خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

در این مقاله قصد داریم تا مهم ترین نکنه ها برای خرید پرینتر را برای شما توضیح دهیم. شما باید پرینتر مناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا راهنمای کامل خرید پرینتر را برای شما شرح دهیم.

مقاله امروز 7 نکته برای خرید پرینتر جدید و راهنمای خرید پرینتر را به طور مفصل مورد بحث قرار خواهد داد. بنابراین اگر می خواهید تمام این اطلاعات را در مورد پرینتر به دست آورید، این مطلب را کامل بخوانید.

تقریباً همه نام پرینتر را شنیده اند. که خروجی های مختلف کامپیوتر را از طریق کاغذ روشن می کند. پرینتر یک دستگاه خروجی حیاتی از رایانه است، از کاربران معمولی کامپیوتر تا سازمان های بزرگ که برای چاپ استفاده می شود.

پرینتر برای چاپ مورد نیاز است. در گذشته، پرینتر ها ممکن است برای مقاصد تجاری یا اداری استفاده شده باشند. اما در حال حاضر هر خانه برای رفع نیاز روزانه خود به پرینتر نیاز دارد. در نتیجه، امروزه انواع پرینترهای زیادی در بازار موجود است. با این حال، قبل از خرید پرینتر باید به نکاتی توجه داشت.

با توجه به تنوع پرینترها قبل از خرید آن ها باید به نکاتی توجه کرد. بسیاری از مردم نگران این هستند که چه نوع پرینتری را بخرند یا در ذهن داشته باشند. برای اینکه کمی از اضطراب آن ها بکاهید، مقاله امروز ما را بخوانید تا راهنمایی دقیقی برای انتخاب پرینتر دریافت کنید.

 

 

تعیین زمینه کاری قبل از خرید پرینتر اچ پی

قبل از خرید پرینتر، ابتدا باید ببینید که پرینتر را برای چه چیزی خریداری می کنید. زیرا اگر یک پرینتر با بودجه بالا برای کارهای کوچک بخرید، هدر دادن پول خواهد بود. بنابراین، اول از همه، تصمیم بگیرید که برای چه کاری از پرینتر استفاده می کنید. پرینترها معمولا در 3 نوع بسته به نیاز استفاده می شوند.

 

پرینتر برای کارهای خانگی

کار خانگی معمولاً به چاپ تخت های کوچک برای هر کاری اطلاق می شود. کار خانگی معمولاً کار شخصی است. کارهای شخصی مهم شامل چاپ کاغذ، خواندن، نوشتن مشق شب، چاپ یادداشت، برگه یا تکالیف است. بنابراین در این موارد به سرعت چاپ، پرینتر چندکاره یا با پیکربندی بالا نیازی نیست. و پرینترها معمولاً برای کارهای خانگی با بودجه نسبتاً ارزان در دسترس هستند.

 

پرینتر برای کارهای رسمی یا تجاری

هنگام انتخاب پرینتر برای دفتر، دادگاه، مؤسسه آموزشی یا تجارت، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اولین قدم این است که پرینتر را برای مدت طولانی در حال کار نگه دارید و بیشتر چاپ کنید. بسیاری از مواقع نیاز به فتوکپی یا اسکن نیز می باشد. از آنجایی که کار چند جانبه مورد نیاز است. بنابراین وقتی نوبت به خرید پرینتر می رسد، باید دو بار فکر کنید.

 

پرینتر برای کار حرفه ای

حرفه ای ها افرادی هستند که عمدتاً در زمینه چاپ، گرافیک، عکاسی یا طراحی های با وضوح بالا کار می کنند. در این موارد افزایش بودجه برای خرید پرینتر ضروری است.

 

 

7 نکته ای که باید قبل از خرید پرینتر کنون به آنها توجه کنید

راهنمای خرید پرینتر

همانطور که قبل از خرید یک تلفن همراه باید نکاتی را بدانید، هنگام خرید پرینتر نیز باید به نکاتی توجه کنید. پرینتر یک وسیله جانبی کامپیوتر ضروری است. قبل از خرید پرینتر، باید به 7 نکته برای خرید پرینتر جدید توجه کنید.

 

1. راهنمای خرید پرینتر: بودجه

در حال حاضر 3 منطقه برای خرید پرینتر وجود دارد. بنابراین اگر بخواهید از پرینتر برای کارهای خانه استفاده کنید، بودجه آن کمتر می شود. از طرف دیگر، اگر قرار است از پرینتر برای کارهای رسمی یا حرفه ای استفاده کنید، بودجه بالایی خواهد داشت.

بنابراین، ابتدا باید در نظر داشته باشید که برای چه کاری از پرینتر استفاده خواهید کرد. با این حال، مهم نیست که چه چیزی برای این کار خریداری می کنید، همیشه تعدادی پرینتر با کیفیت مناسب با قیمت های پایین در بازار موجود است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

اما هزینه پس از خرید پرینتر تمام نمی شود. در عوض، کارکرد پرینتر پس از خرید هزینه دارد. پس از خرید پرینتر، باید برای کارتریج، جوهر و غیره پول خرج کنید. بنابراین قبل از خرید پرینتر باید این موارد را در نظر داشته باشید

 

برای مطالعه بیشتر: شارژ کارتریج

 

2. راهنمای خرید پرینتر: کیفیت تصویر

قیمت پرینتر بسته به قیمت و مدل متفاوت است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد کیفیت تصویر در نظر داشته باشید:

 

وضوح چاپ

حداقل 1200 نقطه در اینچ (نقطه در اینچ) برای عکاسی یا چاپ کامل مورد نیاز است. تقریباً همه پرینترها وضوح متفاوتی دارند. هرچه DPI بالاتر باشد، چاپ کامل تر است. بنابراین اگر می خواهید کیفیت تصویر خوبی داشته باشید، باید رزولوشن بالاتری داشته باشید.

 

اندازه قطره جوهر

پرینترهای موجود در بازار معمولاً 4 تا 12 پلاس هستند. هرچه قطره کمتر باشد، چاپ واضح تر است.

 

پیکربندی جوهر

پرینترها معمولاً در 4، 6، 8 و 12 رنگ موجود هستند. بنابراین باید به تنظیمات رنگ نگاه کنید تا کیفیت تصویر بهتری داشته باشید.

 

3. راهنمای خرید پرینتر: اندازه و سرعت پرینت

اندازه پرینترها از کوچک، متوسط تا بزرگ متغیر است. اگر می خواهید در اندازه های کوچک مانند A4، حروف، صفحات قانونی چاپ کنید، می توانید یک پرینتر با اندازه کوچک یا متوسط بخرید. و اگر می خواهید صفحاتی با اندازه بزرگ چاپ کنید، باید یک پرینتر با اندازه بزرگ بخرید.

 

سرعت برای کارهای خانگی خیلی مهم نیست. اما سرعت برای کارهای رسمی یا تجاری ضروری است. اگر برای چاپ چندین صفحه به طور همزمان نیازی به سرعت چاپ بالا ندارید، خواهید دید که هم زندگی و هم کار شما تبدیل به لاک پشت شده است. سرعت پرینتر توسط PPM تعیین می شود. PPM به معنای صفحه در دقیقه است. این یعنی چند صفحه در دقیقه قابل چاپ است. پرینترهایی تا 5-25PPM معمولا در بازار موجود است.

 

4. راهنمای خرید پرینتر: سهولت کار و استفاده از کاغذ در پرینتر ها

کار با کاغذ یک پرینتر به طوری که یک پرینتر چند صفحه را می تواند با هم نگه دارد. سینی پرینتر معمولاً 100 عدد است که برای کارهای خانه مناسب است. با این حال، برای کار در مقیاس بزرگ، خرید پرینتری که بتواند صفحات بیشتری را نگه دارد، ضروری است.

سهولت استفاده اساساً این است که چگونه می توانید از پرینتر استفاده کنید. فقط چند سوال در مورد آسان بودن کار با پرینتر را می توان با موارد زیر درک کرد:

 

  • بارگیری یا خالی کردن رسانه روی پرینتر چقدر آسان است.

  • کنترل پنل چقدر آسان است.

  • راه اندازی درایور چقدر آسان است.

  • چه تعداد از تنظیمات سفارشی را می توان تغییر داد.

 

راهنمای خرید پرینتر: خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش کاملا ضروری است. در صورت آسیب دیدن تجهیزات الکترونیکی در هر زمان، باید بررسی کنید که چند روز گارانتی دریافت می کنید. همچنین چند روز بعد از خرابی پرینتر را تعمیر می کنند، در صورت بروز مشکل با چه سرعتی سرویس می دهند و ....

 

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر در محل

 

6. راهنمای خرید پرینتر: The Connective

امروزه اتصال پرینتر بسیار مهم است. انواع مختلف پرینترهای بی سیم، اترنت یا USB در دسترس هستند. داشتن اتصال WiFi بین پرینتر از طریق تلفن همراه یا برای کارهای رسمی ضروری است.

 

6. راهنمای خرید پرینتر: پرینتر جوهر افشان یا لیزری

تفاوت پرینتر های خوهر افشان و لسزری؟ چنین سوالی حتما در سر شما بوجود می آید!

 

پرینتر جوهر افشان

پرینترهای جوهرافشان قیمت بیشتری دارند. پرینترهای جوهرافشان قادر به ارائه تصاویر با کیفیت هستند. معمولاً این پرینتر برای کارهای خانگی مناسب نیست.

 

خرید پرینتر جوهر افشان---

 

پرینتر لیزری

قابلیت چاپ بسیار سریع و بسیار کم هزینه. این پرینتر برای کارهای خانگی مناسب است.

 

خرید پرینتر لیزری

 

 

در این مقاله راهنمای خرید پرینتر های hp را برای شما توضیح داده ایم

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha