خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

برای خرید بهترین چاپگر خانگی چقدر باید هزینه کرد؟ چاپگر لیزری بهتر است یا جوهری؟ برای دریافت اطلاعات درباره پریتنر های خانگی با hptamir همراه باشید

بهترین پرینتر های خانگی

 

پرینتر های hp که یکی از شناخته شده ترین برند های موجود در بازار است، تنوع بسیار بالایی داشته و هر کدام با توجه به مشخصاتی که دارد برای کاربری به خصوصی مناسب است. برخی از این پرینتر مناسب استفاده در ادارات و سازمان ها هستند. برخی دیگر از پرینتر ها هم مناسب استفاده در انتشاراتی ها و دانشگاه ها هستند. در نهایت دسته ای از پرینتر های hp وجود دارند که مناسب کاربری خانگی هستند. در این جا می خواهیم بهترین پرینترهای خانگی برند hp را بررسی کنیم و ببینیم که کدام مدل ها در این برند می توانند به عنوان بهترین چاپگر های خانگی در نظر گرفته شوند. پیش از این باید ببینیم که یک پرینتر خانگی مناسب چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد. در ادامه نیز لیستی از بهترین پرینترهای خانگی hp را بسته به نوع نیاز و استفاده کاربران ارائه خواهیم داد.

 

چه نوع پرینتری باید خریداری کنید؟

خرید پرینتر جوهرافشان

اولین نوعی که می‌توانید برای مصارف خانگی تهیه کنید، پرینترهای جوهر افشان است. این پرینترها به وسیله جوهر، مدارک و تصاویر را روی کاغذ به چاپ می‌رساند. لازم به ذکر است که پرینترهای جوهر افشان از لحاظ قیمت کمی ارزان تر از پرینترهای لیزری است اما هزینه نگهداری آن بیشتر است! اگر قصد دارید که به انجام پرینت‌های رنگی، تصاویر و نمودارها بپردازید، انتخاب پرینترهای جوهرافشان برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

 

خرید پرینتر لیزری

دومین نوع پرینترها، پرینتر لیزری است. این نوع پرینترها به وسیله الکتریسیته ساکن برای چاپ تونر روی کاغذ استفاده می‌کند. ناگفته نماند که این فرآیند با سرعت زیادی انجام می‌شود و به همین علت پرینترهای لیزری از سرعت عملکرد بیشتری نسبت به پرینترهای جوهر افشان برخوردارند. پرینترهای لیزری بیشتر برای کسب و کارهای نوپا مناسب است و این توانایی را دارد که حجم بیشتری از برگه‌ها را به چاپ برساند. ناگفته نماند که اگر سرعت پرینت برای شما حائز اهمیت است، حتما از پرینترهای لیزری استفاده کنید.

 

چه ویژگی هایی در یک پرینتر خانگی اهمیت دارند؟

قابلیت اتصال به وای فای

امروزه تقریبا 90 درصد کارها به وسیله اینترنت انجام می شود و یکی از قابلیت هایی که اکثر پرینترها دارند، قابلیت اتصال به وای فای است. قابلیت اتصال وای فای به شما کمک می کند که بتوانید از طریق کامپیوتر یا حتی موبایل به پرینتر متصل شوید و به صورت بی سیم، اقدام به چاپ اسناد مورد نظر خود کنید.

 

کارت خوان حافظه و درگاه مدیا

یکی از ویژگی‌هایی که برخی از پرینترها دارند این است که به صورت مستقیم مموری کارت یا فلش به آن متصل می‌شود. این قابلیت برای  عکاسان بسیار مهم و کاربردی است چرا که می توانند به صورت مستقیم از طریق کارت حافظه، عکس‌های مورد نظر خود را به چاپ برسانند. ناگفته نماند که برخی از پرینترها کمی فراتر رفته‌اند و قابلیت ویرایش عکس را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهند.

 

گنجایش کاغذ و قابلیت چاپ پشت و رو

یکی از قابلیت‌هایی که یک پرینتر می‌تواند ارائه کند تا هزینه‌های نگهداری و استفاده از آن کاهش پیدا کند، استفاده بهینه از کاغذهاست! در هنگام خرید پرینتر hp، پرینتری را انتخاب کنید که توانایی چاپ پشت و رو را داشته باشد تا مصرف کاغذ به میزان قابل توجهی کمتر شود. لازم به ذکر است که اگر مایل نیستید در هنگام پرینت کردن، به دلیل تمام شدن کاغذ، کار با وقفه همراه شود، بهتر است پرینتری را انتخاب کنید که ظرفیت بالایی برای نگهداری برگه‌ها داشته باشد.

 

چند نمونه برتر پرینتر ها خانگی hp

 

  • پرینتر HP Laserjet 135w

پرینتر سه کاره لیزری hp مدل Laser MFP 135w با قابلیت اتصال بی سیم.

پرینتر 135w hp با تکنولوژی چاپ لیزری و تک رنگ تولید شرکت محبوب و قدرتمند HP است. این دستگاه یک پرینتر سه کاره با قابلیت‌های متنوع پرینت، کپی و اسکن برای ادارات و شرکت‌ها و کاربرانی که حجم کاری کم و متوسطی دارند انتخاب بسیار مناسبی است. ویژگی اتصال بی‌سیم Wi-fi از امکانات کاربردی و ویژه این پرینتر چندکاره می‌باشد که در ادامه بیشتر در مورد این ویژگی توضیح خواهیم داد. hp 135w دارای کیفیت افسانه‌ای چاپ با متن و گرافیک واضح و کارایی بالا می‌باشد.

این پرینتر چندکاره hp با حافظه 128 مگابایت، پردازنده 600 مگاهرتز و حداکثر توان چاپ ماهانه 10000 صفحه، یک دستگاه اقتصادی و کامل برای افرادی که نیازی به قابلیت فکس ندارند محسوب می‌شود. البته شرکت سازنده 100 تا 2000 صفحه را برای حفظ سلامت و طول عمر محصول به کاربران آن توصیه کرده است. hp 135w دارای یک سینی کاغذ ورودی با ظرفیت‌ 150 برگ و یک سینی خروجی با ظرفیت 100 برگ می‌باشد. سرعت چاپ در این مدل از پرینتر های hp در هر دقیقه 20 صفحه در سایز A4 است. اولین پرینت خروجی در زمانی حدود 8.3 ثانیه انجام می‌گیرد.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر در محل

 

پرینتر HP Laserjet 135w

 

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید پرینتر HP Laserjet 135w روی آن کلیک کنید.

 

  • پرینتر hp m251n

پرینتر لیزری Color LaserJet Printer HP CLI 251N پرینتر رنگی می باشد.

پرینتر hp m251n دارای ابعاد 405*453*250 میلی متر و وزن 18.7 کیلوگرم می باشد.

این پرینتر دارای کارتریج hp-210a می باشد و کارکرد این کارتریج 1600 برگه می باشد. 

 

برای شارژ کارتریج سیاه و سفید و شارژ کازتریج رنگی می توانید به صفحه کارتریج ما مراجعه کنید

 

پرینتر hp m251n
 
 

برای اطلاعات بیشتر و خرید پرینتر hp m251n روی آن کلیک کنید

 

  • پرینتر HP Laserjet CP1025

پرینتر لیزری رنگی HP مدل HP Color LaserJet CP1025 از چهار کارتریج در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و زرد برای چاپ تصاویر و متون شما استفاده می کند.

 

برای خرید کارتریج اورجینال یه صفحه خرید و شارژ کارتریج ما حتماً مراجعه کنید.

 

با توجه به چاپ 5 درصد کاغذ، مجموع کارتریج ها در همه رنگ می توانند 2300 برگ به چاپ برساند.

در پرینتر لیزری رنگی HP Color LaserJet CP1025 چاپ رنگی با سرعت 4 برگ در دقیقه و چاپ سیاه و سفید با سرعت 16 برگ در دقیقه انجام می پذیرد.

اگر قصد خرید پرینتر hp حرفه ای دارید این پرینتر گزینه عالی است.

 

پرینتر HP Laserjet CP1025
 

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید پرینتر HP Laserjet CP1025 روی آن کلیک کنید.

 

  • پرینتر HP Laserjet M1132

پرینترHP مدل HP LaserJet M1132 Multifunction Laser یک پرینتر لیزری سه کاره با کیفیت می باشد که سه عمل کپی، اسکن و چاپ را برای شما انجام دهد.

از این پرینتر می توانید در منزل و ادارات برای چاپ اسناد خود استفاده کنید، این پرینتر در ابعاد 415x265x250 میلیمتر و با وزن 7 کیلوگرم در بازار ماشین های اداری عرضه شده است.

این پرینتر به صورت لیزری اسناد را به چاپ می رساند و می تواند در حداکثر سایز A4 آن ها را برای شما چاپ کند.

این مدل از پرینتر HP از یک تونر کارتریج 85A استفاده می کند و حداکثر می تواند 1600 برگ را به چاپ برساند.

این مدل از پرینتر HP اسناد را فقط با رنگ مشکی چاپ می کند و می تواند ماهانه 8000 برگ را چاپ کند.

 

پرینتر HP Laserjet M1132
 

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید پرینتر HP Laserjet M1132 روی آن کلیک کنید.

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha