خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

در این مقاله به برسی پرینتر استوک گناوه می پردازیم و نکات مهم درباره خرید پرینتر استوک، فرق بین پرینتر های استوک اروپایی با ایرانی را مطرح می کنیم.

نکات مهم خرید پرینتر استوک

مزایا و معایب خرید پرینتر استوک را در یک مقاله تخصصی مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در این مقاله می‌خواهیم بحث را تکمیل‌تر کرده و نکاتی طلایی را به شما ارائه دهیم که در زمان خرید پرینتر استوک به شما کمک می‌کند. نکات مهم خرید پرینتر استوک چیست؟ اگر شما هم به دنبال خرید پرینتر استوک هستید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید و چه نکاتی را مدنظر قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در این مقاله صفر تا صد نکات مهم خرید پرینتر استوک را به شما ارائه خواهیم کرد.

 

پرینتر های استوک اروپا

پرینترهای استوک یا دست دوم اروپا معمولاً از بازارهای دوباره‌سازی یا فروشندگان متخصص در تجدید زندگی دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به دست می‌آیند. این نوع پرینترها معمولاً از کارکردها و دستگاه‌هایی که از کار افتاده‌اند، بازسازی شده و مورد فروش قرار می‌گیرند.

 

برخی از ویژگی‌های پرینترهای استوک اروپا ممکن است شامل موارد زیر باشند:

 

  1. قیمت مناسب: پرینترهای استوک عمدتاً به دلیل استفاده از دستگاه‌های دست دوم و بازسازی شده، با قیمت کمتری نسبت به مدل‌های جدید عرضه می‌شوند.

  2. کیفیت پرینت: اگر پرینتر به‌صورت صحیح بازسازی شده باشد، می‌تواند کیفیت چاپ خوبی ارائه دهد.

  3. محیط زیست: استفاده مجدد از دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیکی به معنای کاهش زباله الکترونیکی و حفاظت از محیط زیست است.

  4. مناسب برای استفاده شخصی یا کسب و کارهای کوچک: پرینترهای استوک معمولاً برای استفاده در خانه، دفتر کار یا کسب و کارهای کوچک مناسب هستند.

 

برای یافتن پرینترهای استوک اروپا، می‌توانید به فروشگاه‌ها و فروشندگان متخصص در تجدید زندگی دستگاه‌های الکترونیکی مراجعه کنید. همچنین، از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خرید و فروش آنلاین نیز استفاده کنید.

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

تفاوت اصلی پرینترهای استوک اروپایی با ایرانی:

سرویس کردن پرینتر در کشور ما معنایی ندارد و تا زمانی که پرینتر خراب نشده و به صورت کامل از کار نیفتاده است، از آن استفاده خواهد شد.

به علاوه، تعمیرات تخصصی پرینترهای وارداتی توسط برند تولیدکننده همان دستگاه انجام می‌شود، در حالی که اکثر برندهای پرفروش و مطرح دنیا فاقد نمایندگی رسمی و فعال در ایران هستند. به عبارتی، زمانی که یک پرینتر استوک وارداتی را می‌خرید، هزینه سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات تخصصی آن را هم پرداخت کرده‌اید.

در سمت مقابل پرینترهای استوک ایرانی قرار دارند که هیچ گونه تعمیر و تعویض قطعات یدکی را تجربه نکرده‌اند، اقلام مصرفی نوسازی نشده است و در صورت نوسازی از جنس‌های درجه سه و چهار استفاده شده است، کارکردهای بسیار بالایی دارند و احتمالاً چندین و چند بار مورد تعمیر اساسی و البته غیراصولی قرار گرفته‌اند. واضح است که خریدن این پرینترهای استوک به هیچ عنوان توجیه اقتصادی نخواهد داشت. 

 

 

پرینتر استوک بانه

 پرینتر استوک بانه ممکن است در لابراتوارها یا مراکز تحقیقاتی که به عنوان "لب مرز" شناخته می‌شوند، مورد استفاده قرار گیرند. پرینترهای استوک عمدتاً پرینترهایی هستند که از کارکردها و دستگاه‌هایی که به عنوان استوک یا دست دوم به بازار عرضه شده‌اند، استفاده می‌کنند.

 

این پرینترها معمولاً به دلیل هزینه کمتر نسبت به مدل‌های جدیدتر، به عنوان گزینه‌های اقتصادی و مقرون به صرفه برای مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌ها جذاب هستند. این امر به این دلیل است که لازمه این گونه مراکز بر اساس نیازهای خود از تجهیزات حرفه‌ای و قدرتمندی برخوردار بوده و می‌توانند با خرید پرینترهای استوک، منابع مالی را بهینه کنند.

 

خرید پرینتر استوک کار کرده

 

 

قیمت خرید پرینتر استوک

متوجه شدیم که قیمت خرید پرینتر استوک با توجه به سن پرینتر، کشور مبدأ سازنده، کیفیت کار و وارداتی یا ایرانی بودن آن متغیر است. پرینترهای استوک وارداتی در حالت کلی با قیمت‌های بالاتری نسبت به پرینترهای استوک ایرانی خرید و فروش می‌شوند.

قیمت‌های در بازار بسیار نوسانی بوده و گاه دو فروشنده یک محصول یکسان را با دو قیمت کاملاً متفاوت به فروش می‌رسانند. همچنین تقلب‌های زیادی در این حوزه صورت می‌گیرد. برای همین اگر قصد خرید پرینتر استوک دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید از نمایندگی پرینتر hp، با کارشناسان تیم اچ پی تعمیر ارتباط برقرار کرده و زیر و بم قیمت پرینتر انتخابی خود را مورد بررسی قرار دهید. کارشناسانان ما نازل‌ترین قیمت بازار را به شما اطلاع خواهند داد. پرینترهای استوک اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، تعمیر پرینتر در تهران، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. 

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

سخن پایانی درباره نکات خرید پرینتر استوک 

در این مقاله نکات مهم خریداری پرینترهای استوک را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادیم. متوجه شدیم که بازار تقلب گسترده‌ای در این زمینه وجود دارد و بهتر است با اطلاعات کامل دست به خرید بزنیم. اگر قصد خرید دارید، مطالب مطرح شد هرا مدنظر قرار دهید؛ اما گر هنوز هم دودل هستید، با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. تیم ما از راهنمایی کردن مشتریانی مثل شما خوشحال می‌شود. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه خرید پرینتر استوک در زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

برای خرید و یا تعمیر پرینتر استوک وارداتی با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha