خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

قبل از خرید پرینتر hp باید با ویژگی های پرینتر hp آشنا شوید تا خرید شما پاسخگوی نیازتان باشد، برای خرید پرینتر hp با اچ پی تعمیر تماس بگیرید.

 

راهنمای خرید پرینترهای اچ پی (hp):

در این مقاله قصد داریم یک راهنمای خرید پرینتر اچ پی جامع را خدمت شما معرفی کنیم. با مطالعه این مطلب اطلاعات کاملی در مورد مشخصات مهم انواع مختلف پرینترها به دست آورده و پرینتر مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب می‌کنید. چاپگرها و پرینترها دیگر یک عضور ثابت در تمام ادارات و اتاق‌های کار هستند و کاربردهای فراوانی دارند. پرینترهای اچ پی یکی از برندهای معتبر و پرفروش هستند. این روزها تقریباً در هر خانه‌ای یک پرینتر و چاپگر اچ پی وجود دارد. بنابراین اگر قصد خرید یک پرینتر را دارید، باید با نکات مهم خرید پرینتر آشنا باشید. اگر قصد خرید پرینتر اچ پی دارید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما به شما در انتخاب آگاهانه پرینتر موردنیاز کمک خواهیم کرد.

 

 

زمان مطالعه موردنیاز: 4 دقیقه

 

- پرینتر چیست؟ چه تفاوتی بین پرینتر و چاپگر وجود دارد؟

انواع دستگاه‌های پرینتر و چاپگر این روزها در ادارات، سازمان‌ها و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه چاپ به دستگاهی گفته می‌شود که امکان کپی گرفتن از فایل‌های کاغذی فیزیکی مانند اسناد متنی و تصاویر را برای ما فراهم می‌کند. در حالی که پرینترها به دیوایس‌های مختلف الکترونیکی و هوشمند مانند کامپیوترها، لپتاپ‌ها، گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های دیجیتال، هارددیسک‌ها، فلش مموری‌ها و سایر موارد مشابه متصل می‌شوند و امکان پرینت گرفتن از اسناد و فایل‌های دیجیتالی را برای ما فراهم می‌کنند. بنابراین چاپگرها و پرینترها تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند. 

 

راهنمای خرید پرینترهای hp اچ پی تعمیر

 

دغدغه های انسان امروزی درباره ی پرینتر

لازم به توضیح نیست که دستگاه‌های چاپ در حال منسوخ شدن هستند و جای خود را به پرینترها و چاپگرهای همه کاره یا چندکاره داده‌اند. خرید چاپگر با امکانات فنی مناسب و قیمت مقرون به صرفه که هزینه تعمیر و نگهداری معقولی نیز داشته باشد، یکی از دغدغه‌های انسان امروزی است. پیشنهاد ما به شما، انتخاب برند اچ پی است.

 

 

راهنمای خرید پرینتر استوک hp tamir

 

 

- پرینترهای برند hp:

پرینترهای اچ پی یکی از قوی‌ترین و خوش‌ساخت‌ترین پرینترهای موجود در بازار ایران هستند که طرفداران فراوانی دارند. برند اچ پی یکی از برندهای معروف و قدرتمند در حوزه فناوری اطلاعات و دستگاه‌های چاپ و پرینت است. این برند با سابقه فعالیت طولانی در این زمینه، یکی از قابل اعتمادترین برندهای بازار است و کیفیت ساخت محصولاتش در طول سالیان طولانی استفاده و بنابر استناد به نظرات کاربرانش، اثبات شده است. امکانات فنی مناسب و به‌روز، طراحی‌های متنوع برای پاسخگویی به نیازهای مختل اداری و خانگی، طراحی شکیل، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و متنوع، کیفیت ساخت بالا، طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش مناسب، از برند اچ پی یک برند معتمد و ایده‌آل ساخته است. اگر قصد خرید پرینتر hp دارید و در بازار گشترده این محصولات به دام افتاده‌اید، در ادامه با ما همراه باشید و با چشمی باز، پرینتر موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

 

راهنمای خرید پرینترهای hp استوک اچ پی تعمیر

 

- انواع پرینترهای hp:

- دسته بندی انواع پرینتر:

 

  • پرینتر اچ پی جوهر افشان (printer inkjet)

  • پرینتر اچ پی لیزری سیاه‌وسفید (monochrome printer)

  • پرینتر اچ پی لیزری رنگی (Laser color printer)

  • پرینتر اچ پی چند کاره (Multifunction printer)

  • پرینتر اچ پی قابل حمل (Portable Printer)

  • پرینتر اچ پی سه بعدی

 

برای مطالعه بیشتر: علل تفاوت قیمت پرینترهای hp

 

- خرید پرینتر جوهرافشان اچ پی:

اولین نوع از انواع پرینتر اچ پی، پرینترهای جوهرافشان هستند. اساس کار این پرینترها پاشیدن جوهر در ابعاد و قطره‌های بسیار ریز روی کاغذ به منظور ایجاد تصاویر و نوشته‌های سیاه‌وسفید و رنگی است. خرید پرینتر اچ پی جوهرافشان در دو نوع سه رنگ و چهار رنگ در دسترس است.

 

 

-دسته بندی پرینترهای جوهر افشان:

 

  • پرینترهای جوهری خانگی (Deskjet)
  • پرینترهای جوهری اداری (Officejet)
  • پرینترهای جوهری مخصوص عکس (Photosmart cyan)

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر hp در محل

 

معایب پرینترهای قدیمی اچ پی:

پرینترهای قدیمی اچ پی از سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد برای تولید انواع رنگ‌ها از جمله رنگ مشکی استفاده می‌کردند. نقطه ضعف بزرگ این سری از پرینترهای اچ پی، عدم توانایی پرینتر در ایجاد رنگ مشکی عمیق بود. رنگ مشکی ایجادشده توسط استن پرینترها برای پرینت کردن نوشته‌ها و تصاویر سیاه‌وسفید، حاصل ترکیب سه رنگ اصلی بود و بیشتر به سبز لجنی یا سرمه‌ای پررنگ می‌ماند تا مشکی. نقطه ضعف بزرگ دوم نیز این بود که اگر هر کدام از این ۳ رنگ اصلی تمام می‌شد، شما باید هر سه رنگ را تعویض می‌کردید، این دو نقطه ضعف بزرگ در پرینترهای اچ پی جوهرافشان امروزی رفع شده‌اند. سرعت چاپ این پرینترهای پایین است و بیشتر برای مصارف خانگی مناسب هستند تا مصارف عمومی و اداری. این پرینترها قیمت مناسبی دارند؛ اما هزینه نگهداری و استفاده از آن‌ها بالا است. 

 

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

 

- خرید پرینتر لیزری سیاه‌وسفید اچ پی:

اساس کار پرینتر لیزری تک رنگ (سیاه‌وسفید) استفاده از سیستم الکتروستاتیکی چاپگرها است که امکان به‌کارگیری سرعت بالا در زمان پرینت را فراهم می‌کنند. با توجه به سرعت و کارآیی بالا، این دستگاه‌ها برای مصارف عمومی که نیاز به پرینت روزانه در حجم بالا دارند، مناسب هستند. کیفیت چاپ این دستگاه‌ها نیز بالا است و فونت‌های کوچکتر از ۱۰ با استفاده از این پرینترها، با وضوح و جزئیات قابل قبولی پرینت می‌شوند. هزینه تعویض و شارژ تونر و شارژ کارتریج پرینتر اچ پی لیزری تک رنگ پایین است و با توجه به امکان استفاده از کاغذهای معمولی، هزینه تمام‌شده به ازای چاپ هر صفحه بسیار پایین خواهد بود. این چاپگرها برای مصارف بالای سازمان‌های بزرگ مناسب هستند. این پرینترها قیمت بالاتری نسبت به پرینترهای جوهرافشان دارند.

 

برای مطالعه بیشتر: کدهای خطای پرینتر hp

 

- خرید پرینتر لیزری رنگی:

پرینتر لیزری رنگی اچ پی برای پرینت گرفتن از تصاویر، عکس‌ها و اسناد رنگی ساخه شده‌اند. این پرینترها جوهر ندارند و پرینت گرفتن از تونرهای CMYK استفاده می‌کنند. مدل‌های حرفه‌ای این پرینترها تمام نیازهای عکاسان و گرافیک‌کاران را پوشش می‌دهد. سرعت و دقت چاپ این پرینترها بسیار بالا است و فونتهای کوچک و تصاویر را با جزئیات و دقتی فوق‌العاده چاپ می‌کنند. قیمت این پرینترها با توجه به کارآیی که دارند، در مقایسه با پرینترهای رنگی جوهرافشان، بسیار بالاتر است. نکته مهم در این خصوص این است که هزینه تمام‌شده چاپ تصاویر و اسناد رنگی و هزینه تعویض تونر با استفاده از این پرینترها، بسیار پایین‌تر از پرینترهای جوهرافشان رنگی است و همین مسئله، در درازمدت هزینه بالای خریداری اولیه را پوشش می‌دهد. این پرینترها برای مصارف عکاسی و گرافیکی مناسب‌اند و خرید آن‌ها برای مصارف خانگی و اداری چندان کارآیی ندارد.

 

راهنمای خرید پرینترهای hp تک کاره اچ پی تعمیر

 

- خرید پرینتر چند کاره اچ پی:

منظور از خرید پرینتر استوک اچ پی چندکاره این است که این دستگاه، علاوه‌بر فراهم کردن امکان چاپ و پرینت، امکانات دیگری مانند فکس و اسکن کردن را در قالب یک دستگاه به صورت پک در اختیار شما قرار می‌دهد. درواقع یک پرینتر چندکاره، یک دستگاه چاپگر، پرینتر، اسکنر و دستگاه فکس است که در قالب یک دستگاه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. پرینترهای چندکاره اچ پی انتخاب مناسبی برای محیط‌های کاری کوچک و چندکاربری هستند. این پرینترها سرعت و دقت چاپ قابل قبولی دارند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. اگر هر کدام از این دستگاه‌ها (چاپگر، پرینتر، اسکنر، دستگاه فکس) را به صورت جدا خریداری کنید، هزینه تمام‌شده بسیار بالاتری را به شما تحمیل خواهد کرد. این پرینترها ایرادهایی دارند که آن‌ها برای مصارف حجیم و بالای اداری نامناسب می‌سازد. اگر یکی از اجزای این دستگاه پرینتر به مشکل بربخورد، کارکرد کل دستگاه تحت تأثیر قرار می‌گیرد. برای مثال اگر اسکنر این دستگاه به مشکل بخورد، کل دستگاه از کار افتاده و کارکردهای دیگر نیز مختل می‌شود. عدم امکان ارتقای ویژگی‌ها و بروز ایرادات فنی بسیار، از دیگر نقاط ضعف این پرینترها هستند.

 

 

 

چرا پرینترهای اچ پی؟ hp tamir

 

 

- خرید پرینتر قابل حمل:

پرینترهای پرتابل یا قابل حمل همان‌طور که از نامش مشخص است، برای افرادی طراحی شده است که دائم در حال جابه‌جایی و مسافرت‌های کاری هستند و در این مسافرت‌ها باید از پرینتر استفاده کنند. این پرینترها در کشورهای صنعتی بسیار محبوب بوده و در کشور ما نیز کم کم در حل پیدا کردن جایگاه خود در بازار هستند. این پرینترهای برند اچ پی وزن بسیار کمی داشته و در ابعاد کوچکی طراحی شده‌اند. پرینتر اچ پی پرتابل با باتری کار می‌کند و نیازی به برق ندارد. باتری این پرینترها با یکبار شارژ کامل، می‌تواند تا ۹۰ صفحه را برای شما پرینت بگیرد. این پرینترها از فناوری ریبون (تونرهای حرارتی و فشار بالا) و تکنولوژی پرینترهای جوهرافشان برای پرینت گرفتن استفاده می‌کنند و با داشتن یک برد اسکنر اختیاری، می‌توانند کارکرد اسکنر را نیز برای شما داشته باشند. وجود پورت infrared برای انتقال بی‌سیم دیتا از دیواس‌هایی مانند گوشی همره و لپتاپ به پرینترهای پرتابل، ویژگی جالب دیگری است که می‌توان به آن اشاره کرد. در مقابل تمام مزایا عالی پرینترهای پرتابل اچ پی، این پرینترها از کیفیت چاپ پایینی برخوردار هستند و هزینه تمام‌شده چاپ به ازای هر صفحه در این پرینترها بالاتر از نمونه‌های دیگر است. همچنین اگر از این پرینتر استفاده می‌کنید، باید برگه‌های کاغذ را به صورت تک به تک و به صورت دستی داخل دستگاه قرار دهید که این امر، سرعت چاپ و پرینت را به طور محسوسی پایین می‌آورد.

 

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

خرید پرینتر اچ پی:

خرید پرینتر اچ پی یک انتخاب ایده‌آل است. زیرا پرینترهای اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

 

برای مطالعه بیشتر: فروش پرینتر استوک

 

استعلام قیمت پرینترهای hp تعمیر:

 

 

برای مطالعه بیشتر: سرویس پرینترهای hp

 

سخن پایانی درباره ی ویژگی های پرینترهای hp

در این مقاله در مورد خرید پرینتر اچ پی صحبت کردیم و یک راهنمای کامل در مورد انواع پرینترهای اچ پی خدمت شما ارائه کردیم. متوجه شدیم که پرینترهای اچ پی یکی از باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار هستند و امکانات به‌روز و متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. قیمت خرید پرینتر اچ پی با توجه به کارایی دستگاه متفاوت است و اگر قصد خرید دارید، بهتر است از کارشناسان تیم ما مشاوره بگیرید. در قسمت دوم مقاله می‌خواهیم علل تفاوت قیمت پرینترهای hp را خدمت شما معرفی کنیم. توصیه می‌کنیم پیش از خرید پرینتر حتماً مقاله نکات مهم قبل از خرید پرینتر اچ پی را مطالعه کنید. برای خرید پرینتر hp  و تعمیر پرینتر می توانید با شرکت اچ پی تعمیر تماس بگیرید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ در زمینه های سرویس پرینتر، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

برای خرید و تعمیر انواع پرینتر با شرکت اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

انواع پرینتر اچ پی

راهنمای خرید پرنتر اچ پی

پرینتر اچ پی

قیمت پرینتر اچ پی

قیمت پرینتر دست دوم اچ پی

پرینتر استوک hp

خرید پرینترهای اچ پی

قیمت خرید پرینتر اچ پی

خرید پرینتر اچ پی تهران

خرید پرینتر اچ پی

پرینترهای برند hp

انواع پرینترهای hp

خرید پرینتر جوهرافشان اچ پی

پرینتر اچ پی جوهر افشان

پرینتر اچ پی لیزری سیاه‌وسفید

پرینتر اچ پی لیزری رنگی

پرینتر اچ پی چند کاره

پرینتر اچ پی قابل حمل

پرینتر اچ پی سه بعدی

Portable Printer

Laser color printer

printer inkjet

Multifunction printer

خرید پرینتر لیزری سیاه‌وسفید اچ پی

خرید پرینتر لیزری رنگی

خرید پرینتر چند کاره اچ پی

خرید پرینتر قابل حمل

راهنمای خرید پرینترهای hp

خرید چاپگر

خرید پرینتر

خرید پرینترهای لیزری

خرید پرینتر کار کرده

خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر دست دوم

خرید و فروش پرینترهای hp

دستگاه‌های پرینتر

دستگاه پرینتر

دستگاه پرینتر لیزری

چاپگرهای همه کاره

چاپگرهای چندکاره

پرینتر

hp پرینتر

فروش پرینتر

اچ پی تعمیر

فروش چاپگر و پرینتر

پرینتر چندکاره

پرینتر چندکاره لیزری

پرینتر لیزری

پرینتر استوک

پرینتر کار کرده

فروش پرینتر کارکرده

قیمت پرینتر استوک

فروش پرینتر استوک

قیمت پرینتر دست دوم

فروش پرینتر دست دوم

پرینتر چند کاره

خرید پرینتر اچ پی جوهرافشان

پرینترهای جوهرافشان

پرینترهای جوهر افشان

دسته بندی پرینترهای جوهر افشان

پرینترهای لیزری تک رنگ

چاپگر

چاپگر لیزری

شارژ تونر

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی لیزری

شارژ کارتریج پرینتر

شارژ کارتریج

پرینترهای لیزری

پرینترهای رنگی جوهرافشان

پرینترهای رنگی

خرید چاپگر و اسکنر

دستگاه فکس

پرینترهای چندکاره

خرید پرینتر اچ پی چندکاره

دستگاه چاپگر

hp تعمیر

hp tamir

راهنمای خرید پرینترهای hp استوک

راهنمای خرید پرینترهای خانگی

راهنمای خرید چاپگر

راهنمای خرید پرینترهای چند کاره

راهنماي خريد پرينترهاي چندكاره

راهنمای خرید پرینترهای hp در تهران

راهنمای خرید پرینترهای hp رنگی لیزری

راهنمای خرید پرینترهای hp سیاه سفید

راهنمای خرید پرینترهای hp لیزری

خرید پرینتر hp

دسته بندی انواع پرینتر

راهنمای خرید پرینتر استوک

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر استوک

قیمت پرینترهای hp

علل تفاوت قیمت پرینترهای hp

پرینترهای hp

ویژگی های پرینترهای hp

راهنمای خرید پرینتر استوک hp tamir

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

خرید انواع پرینتر

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

خرید پرینترهای لیزری رنگی

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

تعمیر پرینتر اچ پی تعمیر

تعمیر پرینتر اچ پی در تهران

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر hp تعمیر

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر پرینترهای سامسونگ

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

راهنمای خرید پرینترهای اچ پی

پرینتر چیست

چه تفاوتی بین پرینتر و چاپگر وجود دارد

چگونه یک پرینتر مناسب بخریم

چرا پرینترهای اچ پی

کدهای خطای پرینتر hp

قیمت پرینتر HP 1102

قیمت پرینتر HP 1102W

قیمت پرینتر HP m12a

قیمت پرینتر HP 1320

قیمت پرینتر HP 15a

قیمت پرینتر HP 3015

قیمت پرینتر HP 404n

قیمت پرینتر HP 426fdw

قیمت پرینتر HP m26a

قیمت پرینتر HP m26nw

قیمت پرینتر HP m130fw

قیمت پرینتر HP m15a

قیمت پرینتر HP m15w

قیمت پرینتر HP m28a

قیمت hp laserjet pro 400 m401d

قیمت hp laserjet pro 400 m401dn

قیمت hp laserjet pro cp1025

قیمت hp laserjet pro m1132mfp

قیمت hp laserjet pro m12a

قیمت hp laserjet pro mfp m127fn

سرویس پرینتر

مرکز خرید پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر

خرید پرینتر لیزری