خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

 

خرید پرینتر های کار کرده

مزایا و معایب خرید پرینتر کارکرده را در یک مقاله تخصصی مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در این مقاله می‌خواهیم بحث را تکمیل‌تر کرده و نکاتی طلایی را به شما ارائه دهیم که در زمان خرید پرینتر کارکرده (استوک) به شما کمک می‌کند. نکات مهم خرید پرینتر استوک چیست؟ اگر شما هم به دنبال خرید پرینتر استوک هستید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید و چه نکاتی را مدنظر قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در این مقاله صفر تا صد نکات مهم خرید پرینتر استوک را به شما ارائه خواهیم کرد.

 

فروش پرینتر های استوک

 

چرا پرینترهای دست دوم وارداتی در حد نو و بسیار سرحال هستند؟

پرینترهای وارداتی از مریت رقابتی بالایی برخوردار بوده و مورد استقبال گسترده مشتریان در کشورهای جهان سوم قرار می‌گیرند. چرا؟

تدارکات اداری در کشورهای توسعه یافته اروپایی و آمریکایی با کشور ما تفاوت‌های بسیاری دارد. برای مثال دانشجویان و کارمندهای شرکت‌های خصوصی و دولتی اروپایی یا آمریکایی، به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتالی و واقعیت مجازی به‌روز، دیگر نیازی به کپی کردن و پرینت گرفتن از اسناد کاغذی و جزوات درسی خود ندارند. به همین دلیل، خرید پرینتر استوک وارداتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است، چرا که بسیار کمتر از پرینترهای ایرانی کار کرده‌اند.

همچنین پرینترهایی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی کار می‌کنند، سرویس‌های دوره‌ای خود را به صورت منظم و سر کارکرد دقیق از پیش تعیین شده دریافت می‌کنند.

 

تفاوت اصلی پرینترهای استوک اروپایی با ایرانی:

سرویس کردن پرینتر در کشور ما معنایی ندارد و تا زمانی که پرینتر خراب نشده و به صورت کامل از کار نیفتاده است، از آن استفاده خواهد شد.

به علاوه، تعمیرات تخصصی پرینترهای وارداتی توسط برند تولیدکننده همان دستگاه انجام می‌شود، در حالی که اکثر برندهای پرفروش و مطرح دنیا فاقد نمایندگی رسمی و فعال در ایران هستند. به عبارتی، زمانی که یک پرینتر استوک وارداتی را می‌خرید، هزینه سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات تخصصی آن را هم پرداخت کرده‌اید.

در سمت مقابل پرینترهای استوک ایرانی قرار دارند که هیچ گونه تعمیر و تعویض قطعات یدکی را تجربه نکرده‌اند، اقلام مصرفی نوسازی نشده است و در صورت نوسازی از جنس‌های درجه سه و چهار استفاده شده است، کارکردهای بسیار بالایی دارند و احتمالاً چندین و چند بار مورد تعمیر اساسی و البته غیراصولی قرار گرفته‌اند. واضح است که خریدن این پرینترهای استوک به هیچ عنوان توجیه اقتصادی نخواهد داشت. 

 

 

مرکز فروش پرینترهای دست دوم

یکی از راه های اطمینان از کیفیت و قابلیت بالای پرینتر کارکرده، خرید این محصول از مرکز فروش پرینترهای دست دوم در تهران است. چرا که پرینتر از تجهیزات حساسی است که در صورت معیوب بودن، کارایی مورد نظر را نخواهند داشت.

افزایش میزان تقاضا برای خرید دستگاه پرینتر کارکرده در کشور، زمینه ساز ورود متقلبان و سودجویان به بازار خرید و فروش این محصول شده است. بنابراین تنها راه خرید پرینتر باکیفیت و اورجینال، استفاده از خدمات مرکز فروش معتبر می باشد. 

 

پیشنهاد ما برای خرید بهترین و باکیفیت ترین پرینتر کارکرده، خرید این محصول از اچ پی تعمیر است.

این شرکت در زمینه فروش بهترین پرینترهای استوک با قیمت مناسب سابقه درخشانی دارد. لذا با خرید پرینتر استوک از اچ پی تعمیر، علاوه بر کیفیت و طول عمر بالای دستگاه، خریدی ایده آل و مقرون به صرفه را تجربه خواهید نمود.

 

خرید پرینتر استوک کار کرده

 

در زمان خرید پرینتر استوک به چه نکاتی دقت کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد، پرینترهای کارکرده ای که کم کارکرد باشند نوسازی می‌شوند. قطعات معیوب تا جای ممکن تعمیر شده و در غیر این صورت، تعویض می‌شوند. اقلام مصرفی با اقلام درجه یک جایگزین شده و یک پرینتر سرحال و آماده به کار تحویل مشتری می‌شود.

نکات مهمی وجود دارند که در زمان خرید پرینتر استوک باید به آن‌ها اهمیت داده شود. بازار خرید و فروش پرینتر استوک بسیار گرم است و متأسفانه تقلب‌های گسترده‌ای در این زمینه اتفاق می‌افتد. معیارهایی برای تشخیص یک پرینتر استوک اصل از یک پرینتر استوک ایرانی و مستهلک وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. 

 

قیمت خرید پرینتر کارکرده

متوجه شدیم که قیمت خرید پرینتر کار کرده با توجه به سن پرینتر، کشور مبدأ سازنده، کیفیت کار و وارداتی یا ایرانی بودن آن متغیر است. پرینترهای استوک وارداتی در حالت کلی با قیمت‌های بالاتری نسبت به پرینترهای استوک ایرانی خرید و فروش می‌شوند.

 

قیمت‌های در بازار بسیار نوسانی بوده و گاه دو فروشنده یک محصول یکسان را با دو قیمت کاملاً متفاوت به فروش می‌رسانند. همچنین تقلب‌های زیادی در این حوزه صورت می‌گیرد. برای همین اگر قصد خرید پرینتر استوک دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید از نمایندگی پرینتر hp، با کارشناسان تیم اچ پی تعمیر ارتباط برقرار کرده و زیر و بم قیمت پرینتر انتخابی خود را مورد بررسی قرار دهید. کارشناسانان ما نازل‌ترین قیمت بازار را به شما اطلاع خواهند داد. پرینترهای استوک اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، تعمیر پرینتر در تهران، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. 

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

قیمت پرینتر های دست دوم hp

قطعا همه ما می دانیم که شرکت اچ پی یکی از بزرگترین شرکت ها در حوزه  IT  در جهان می باشد. این شرکت در حوزه ماشین آلات اداری نقش بسیار مهم و موثری را ایفا می کند. پرینتر های شرکت اچ پی اغلب جان سخت هستند. بله اصطلاح جان سخت برای پرینتر اچ پی یا در کل اسکنر اچ پی، فکس یا هر محصول دیگری از کمپانی اچ پی بسیار متناسب هست. اگر مواد مصرفی شامل کارتریج‌،‌ درام‌، هاترول‌، پیکاپ و سایرموارد جنس مرغوب و خوبی داشته باشند و تقلبی نباشند؛ قطعا این کارکرد طولانی به درازا می کشد.

سخن پایانی درباره نکات خرید پرینتر کارکرده 

در این مقاله نکات مهم خریداری پرینترهای استوک را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادیم. متوجه شدیم که بازار تقلب گسترده‌ای در این زمینه وجود دارد و بهتر است با اطلاعات کامل دست به خرید بزنیم. اگر قصد خرید دارید، مطالب مطرح شد هرا مدنظر قرار دهید؛ اما گر هنوز هم دودل هستید، با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. تیم ما از راهنمایی کردن مشتریانی مثل شما خوشحال می‌شود. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه خرید پرینتر استوک در زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

برای خرید و یا تعمیر پرینتر استوک وارداتی با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha