خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

در خرید پرینتر استوک یا همان دست دوم نکاتی میبایست رعایت شود که در این مقاله به آنها میپردازیم.

راهنمای خرید پرینتر استوک یا پرینتر دست دوم

 

  • پیش از هر چیزی مهمترین موردی که باید در خرید پرینتر استوک به آن توجه داشته باشیم این است که از مراکز و شرکت‌های معتبر خرید خود را انجام دهیم زیرا در صورتیکه مشکلی برای دستگاه پرینتر بوجود بیاید قطعا پاسخگو خواهند بود و پرینتر شما از خدمات این شرکت‌ها برخوردار می‌باشد.

 

  • پرینترهای استوک شامل دو نوع داخلی و خارجی هستند. در ایران با توجه به طول عمر مفید دستگاه‌ها، کاربران تمایل بیشتری به خرید پرینتر استوک وارداتی نشان می‌دهند. دلیل این تمایل کیفیت بالاتر پرینتر کارکرده خارجی در مقابل انواع داخلی است. زیرا در سایر کشورها طول عمر مفید کوتاه تری برای محصولات تعریف می‌شود، از این رو بسیاری از شرکت‌ها و کاربران برای جلوگیری از مواجه شدن با مشکلات ناشی از خرابی پرینتر، در بازه زمانی زودتری نسبت به طول عمر عنوان شدهبرای دستگاه، جهت تعویض پرینتر خود اقدام می نمایند. در نتیجه پرینتر استوک حاصل از این تعویض و نوسازی، کارایی خوبی برای کاربرانی که به دنبال کیفیت و قیمت پرینتر استوک هستند، خواهد داشت. پرینتر دست دوم خارجی با توجه به کشوری که کالا از آن به ایران صادر شده، با پسوند خوانده می‌شوند. برای مثال پرینتر استوک آمریکا، پرینتر استوک اروپا و پرینتر استوک امارات.

 

  • درباره پرینترهای چندکاره سعی کنید بخش‌های مختلف مانند اسکن، کپی، پرینت و فکس را تست کنید. ممکن است یک پرینتر مولتی فانکشن بطور عالی پرینت بگیرد ولی در قسمت فتوکپی آن مشکل وجود داشته باشد. بنابراین سعی کنید کارکرد پرینتر با دستور پرینت از طریق رایانه و هم از طریق تست با خود پرینتر را انجام داده و از فروشنده بخواهید پرینتر را تست کند، همچنین هنگام خرید پرینتر دقت داشته باشید تا پرینتر سر و صدای زیادی نداشته باشد، صداهای غیرمعمول در چاپگر می‌تواند از اشکال در یکی از قطعات باشد.

 

  • حتما پرینتر را به همراه کارتریج تهیه کنید و هرگز به چاپ یک برگ اکتفا نکنید. در کمترین حالت ۱۰ برگ را با دستگاه پرینت بگیرید تا اطمینان پیدا کنید که کاغذ کش پرینتر یا پیکاپ پرینتر مشکلی ندارد و با پرینت بیشترزمان بدهید تا پرینتربه طور کامل کالیبره شود.

 

  • شما همچنین می‌توانید کنتور چاپگر را چک کنید. بعضی از پرینترها کنتور دارند و این کنتور از طریق کدها، منوهای مخفی و یا بصورت نرم افزاری قابل چاپ هستند. می‌توانید تعداد برگ پرینت شده، تعداد کپی، فکس و اسکن گرفته شده توسط دستگاه را مشاهده کنید. حتی می‌توانید تعداد دفعات تعویض کارتریج پرینتر و یا تعداد دفعاتی که کاغذ درون دستگاه گیر کرده است را هم مشاهده نمایید. البته این آمار شاید برای همه دستگاه‌ها وجود نداشته باشد.

 

 

خرید پرینتر استوک کار کرده

 

 

قیمت پرینتر‌ دست دوم و استوک

عوامل متعددی در تعیین قیمت پرینتر استوک تاثیرگذار می‌باشند. بدیهی است که پرینترهای ارائه شده توسط برندهای معتبر مانند برند شارپ، لکسمارک، زیراکس، برند برادر، پاناسونیک، خرید پرینتر اپسون، کداک، جولی مارک، کانن و توشیبا از پرینترهای لیزری گرفته تا انواع پرینترهای جوهرافشان خواهان بیشتری نسبت به سایر برندها دارند و در نتیجه قیمت این محصولات نسبت به محصولات کمتر شناخته شده بالاتر خواهد بود. همچنین میزان کارکرد محصول نیز به عوامل تاثیرگذار دیگری وابسته است که رنج قیمت پرینتر را تعیین می‌کنند. به طور مثال اگر یک پرینتر کمتر از میزان عمر مفید تعیین شده، کارکرده باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت و به وضوح مشخص است که این یک مزیت برای دستگاه پرینتر دست دوم محسوب می‌شود.

 

برای مطالعه بیشتر: خطای دستگاه کپی شارپ

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت پرینتر:

عامل دیگری که در تعیین قیمت تمامی انواع محصولات نه تنها پرینترها موثر است، قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای دستگاه و محصول است. هر محصولی که دارای ویژگی‌های بیشتری باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت و تقاضا برای خرید آن نسبت به انواع مشابه بیشتر خواهد بود. پرینتر دست دوم چند کاره خواهان بسیار بیشتری در مقایسه با انواع پرینتر‌های تک کاره این محصول دارند. افزوده شدن قابلیت‌هایی مانند کپی گرفتن توسط دستگاه و اسکن کردن نیز می‌تواند برتری یک دستگاه نسبت به محصولات دیگر در دسترس باشد که به وضوح در بالا بردن قیمت محصول نیز تاثیر مستقیمی دارند.

 

چاپگرهایی که از پورت شبکه و فکس برخوردار هستند، مشتریان منحصر به فرد و خاصی دارند که حاضر به پرداخت مبالغ بیشتری برای برخورداری از آن امکانات هستند. در نهایت آنچه که در انتخاب پرینتر دست دوم مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد، میزان بودجه در اختیار است.

 

لازم است کاربران تناسب بهینه ای بین مبالغ مورد نظر خود برای تهیه پرینتر و انواع کارکرده این محصول برقرار نمایند. صرف وقت و توجه در این رابطه منجر به خریدهای رضایت بخش تر و موفق تری خواهد شد. از این رو توصیه می‌گردد، خرید پرینتر کارکرده به دور از هر گونه شتاب زدگی و عجله‌ای صورت بگیرد.

 

 

خرید پرینتر کار کرده

 

نکاتی در مورد نگهداری از پرینتر یا چاپگر:

  • استفاده از کاغذهای استاندارد برای پرینت گرفتن، رویکردی خردمندانه جهت جلوگیری از گیر کردن کاغذ درون دستگاه است.

  • در صورت استفاده مداوم از دستگاه، ماهی یک مرتبه کارتریج پرینتر را از دستگاه خارج کرده و آن را تمیز کنید.

  • کارتریج پرینتر را فقط برای تمیز کردن داخل آن از دستگاه خارج کنید. زیرا کارتریج از قطعات حساس می‌باشد و کوچکترین ضربه می‌تواند به آن آسیب وارد کند.

  • اگر مدت زمان طولانی قصد استفاده از پرینتر خود را ندارید، بهتر است آن را از برق بکشید.

  • توجه به همین نکات ریز می‌تواند در طول عمر دستگاه پرینتر شما تاثیر زیادی داشته باشد.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر فتوکپی شارپ

 

خرید پرینتر استوک hp

شرکت اچ‌پی تعمیر با بیش از 14 سال تجربه در زمینه تعمیر پرینتر اچ پی و همچنین فروش پرینتر و کارتریج پرینتر اچ پی می‌تواند مشاوره و کمکی در این راستا به شما مشتریان عزیز داشته باشد. پرینترهای اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای می باشند این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ در زمینه های تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

برای مطالعه بیشتر: فروش پرینتر استوک

 

لیست پرینترهای پرفروش:

 

 

 

- تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد

- فروش پرینترهای استوک اروپا بهراه سه ماه گارانتی بی قید و شرط

- هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان میباشد

- تعمیر تخصصی تعمیرات و فروش انواع ماشین های اداری

- فروش  و شارژ کارتریج های لیزری

- ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه مراکز و ارگان های طرف قرارداد

تعمیر پرینتر hp تعمیر

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینتر استوک

چاپگر استوک

خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر دست دوم

خرید پرینتر اچ پی تهران

فروش چاپگر و پرینتر

فروش پرینتر دست دوم

فروش پرینتر استوک

قیمت پرینتر دست دوم

قیمت پرینتر استوک

قیمت پرینتر اچ پی

قیمت پرینتر دست دوم اچ پی

نکات خرید پرینتر دست دوم

تعمیر پرینتر

پرینتر کار کرده

خرید پرینتر کار کرده

فروش پرینتر کارکرده

خرید پرینتر کارکرده اچ پی

خرید پرینتر

پرینتر

کارتریج

قیمت پرینتر

خرید پرینتر کارکرده

قیمت پرینتر‌ دست دوم

پرینتر دست دوم

چاپگر

چاپگر لیزری

خرید چاپگر

اچ پی تعمیر

فروش پرینتر

hp پرینتر

کارتریج پرینتر

کارتریج‌ پرینتر لیزری

دستگاه پرینتر

دستگاه پرینتر استوک

خرید پرینتر استوک hp

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر hp

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ کارتریج

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

خطای دستگاه کپی شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینترهای سامسونگ

تعمیر اسکنر hp

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

خرید پرینترهای لیزری رنگی

پرینتر hp 1022n

پرینتر hp 1022

پرینتر hp M102a

پرینتر hp 1010

پرینتر hp M201n

پرینتر hp 1160

پرینتر hp M12a

پرینتر hp M1522nf

پرینتر hp M1136

پرینتر hp M26nw

پرینتر hp 2055dn

پرینتر hp 2055d

پرینتر hp 2055

پرینتر hp 2035

پرینتر hp M501dn

پرینتر hp M506dn

پرینتر hp M304a

پرینتر hp P3015dn

پرینتر hp M401n

پرینتر hp M401dne

پرینتر hp M402dn

پرینتر hp M429fdw

پرینتر hp M436dn

پرینتر hp M1319f

پرینتر hp P1109w

پرینتر hp M28

پرینتر hp M403dn

پرینتر hp M404dn

پرینتر hp M602n

پرینتر hp M607dn

مرکز خرید پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر

سرویس پرینتر