خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

 

فروش کارتریج پرینتر اچ پی

امروزه کارتریج ­ها و تونرهای چاپگر غیر اصل به قدری پیشرفته هستند که تنها تفاوتی که بیشتر مردم متوجه می­شوند قیمت فروش آن است. کارتریج یا تونر اچ پی ساخته شده توسط خود سازنده چاپگر است. اغلب می‌توانید کارتریج‌های چاپگر اچ پی اصل را تأیید کنید، زیرا دارای مارک OEM (سازنده تجهیزات اصلی) هستند. از سوی دیگر، کارتریج یا تونر سازگار (یا بدون مارک یا شخص ثالث) توسط سازنده چاپگر ساخته نشده است. در عوض، توسط یک شرکت شخص ثالث ساخته شده است. فروش کارتریج اچ پی غیر اصل این روزها توسط بسیاری از سودجویان در حال گسترش است و اگر اطلاعات کافی در این رابطه را نداشته باشید، ممکن است شماهم فریب بخورید. 

فروشگاه اچ پی تعمیر به عنوان بهترین مرکز فروش کارتریج در تهران با ارائه انواع محصولات اداری از جمله کارتریج پرینتر، با تعویض کارتریج و تعمیر پرینتر، آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی هم هستند.

 

برای خرید کارتریج اورجینال یا شارژ جوهر و تونر کارتریج با ما تماس بگیرید

 

 

خرید کارتریج پرینتر

کارتریج پرینتر یک قطعه مهم در دستگاه چاپگر است که مواد چاپی را حاوی می‌شود. این کارتریج‌ها حاوی مربوطه‌ای مانند جوهر یا تونر هستند که در هنگام چاپ، به کاغذ منتقل شده و تصویر یا متن را ایجاد می‌کنند.

 

خرید کارتریج اصل

خرید کارتریج اصل با قیمت های مختلف و در جاهای متفاوت به فروش می رسد یکی از بهترین شرکت های فروش کارتریج hp اصل شرکت اچ پی تعمیر می باشد.

این شرکت پانزده سال سابقه فروش دارد علاوه بر فروش کارتریج اصل در زمینه فروش و تامین ملزومات اداری فعالیت می کند .

فروش کارتریج اچ پی اصل  لیزری و کارتریج hp جوهر افشان توسط شرکت اچ پی تعمیر با قیمت مناسب انجام میشود.

 

خدمات hp تعمیر

 

 

نمایندگی تعمیرات اچ پی

چنانچه به دنبال یافتن نمایندگی و مرکز تخصصی و متعهد برای تعمیر پرینتر هستید و برایتان گارانتی پس از تعمیر و پشتیبانی اهمیت دارد، و حتی اگر نگران زمانی هستید که پرینتر شما در دست تعمیر است و کارتان لنگ می شود، پیشنهاد ما به شما ثبت درخواست سریع در مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر در تهران با گروه فنی اچ پی تعمیر است.

 

تعمیرکار پرینتر hp canon samsung brother

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha