خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی پرینترهای خانگی می توانید با اچ پی تعمیر تماس بگیرید و مقاله بهترین پرینتر خانگی شارپ را مطالعه نمایید.

 

در این مقاله قصد داریم بهترین پرینتر لیزری رنگی شارپ را خدمت شما معرفی کنیم. پرینترها که نسخه‌های پیشرفته چاپگرها و دستگاه‌های کپی قدیمی‌اند، این روزها حسابی مورد استفاده قرار می‌گیرند و تقریباً تمام افراد، در هر حوزه‌ای که مشغول به کار باشند، از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند. اگر طراح یا گرافیست باشید و اگر به چاپ کردن عکس‌ها و تصاویر خود به صورت رنگی علاقه دارید، احتمالاً در مورد نحوه کارکرد پرینترهای لیزری رنگی و پرفروش‌ترین پرینترهای لیزری رنگی خانگی کنجکاو خواهید بود. برند شارپ یکی از برندهایی است که قطعاً نامش به گوشتان خورده است. تا انتهای این مقالات با ما همراه باشید تا پرینترهای رنگی شارپ را از نزدیک مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

 

 

زمان موردنیاز مطالعه: 5 دقیقه

 

چرا پرینترهای شارپ در نوع خود بهترین‌اند؟

برندهای معروف و قدرتمند متعددی در زمینه طراحی انواع پرینتر، چاپگر و اسکنر فعالیت می‌کنند و هر کدام نیز مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. برندهایی مانند سامسونگ، کانن، اچ پی و شارپ، برندهایی هستند که به کیفیت بالای ساخت و طول عمر بالای محصولات خود از جمله دستگاه پرینتر معروف هستند. پرینترهای برند شارپ بدون شک در لیست بهترین‌ پرینترهای بازار قرار می‌گیرند، چرا که کیفیت و دقت چاپ ایده‌آلی دارند، این پرینترها سرعت چاپ و طول عمر بالایی دارند، کمتر درگیر مشکلات سخت افزاری و باگ‌های نرم افزاری می‌شوند، تعمیر پرینتر های شارپ بسیار ساده می باشد، خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهند، انواع مختلفی دارند و از فناوری‌های مختلفی برای چاپ و پرینت استفاده می‌کنند، برای کاربری‌های مختلف به صورت رومیزی، ایستاده، قابل حمل، اداری و خانگی طراحی شده‌اند و امکانات به‌روز و متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 

 

دلایل محبوبیت پرینتر شارپ 

پرینتر برند شارپ در کشور ما ایران نیز بسیار پرفروش است. خدمات پس از فروش مناسب، پیدا شدن قطعات یدکی، اقلام مصرفی پرینترها، آشنایی تعمیرکاران و تکنسین‌ها با تعمیرات جزئی و تخصصی پرینتر، طول عمر بالا، مشکلات کمتر و امکانات متنوع از جمله دلایلی است که هر خریداری را به سمت خود جذب می‌کند. بنابراین پرینترهای شارپ فروش خوبی دارند. از جمله شرکت هایی که مشغول به فعالیت در زمینه خرید پرینتر می باشد شرکت اچ پی تعمیر است.

 

برای مطالعه بیشتر: فروش پرینتر استوک

 

فروش پرینترهای اچ پی تعمیر

شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر فروش و تعمیر پرینتر شارپ در فروش و تعمیر پرینترهای دیگری نظیر پرینتر hp، canonn و سایرموارد فعالیت می کند اما محصولات اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

 

 

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

 

انواع پرینترهای شارپ

پرینترهای امروزی با توجه به محیط، کاربری و حجم استفاده، در انواع مختلفی ساخته می‌شوند. انواع پرینترها بر اساس حجم استفاده و فناوری چاپ به دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و برند شارپ، یکی از برندهایی است که انواع مختلف پرینترها را با بالاترین کیفیت ساخت، روانه بازار می‌کند. در حالت کلی، انواع پرینترها به ۲ دسته کلی رومیزی و ایستاده تقسیم می‌شوند. 

 

برای مطالعه بیشتر: خطای دستگاه کپی شارپ

 

انواع پرینترهای شارپ براساس کاربری و حجم استفاده:

 

  1. پرینترهای خانگی شارپ: این پرینترها برای مصارف پایین و نامنظم خانگی طراحی شده‌اند و غالباً رومیزی هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

  2. پرینترهای خانگی برای کسب‌وکار:  پرینترهای خانگی حجم کاری یک کسب‌وکار کوچک در اندازه‌های یک مغازه یا دفتر تک کاربره را پوشش می‌دهند و از نوع پرینترهای رومیزی هستند.

  3. پرینترهای شارپ برای کسب‌وکارهای کوچک: این پرینترها برای مصارف روزانه و ساعتی در حجم متوسط و مشخص طراحی شده‌اند و نیازهای چند کاربر را پاسخ می‌دهند. پرینترهای شارپ در انواع ایستاده و رومیزی طراحی شده‌اند.

  4. پرینترهای شارپ برای کسب‌وکارهای متوسط: این پرینترها مصارف روزانه و ساعتی نسبتاً بالا و مشخص را پوشش می‌دهند و برای کسب‌وکارهای متوسط و چندکاربره شخصی‌سازی شده‌اند. این پرینترها معمولاً ایستاده هستند.

  5. پرینترهای اداری شارپ: پرینترهای اداری شارپ برای مصارف اداری و سازمان‌های بزرگ طراحی شده‌اند و غالباً ایستاده و حجیم هستند. ظرفیت ورودی و سرعت چاپ بالایی دارند و حجم‌های کاری بالای ساعتی، روزانه و ماهانه را پوشش می‌دهند. برای مثال پرینترهای مورد استفاده در چاپخانه دانشگاه‌ها از این نوع پرینترها است. 

 

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

- انواع پرینترهای شارپ با توجه به فناوری چاپ:

 

  • پرینتر جوهر افشان (inkjet)

  • پرینتر لیزری سیاه‌وسفید (monochrome printer)

  • پرینتر لیزری رنگی (Laser color printer)

  • پرینتر چند کاره (Multifunction)

  • پرینتر قابل حمل (Portable Printer)

  • پرینتر سه بعدی (3D Printer)

  • پرینتر سوزنی (ضربه‌ای) (dot printer)

  • پلاتر یا رسام (Plotter or Tracer)

  • پرینتر حرارتی (Thermal printer)

  • پرینتر LED

  • پرینتر همه در یک AIO (All In One)

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر فتوکپی شارپ

 

فناوری چاپ پرینتر لیزری رنگی خانگی شارپ

پرینترهای لیزری به دلیل کیفیت و سرعت چاپ بالا بسیار محبوب هستند و نوع رنگی آن‌ها برای آن‌هایی که می‌خواهند تصاویر خود را به صورت رنگی چاپ کنند، بسیار ایده‌آل هستند. فناوری چاپ پرینترهای لیزری رنگی بسیار پیشرفته است، به همین دلیل این روزها بیشترین فروش را تجربه می‌کنند.

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی پرینتر hp

 

اساس کار پرینتر لیزری رنگی خانگی شارپ

اساس کار این پرینترها به این صورت است که یک لیزر اطلاعات مورد چاپ را خوانده و این اطلاعات را در قالب الگوی دیجیتالی، به یک درام حساس به نور منتقل می‌کند. این درام توسط الکتریسیته ساکن تغذیه و شارژ می‌شود. سپس به کمک جریان برق، تونر و جوهر مورد نیاز برای چاپ کردن الگو روی کاغذ ذوب شده و با استفاده از آینه‌های چرخان و لیزر، روی کاغذ می‌چسبد. در این پرینترها برخلاف پرینترهای جوهرافشان رایج، خبری از پاشیدن جوهر روی کاغذ، هاله‌های سیاه و سفید و خطوط اضافی نیست. پرینترهای لیزری رنگی قیمت تمام شده چاپ به ازای صفحه پایینی دارند و نوع سیاه و سفید آن‌ها برای کار در محیط‌های اداری با حجم کاری بالا و نوع رنگی آن‌ها برای گرافیست‌ها و طراحان بسیار مناسب است. قبل از اینکه دست به خرید بزنید، باید نیازهای خود و کاربری دستگاه را مشخص کنید و سپس دست به خرید بزنید. پرینترهای مختلف با توجه به نوع (فناوری چاپ) و امکانات فنی مختلفی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، قیمت‌های مختلفی دارند.

 

برای مطالعه بیشتر: شارژ کارتریج

 

فاکتورهای خرید پرینتر:

 

  • مشخص کردن کاربری پرینتر و فناوری چاپ

  • سایز چاپ پرینتر 

  • سرعت چاپ دستگاه پرینتر

  • کیفیت چاپ پرینتر لیزری رنگی

  • دقت و رزولوشون چاپ دستگاه پرینتر

  • هزینه تمام‌شده به ازای هر صفحه چاپ یا پرینت

  • قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک در دستگاه پرینتر 

 

 

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی تعمیر

 

 

عوامل تاثیرگذار در خرید پرینتر:

 

  1. تعداد رنگ (پرینترهای لیزری رنگی در دو نوع ۳ رنگ و چهار رنگ در بازار وجود دارند. نوع سه رنگ شامل رنگ‌های اصلی زرد، آبی و قرمز است و این سه رنگ در قسمت‌های مختلف در داخل کارتریج دستگاه قرار می‌گیرند. این پرینترها رنگ سیاه را با ترکیب کردن این سه رنگ می‌سازند و رنگ‌ سیاه این پرینترها بیشتر به سبز لجنی پررنگ و سرمه‌ای پررنگ می‌ماند تا مشکی. نوع چهار رنگ در پرینترهای لیزری شارپ علاوه‌بر سه رنگ اصلی، رنگ مشکی را نیز به صورت مجزا در کارتریج خود دارند.)

  2. تعداد و تنوع پورت‌های ورودی ( پرینترهای امروزی باید پورت‌های رایج و پراستفاده‌ای مانند usb، اترنت، usb type c و موارد مشابه را پشتیبانی کنند.)

  3. امکان اتصال وایرلس به دستگاه‌ها و پشتیبانی از چاپ ابری

  4. میزان مصرف جوهر کارتریج

  5. ظرفیت سینی ورودی کاغذ و امکان افزایش ظرفیت

  6. تغذیه اتوماتیک (ADF)

  7. قابلیت فکس

  8. داشتن هارد برای ذخیره فایل‌های شخصی و امکان قرار دادن پسورد برای دسترسی به آن‌ها

  9. پرینتر دارای حافظه داخلی برای ذخیره اطلاعات و تنظیمات کاربر و برگه‌های پرینت‌شده (پرینترهای امروزی می‌توانند تا ۱۰۰ برگه آخر پرینت‌شده را در حافظه نگه دارند و در صورت نیاز کاربر، آن‌ها را مجدد چاپ کنند.)

  10. پنل تنظیمات

  11. مانیتور LED و نشانگرهای اعلام وضعیت دستگاه

  12. سهولت استفاده از پرینتر و سیستم عامل بدون باگ 

 

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

 

پرینتر لیزری رنگی خانگی شارپ مدل MX-2614N:

 

1

اندازه دستگاه پرینتر شارپ

۶۴.۲ سانتی‌متر در ۸۳.۴ سانتی‌متر در ۶۰.۸ سانتی‌متر
2 وزن دستگاه پرینتر ۷۶.۲ کیلوگرم
3 تکنولوژی چاپ پرینتر شارپ لیزری
4 نوع پالت چاپ پرینتر لیزری شارپ رنگی
5 بزرگترین اندازه کاغذ قابل قبول A3
6 وضوح چاپ و کپی ۶۰۰ ‎dpi‎‎ (نقطه بر هر اینچ Dots Per Inch)
7 سرعت چاپ و پرینت سیاه سفید این پرینتر ۲۶‎ppm ‎‎ (Paper Per Minute) برگه در هر دقیقه
8 سرعت چاپ و پرینت رنگی ‎ ۲۶ppm
9 بازه ضخامت کاغذ مورد قبول ‎۵۰ الی ۳۰۰ (g/m2‎)
10 تعداد کارتریج پرینتر لیزری شارپ 4 عدد
11 سیستم اسکنر CCD
12 مرتب کننده همراه یا استپلر دارد
13 تغییر اندازه از ۲۵ درصد تا ۴۰۰‎ درصد متغیر و قابل تنظیم
14 بیشترین کپی در هر بار فشردن کلید کپی ۹۹۹ برگه متوالی‎
15 درگاه های ارتباطی دستگاه پرینتر USB , WiFi  
16 ظرفیت فیدر خروجی پرینتر شارپ  ‎۳۱۰۰‎ برگه
17 ظرفیت فیدر ورودی پرینتر شارپ  ۵۰۰‎ برگه
18 زمان اولین کپی سیاه و سفید ۵.۹ ثانیه
19 زمان اولین گپی رنگی ۸.۱ ثانیه
20 زمان گرم شدن دستگاه پرینتر ۱۸ ثانیه
21 تونر Sharp MX-۲۳GT
22 رزولوشن اسکن ۱۰۰, ۲۰۰, ۳۰۰, ۴۰۰, ۶۰۰
23 دقت پرینت چاپگر لیزری ۶۰۰ در ۶۰۰
24 مصرف انرژی این پرینتر ۱.۴۴ کیلووات بر ساعت
25 تجهیزات جانبی پرینتر لیزری رنگی امکان اضافه کردن وای فای به صورت اختیاری، امکان اضافه کردن سینی اضافه و افزایش ظرفیت تا ۳۱۰۰ برگ

 

 

بهترین پرینترهای خانگی شارپ hp تعمیر

 

 

 

سخن پایانی درباره خرید بهترین پرینتر لیزری شارپ

در این مقاله در مورد بهترین پرینتر لیزری رنگی خانگی شارپ صحبت کردیم و از نزدیک با این برند قدرتمند و معتبر آشنا شدیم. همچنین ویژگی‌های فنی یکی از پرفروش‌ترین پرینتر لیزری رنگی خانگی شارپ را مورد بررسی قرار دادیم. در قسمت دوم مقاله ۴ نمونه دیگر از بهترین پرینترهای لیزری رنگی خانگی شارپ را بررسی خواهیم کرد. برای تعمیر و خرید پرینتر استوک با شرکت اچ پی تعمیر تماس بگیرید. می توانید برای استعلام قیمت پرینتر استوک نیز با ما تماس بگیرید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ در زمینه های تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

برای خرید و یا تعمیر پرینتر hp با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 


 

اگر قصد خرید پرینتر استوک شارپ را دارید این مطلب را بخوانید

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینتر خانگی

خرید پرینتر رنگی استوک

پرینتر لیزری

پرینتر دست دوم

پرینتر استوک قیمت پایین

بهترین پرینترهای خانگی شارپ

پرینتر لیزری رنگی

پرینتر لیزری رنگی شارپ

چاپگر

دستگاه کپی

پرفروش‌ترین پرینترهای لیزری

پرینتر

انواع پرینتر

پرینترهای برند شارپ

پرینترهای شارپ

پرینتر شارپ

دستگاه پرینتر

اقلام مصرفی پرینترها

تعمیرات پرینتر

تعمیر پرینتر

تعمیرات جزئی و تخصصی پرینتر

پرینترهای خانگی شارپ

پرینترهای اداری شارپ

پرینتر اداری

پرینتر جوهر افشان

پرینتر لیزری سیاه‌وسفید

پرینتر چندکاره

پرینتر قابل حمل

پرینتر سوزنی

Laser color printer

Portable Printer

Multifunction printer

inkjet printer

پرینترهای لیزری

پرینترهای جوهرافشان

سایز چاپ پرینتر

مشخص کردن کاربری پرینتر و فناوری چاپ

کیفیت چاپ پرینتر لیزری رنگی

خرید پرینتر استوک از hp تعمییر

خرید پرینتر استوک از hpتعمییر

خرید پرینتر استوک

چاپگر لیزری

بهترین پرینترهای خانگی شارپ hp تعمیر

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

برندهای باکیفیت پرینتر استوک

اجزای سازنده پرینتر لیزری

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی تعمیر

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی

پرینتر استوک

پرینترهای رنگی شارپ

عوامل تاثیرگذار در خرید پرینتر

فاکتورهای خرید پرینتر

فناوری چاپ پرینتر لیزری رنگی خانگی شارپ

انواع پرینترهای شارپ با توجه به فناوری چاپ

انواع پرینترهای شارپ براساس کاربری و حجم استفاده

انواع پرینترهای شارپ

بهترین پرینترهای خانگی شارپ استوک

بهترین پرینترهای خانگی شارپ خانگی

بهترین پرینترهای خانگی شارپ رنگی

بهترین پرینترهای خانگی شارپ لیزری

قیمت پرینتر استوک

قیمت پرینتر

پرینترهای خانگی

اندازه دستگاه پرینتر شارپ

وزن دستگاه پرینتر

تکنولوژی چاپ پرینتر شارپ

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

خرید پرینترهای لیزری رنگی

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر استوک

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر hp در محل

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

تعمیر پرینترهای سامسونگ

تعمیرات پرینترهای اچ پی

خطای دستگاه کپی شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ

چرا پرینترهای شارپ در نوع خود بهترین اند

شارژ کارتریج

مرکز خرید پرینتر

سرویس پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر

فروش پرینتر استوک

نمایندگی پرینتر hp