتر سیمی می‌تواند انتخابی منطقی باشد.

  4. پرینترهای بی سیم می‌توانند گزینه بهتری برای شرکت‌های بزرگ‌تر باشند.

  5. پرینترهای بی سیم را می‌توان در هر مکانی که پوشش وای فای خوبی وجود دارد، مورد استفاده قرار داد؛ اما اگر پوشش وای فای ضعیف باشد، با مشکل مواجه خواهید شد و به سراغ انواع سیمی خواهید رفت!

  6. در یک شرکت برای استفاده از پرینترهای باسیم باید از قبل یک کابل اترنت را آماده کرده باشید و داخل داکت قرار داده باشید تا بتوانید سریع و راحت پرینتر خود را نصب کنید.

  7. شما می‌توانید رایانه یا لپ تاپ خود را مستقیماً با استفاده از سیم به پرینتر سیمی متصل کنید. برای افرادی که نیاز به پرینتر بی سیم یا بدون کابل دارند، چاپگرهای بی سیم ممکن است بهترین گزینه باشند، زیرا از طریق WiFi متصل می‌شوند و به سیم نیازی ندارند.

  8. اگر روزانه استفاده زیادی از پرینتر ندارید، پرینتر بی سیم گزینه ایده آلی است.

  9. برای افرادی که نیاز به چاپ تعداد قابل توجهی صفحات در روز دارند، گزینه ایده آل استفاده از چاپگر سیمی است.

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی پرینتر hp

 

پرینتر بی سیم یا با سیم؟

با توجه به موارد بیان شده و تفاوت پرینتر بی سیم و باسیم، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه می‌تواند پرینتر سیمی باشد. پس اگر شما هم به دنبال پرینتری با قیمت مناسب هستید و می‌خواهید از آن برای طولانی مدت استفاده کنید، بهتر است به سراغ پرینتر سیمی بروید. 

 

برای مطالعه بیشتر: راهنمای خرید پرینتر استوک 

 

قیمت پرینتر بی سیم و باسیم

همان‌طور که مشاهده کردید، تفاوت پرینتر بی سیم و باسیم، زیاد است و هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. با این حال، پرینترهای بی سیم قیمت بالاتری نسبت به انواع سیمی دارند. همچنین برندهای مختلفی اقدام به تولید پرینترهای بی سیم و باسیم می‌کنند که با توجه به کیفیت آن‌ها، قیمت‌های متفاوتی دارند. از طرفی دیگر، پرینترها امکانات مختلفی دارند و برخی از آن‌ها بسیار کاربردی‌تر از سایرین هستند. همه این موارد، عواملی هستند که باعث اختلاف قیمت انواع پرینترها می‌شوند. به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت واحد را برای انواع پرینترها نام برد. اگر می‌خواهید پرینتر بی سیم یا باسیم بخرید، می‌توانید با کارشناسان فروش اچ پی تعمیر در ارتباط باشید تا قیمت انواع مدل‌های پرینتر را استعلام بگیرید.

 

خرید پرینتر HP. CANON, سامسونگ و اپسون از اچ پی تعمیر

 

خرید پرینتر بی سیم و باسیم

برای خرید پرینتر استوک بی سیم یا باسیم می‌توانید با کارشناسان اچ پی تعمیر در ارتباط باشید تا قیمت را به شما اعلام کنند و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند. برند ما با سال‌ها سابقه درخشان و فعالیت در حوزه فروش انواع پرینترها می‌تواند بهترین و باکیفیت‌ترین پرینتر را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید پرینتر برندهای مختلف را با قیمتی مناسب از برند ما خریداری کنید و خیالتان از تضمین کیفیت و تضمین قیمت راحت خواهد بود. 

 

برای مطالعه بیشتر: فروش پرینتر استوک 

 

فروش پرینترهای مختلف اچ پی تعمیر

پرینترهای بی سیم یا با سیم اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. 

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

تعمیر پرینتر بی سیم و باسیم

اگر از دستگاه‌های پرینتر برای مدت طولانی استفاده کنید، قطعاً با مشکل مواجه خواهند شد و به تعمیر نیاز خواهند داشت؛ فرقی هم ندارد که بی سیم باشند یا باسیم. برند اچ پی تعمیر، تعمیر پرینترهای شما را انجام می‌دهد. خدمات تعمیر پرینتر برند ما هم در محل است و هم در نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر. در برخی شرایط که امکان تعمیر دستگاه در محل وجود داشته باشد، به دلیل دشوار و هزینه‌بر بودن جابه‌جایی دستگاه پرینتر، برند ما خدمات تعمیر پرینتر در محل مشتری را ارائه می‌دهد. در این صورت، دیگر نیازی نیست دستگاه پرینتر خود را جابه‌جا کرده و تا نمایندگی ببرید. پس از تماس شما با نمایندگی ما، کارشناسان ما خیلی سریع به آدرس اعلام‌شده شما مراجعه کرده و دستگاه پرینتر شما را در محل عیب‌یابی و تعمیر می‌کنند. البته در برخی شرایط هم امکان تعمیر دستگاه پرینتر در محل مشتری وجود ندارد و دستگاه باید به نمایندگی آورده و توسط تعمیرکار دستگاه پرینتر، تعمیر شود. ممکن است خود مشتری درخواست تعمیر در نمایندگی را داشته باشد یا دستگاه نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد که امکان تعمیر یا تعویض قطعه آن در محل مشتری وجود نداشته باشد. در این صورت، دستگاه به نمایندگی تعمیر دستگاه پرینتر برند اچ پی تعمیر آورده می‌شود و تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای، دستگاه را عیب‌یابی کرده و کار تعمیر را شروع می‌کنند. همچنین اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، کارشناسان ما با استفاده از باکیفیت‌ترین قطعات، این کار را انجام می‌دهند. با این اوصاف، نگران خراب‌شدن دستگاه پرینتر لیزری خود نباشید و با خیال راحت از آن استفاده کنید؛ اما حواستان به زمان سرویس دستگاه باشد و با سرویس‌کردن به موقع پرینتر خود، از بسیاری از خرابی‌ها جلوگیری کنید.

 

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

سخن پایانی درباره ی انتخاب چاپگر بی سیم یا باسیم

در این مقاله در مورد تفاوت پرینتر بی سیم و باسیم صحبت کردیم و دریافتیم که پرینترهای سیمی برای استفاده‌های طولانی مدت بسیار مناسب‌تر هستند. همچنین قیمت پرینترهای سیمی نسبت به بی سیم بسیار مقرون به صرفه‌تر است. پس وقت را از دست ندهید و همین حالا خرید خود را انجام دهید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید بهترین پرینتر را خریداری کنید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ در زمینه های سرویس پرینتر، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فتوکپی شارپ، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

برای مطالعه بیشتر: شارژ کارتریج

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینتر

پرینتر بی سیم

پرینتر با‌سیم

چاپگر بی سیم

چاپگر بی سیم و باسیم

چاپگر باسیم

تفاوت چاپگر بی سیم و باسیم

انتخاب چاپگر بی سیم یا باسیم

قیمت پرینتر بی سیم و باسیم

قیمت پرینتر بی سیم

قیمت پرینتر باسیم

خرید پرینتر بی سیم و باسیم

خرید پرینتر بی سیم

خرید پرینتر باسیم

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر اچ پی در تهران

تعمیر پرینتر اچ پی تعمیر

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

تعمیر پرینتر برادر

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر پاناسونیک

تعمیر پرینتر اپسون

تعمیر پرینتر در تهران

تعمیر پرینتر بی سیم

تعمیر پرینتر باسیم

تعمیر پرینتر استوک

خرید چاپگر

خرید پرینتر

خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر دست دوم

خرید پرینتر اچ پی تهران

نکات خرید پرینتر دست دوم

خرید پرینتر کار کرده

خرید پرینتر رنگی استوک

خرید پرینتر خانگی استوک

قیمت خرید پرینتر اچ پی

خرید پرینتر استوک پاناسونیک

خرید پرینتر تهران

خرید پرینتر رنگی

خرید پرینترهای 4 کاره

خرید پرینترهای لیزری

خرید پرینترهای جوهر افشان

خرید و فروش پرینترهای hp

نکات انتخاب پرینترهای بی سیم یا باسیم

پرینترهای سیمی

فروش پرینتر

اچ پی تعمیر

فروش چاپگر و پرینتر

hp تعمیر

hp tamir

دستگاه پرینتر

دستگاه پرینتر لیزری

دستگاه پرینتر بی سیم

خرید دستگاه پرینتر

پرینترهای بی سیم

خرید پرینترهای بی سیم

تعمیر پرینتر شیائومی

چاپگر سیمی

قیمت انواع پرینترها

قیمت انواع مدل‌های پرینتر

فروش انواع پرینترها

فروش انواع پرینتر

تعمیر دستگاه پرینتر

خدمات تعمیر پرینتر

راهنمای خرید پرینتر استوک

سامسونگ و اپسون

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

خرید انواع پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

خرید پرینترهای لیزری رنگی

تعمیر فکس

تعمیر اسکنر

تعمیر پرینتر hp تعمیر

تعمیر پرینتر hp در محل

پرینتر استوک

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر پرینترهای سامسونگ

پرینتر لیزری

تعمیر فتوکپی شارپ

پرینتر بی سیم را انتخاب کنیم یا با سیم

شارژ کارتریج

فروش پرینتر استوک

سرویس پرینتر

مرکز خرید پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر

نمایندگی پرینتر hp