خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

تعمیر پرینتر اپسون یکی دیگر از خدمات hp تعمیر است. بزای تعمیر پرینتر اپسون خود در محل با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن پرینتر اپسون شما تعمیر شود.

 

تعمیرات پرینتر در مرکز تخصصی hp تعمیر

 

اساسی ترین و تخصصی ترین اقدامات در زمینه تعمیر انواع پرینتر اپسون، رفع نواقص و تعمیر قطعات چاپگر ها در بخش نمایندگی تعمیرات پرینتر شرکت hp تعمیر، انجام می‌پذیرد. این بخش با استفاده از بهترین دستگاه‌ها، ابزار آلات پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن تکنسین‌هایی مجرب، خدماتی بسیار با کیفیت را به کاربران پرینتر ارائه می‌نماید. شایان ذکر است، هر یک از انواع مشکلات رخ داده برای پرینتر شما در نمایندگی تعمیرات اچ پی تعمیر قابل بررسی و تعمیر می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای و متعهد ما در این بخش‌، از قطعات تولیدی برند چاپگر شما استفاده کرده و به کار گیری قطعات چینی بی کیفیت جز خط قرمز های تیم تخصصی تعمیرات اچ پی تعمیر می باشد، با این خط مشی شرکت ما، کیفیت کار دستگاه و عملکرد آن در بلند مدت تضمین خواهد شد. در صورتیکه خواهان تهیه پرینتر hp هستید، می‌توانید جهت خرید و استعلام قیمت پرینتر و دیگر محصولات برند Hp با بخش فروش اچ پی تعمیر تماس حاصل نمایید.

 
 
تعمیر پرینتر اپسون در محل
 
 

تعمیر پرینتر اپسون در محل

از تخصصی ترین خدماتی که در hp تعمیر ارائه می شود، تعمیرات پرینتر اپسون است. ذکر این نکته نیز لازم است که مجموعه ی hp تعمیر به انواع ابزار و قطعات دسترسی دارد و تعویض قطعات پرینتر های آسیب دیده ی اپسون در همین مجموعه انجام می شود. فقط کافی است شما به ما اطمینان کنید و تعمیرات دستگاه خود را به ما بسپارید تا پرینتر اپسون شما را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهیم. تعمیر پرینتر اپسون hp تعمیر با جدیدترین ابزارآلات و با علم روز دنیا انجام می شود و متخصصان ما خدمات را متناسب با استاندارد های جهانی انجام می دهند.

 

نمایندگی تعمیر پرینتر های epson در تهران

hp تعمیر نمایندگی پرینتر های hp  است که تعمیرات پرینتر در محل و فروش پرینتر های دست دوم از خدمات اصلی این شرکت است. تیم ما دارای متخصصان تعمیر پرینتر با سابقه کاری بالا است که شما می توانید با اعتماد به ما پرینتر اپسون خود را در محل تعمیر کنید.

hp تعمیر در تهران یک مرکز تخصصی است که دارای واحد های تخصصی تعمیرات پرینتر اپسون می باشد. این مرکز قابلیت حل کردن تمامی مشکلات بوجود آمده در پرینتر های اپسون را دارا می باشد چرا که دارای پیشرفته ترین ابزارهای تعمیر می باشد و تمامی استاندارهای لازم در هنگام تعمیرات رعایت می شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت های تعمیراتی این مرکز در تهران با ضمانت معتبر ارائه می شود و مجموعه تعمیر پرینتر های اپسون یک مرکز مجاز در زمینه ی تعمیرات پرینتر می باشد.

 

 

 

برای تماس با مشاورین و متخصصان hp تعمیر با شماره های زیر تماس بگیرید

 

     

 

سایت اصلی اپسون

برای اشنایی با تمامی پرینتر های بروز epson می توانید به سایت اصلی espson مراجعه کنید

 

پشتیبانی اپسون

hp تعمیر دارای خدمات پس از تعمیر و پشتیبانی 24 ساعته است که اگر شما با پرینتر epson خود به مشکلی بر بخورید می توانید با ما به صورت رایگان تماس بگیرید.

 

شماره تلفت hp تعمیر برای تعمیر پرینتر های epson ---

 

 

  راهنمای کامل تعمیر پرینتر اپسون

در این قسمت، به صورت جامع به راهنمایی برای تعمیر و نگهداری پرینتر اپسون می‌پردازیم. اطلاعاتی که در این بخش ارائه می‌دهیم، به شما کمک خواهد کرد تا مشکلات رایج را شناسایی کنید و روش‌های تعمیر مناسب را برای آنها بیابید.

 

 

اگر پرینتر شما دچار مشکل یا خرابی شده است، می توانید با مرکز تعمیر پرینتر در محل hp تعمیر تماس بگیرید

 

 

 

تعمیر پرینتر اپسون در مح / درخواست فوری

 

 خطای "باطری نیازمند تعویض است" در پرینتر اپسون

هنگام استفاده از پرینتر اپسون، ممکن است با خطای "باطری نیازمند تعویض است" مواجه شوید. این خطا معمولاً به دلیل ضعیف شدن باطری داخلی پرینتر رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. خاموش کردن پرینتر.

2. باز کردن درب باتری پرینتر و تعویض باطری قدیمی با یک باطری جدید.

3. بستن درب باتری و روشن کردن پرینتر.

 

 چاپ ناقص یا خطوط باریک در پرینتر اپسون

اگر چاپ‌های پرینتر اپسون شما ناقص یا با خطوط باریک روبرو شده‌اند، ممکن است دلایل زیر داشته باشد و راه‌حل‌هایی را می‌توانید امتحان کنید:

1. بررسی میزان جوهر: اگر جوهر در پرینتر کم است، ممکن است منجر به چاپ ناقص شود. اطمینان حاصل کنید که میزان جوهر کافی است و در صورت نیاز، جوهر را تعویض کنید.

2. تمیز کردن سر جوهر: در صورتی که سر جوهر پرینتر کثیف شده باشد، می‌تواند باعث چاپ ناقص شود. با استفاده از برنامه تمیز کردن سر جوهر در منوی تنظیمات پرینتر، سر جوهر را تمیز کنید.

3. تنظیمات کیفیت چاپ: ممکن است تنظیمات کیفیت چاپ در پرینتر شما بر روی حالت پایین‌تر تنظیم شده باشد که باعث چاپ ناقص می‌شود. از منوی تنظیمات پرینتر اپسون، کیفیت چاپ را بررسی کرده و به حالت بالاتر تغییر دهید.

 

 خطای "گیر کردن کاغذ" در پرینتر اپسون

اگر پرینتر اپسون شما هنگام چاپ، کاغذ را گیر می‌دهد، می‌توانید این راه‌حل‌ها را امتحان کنید:

1. بررسی کاغذ: اطمینان حاصل کنید که کاغذ به درستی در تسمه آن داخل پرینتر قرار دارد و خطوط یا تاج چاپ بر روی کاغذ وجود ندارد.

2. تمیز کردن آلاینده‌ها: در صورتی که ذرات آلاینده یا کاغذ قدیمی در داخل پرینتر باقی مانده باشد، ممکن است باعث گیر کردن کاغذ شود. با استفاده از برنامه تمیز کردن پرینتر در منوی تنظیمات، آلاینده‌ها را تمیز کنید.

3. تنظیمات کاغذ: در برخی مواقع، تنظیمات کاغذ در پرینتر اشتباه تنظیم شده است. از منوی تنظیمات پرینتر، تنظیمات کاغذ را بررسی کنید و به درستی تنظیم کنید.

 

 فرایند نگهداری پرینتر اپسون

برای حفظ عمر و عملکرد بهتر پرینتر اپسون، رعایت تعدادی نکته مهم در نگهداری ضروری است. در این بخش، به توضیح مراحل نگهداری پرینتر اپسون خواهیم پرداخت.

 

 تمیزکاری دوره‌ای پرینتر

مراقبت و تمیزکاری دوره‌ای از پرینتر اپسون می‌تواند به حفظ عملکرد بهتر آن کمک کند. مراحل زیر را در نظر بگیرید:

1. خاموش کردن پرینتر و قطع کردن آن از برق.

2. پاک کردن مواد آلاینده با استفاده از یک پارچه نرم و خشک. به ویژه، سطح داخلی پرینتر را تمیز کنید.

3. تمیز کردن سر جوهر پرینتر با برنامه تمیز کردن موجود در منوی تنظیمات.

4. پاک کردن تسمه کاغذ با یک پارچه مرطوب و سپس خشک کردن آن.

5. روشن کردن پرینتر و آزمایش چاپ تست برای اطمینان از کارکرد صحیح پرینتر.

 

 استفاده منظم از پرینتر

استفاده منظم از پرینتر اپسون و جلوگیری از عدم استفاده طولانی مدت آن، به عملکرد بهتر آن کمک می‌کند. بهتر است حداقل هر دو هفته یکبار، چاپ تست را انجام داده و پرینتر را در حالت عمل نگه دارید.

 

 

 سوالات متداول درباره تعمیر پرینتر اپسون

در این بخش، به برخی از سوالات متداول در مورد تعمیر پرینتر اپسون پاسخ خواهیم داد:

 

 سوال: چگونه می‌توانم پرینتر اپسون را به کامپیوتر یا لپتاپ وصل کنم؟

 پاسخ: برای برقراری ارتباط بین پرینتر اپسون و کامپیوتر یا لپتاپ، می‌توانید از کابل USB استفاده کنید. کافیست کابل را به پرینتر و کامپیوتر متصل کرده و راه‌اندازی درایورها را انجام دهید

 

 سوال: آیا می‌توانم از جوهر غیراصلی در پرینتر اپسون استفاده کنم؟

 پاسخ: اپسون توصیه نمی‌کند از جوهر غیراصلی استفاده کنید، زیرا ممکن است عملکرد پرینتر را تحت تأثیر قرار دهد و باعث مشکلات جوهری شود. بهتر است از جوهر اصلی و معتبر استفاده کنید.

 

 سوال: چگونه می‌توانم میزان جوهر را در پرینتر اپسون بررسی کنم؟

 پاسخ: بسیاری از پرینترهای اپسون از نرم‌افزار مدیریت پرینتر بهره می‌برند که به شما امکان می‌دهد میزان جوهر را بررسی کنید. این نرم‌افزارها اطلاعات مربوط به میزان جوهر را به شما نشان می‌دهند.

 

چگونه پرینتر اپسون خود را تمیز کنید؟

تعمیر پرینتر اپسون/ تمیز کردن پرینتر اپسون خود به ساده ترین روش

 

خرید بهترین پرینتر های اپسون

 

1. پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3250

 

خرید لهترین پرینتر های اپسون

 

یکی از پرفروش‌ترین و بهترین پرینترهای بازار از برند اپسون، پرینتر چند کاره جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3250 است. محصولی که هم توانسته نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و هم اینکه از لحاظ کارایی و کیفیت وضعیت بسیار خوبی دارد. این پرینتر اگرچه از ظاهرش بر نمی‌آید اما سه کاره است و می‌تواند کارهای پرینت، اسکن و کپی را بدون مشکل انجام دهد.

این پرینتر اپسون سرعت بسیار خوبی دارد و قادر است در یک دقیقه، ۳۳ برگ را به صورت سیاه و سفید چاپ کند. البته وقتی چاپ رنگی با آن انجام دهید، سرعت آن به ۱۵ برگ در دقیقه می‌رسد. درست شنیدید! این پرینتر امکان چاپ رنگی هم دارد اما نمی‌توانید خیلی روی کیفیت آن‌ها برای انجام کارهای حرفه‌ای حساب کنید ولی برای انجام کارهای خانگی مناسب است.

 

2. پرینتر جوهر افشان مدل EcoTank L3260

 

 

پرینتر جوهر افشان اپسون مدل EcoTank L3260 مثل مدل شماره‌ی ۱، پرینتر رنگی سه کاره است. البته باید بگوییم این محصول نمونه‌ی پیشرفته‌تر L3250 محسوب می‌شود. به همین خاطر می‌توان از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها، تقریبا آن را مشابه L3250 در نظر گرفت اما یک سری تفاوت جزئی با آن دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

این پرینتر روی بدنه‌ی خود یک صفحه‌ی LCD رنگی دارد که با استفاده از آن می‌توانید یک سری تنظیمات مختلف را کنترل کنید. همچنین کلیدهای کنترلی هم در کنار این پنل دیده می‌شوند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، عملکرد مختلف دستگاه را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

اما آنچه که باعث می‌شود L3250 دستگاه بهتری از این مدل باشد، سرعت چاپ آن است. این محصول اگرچه دستگاه بهتری محسوب می‌شود اما سرعت چاپ سیاه و سفید آن در دقیقه به ۱۱ و سرعت چاپ رنگی آن به ۲۸ برگه در دقیقه می‌رسد که اگرچه تفاوت چشمگیری محسوب نمی‌شود اما با این حال برای یک سری از افراد ممکن است مهم‌تر از نمایشگر باشد.

 

3. پرینتر جوهرافشان اپسون مدل EcoTank ET-M1170

 
 

اگر به دنبال یک پرینتر خوب و مقرون به صرفه برای مصارف خانگی و اداری هستید، می‌توانید روی این دستگاه حساب ویژه‌ای باز کنید. این محصول تک‌کاره و تک‌رنگ است و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد تا جایی که به ادعای شرکت اپسون، مصرف برق را تا ۴۵٪ در مقایسه با پرینترهای همرده کاهش می‌دهد. این پرینتر آنقدر خوب طراحی شده که بخش کوچکی از محل کارتان را اشغال می‌کند و دست و پاگیر نمی‌شود.

 

این دستگاه از پورت USB-2.0 بهره برده و از وای‌فای و وای‌فای دایرکت هم پشتیبانی می‌کند تا بدین ترتیب فرایند ارسال دستور چاپ را بدون نیاز به اتصال سیمی هم به آن صادر کنید. نرم‌افزار مورد نیاز برای این کار iPrint بوده و برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس قرار دارد. علاوه بر این‌ها، این محصول از پورت Ethernet هم پشتیبانی می‌کند تا بدین ترتیب بتوانید آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید.

 

رزولوشن چاپ این محصول به عدد خیره‌کننده‌ی ۱۲۰۰ × ۲۴۰۰ dpi می‌رسد و قادر است تا ۲۵۰ برگه را درون سینی خود جای دهد. سرعت این پرینتر هم بسیار بالاست به گونه‌ای که می‌تواند ۳۹ برگه را در یک دقیقه پرینت کند که این عالی است. از دیگر مزایای این پرینتر می‌توان به امکان چاپ دو روی آن اشاره کرد که موجب صرفه‌جویی در وقت و کاهش هزینه می‌شود.

 

این پرینتر می‌تواند تا قبل از نیاز به شارژ مجدد، ۱۱ هزار برگه را با همان جوهری که به همراه خود دستگاه عرضه شده پرینت کند که عالی است. همچنین از جمله مزایای آن هم این است که می‌توانید در خانه، آن را شارژ کنید.

 

شارژ کارتریج پرینتر اپسون

شارژ کارتریج به فرآیند تجدید حیات یا پر کردن دوباره کارتریج‌های چاپگر اشاره دارد. وقتی که مواد چاپی در کارتریج تمام می‌شود، یکی از راه‌حل‌ها این است که کارتریج را شارژ کنید. در این فرآیند، مواد چاپی مانند جوهر یا تونر به کارتریج افزوده می‌شود تا دوباره بتواند چاپ انجام دهد. به این روند انجام شده شارژ کارتریج می گویند.

 

چه زمانی نیاز به تعویض کارتریج پرینتر است؟

در واقع زمانی که متنی که می خواهید پرینت گرفته شود، کم رنگ یا ناخوانا چاپ می شود؛ نیاز به تعویض کارتریج داریم. در واقع برخی از افراد و شرکت ها در چنین مواقعی نسبت به پرکردن تونر دستگاه اقدام می کنند که شاید این اقدام هزینه کمتری در بر داشته باشد اما تعویض کارتریج عقلانی تر می باشد. در چنین مواردی کارشناس تعمیر پرینتر به محل شما اعزام شده و تعویض کارتریج را انجام می دهد.

 

نتیجه‌گیری

در این مقاله، به راهنمایی برای تعمیر و نگهداری پرینتر اپسون پرداختیم. با دنبال کردن مراحل و نکات مطرح شده، شما می‌توانید مشکلات رایج را شناسایی و روش‌های تعمیر مناسب را برای پرینتر اپسون خود پیدا کنید. همچنین، با رعایت نکات نگهداری، می‌توانید عمر پرینتر خود را افزایش دهید.

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha