خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

پرینتر استوک چیست؟ در این مقاله تمام مزایا و معایب خرید چاپگر را بررسی خواهیم کرد تا دلایل پرفروش بودن پرینتر استوک را بهتر درک کنیم.

 

مزایا و معایب خرید پرینتر استوک

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید پرینتر استوک صحبت کرده و زوایای مختلف خرید پرینتر استوک را مورد بررسی قرار دهیم. بازار خرید پرینتر استوک این روزها در کشور ما حسابی داغ است و طرفداران دلایل خاص و البته منطقی خودشان را برای خرید این پرینترها دارند. از همین رو، احتمالاً اصطلاح پرینتر استوک را  زیاد شنیده‌اید؛ اما شاید چندان با مفهوم این اصطلاح آشنایی نداشته باشید. دستگاه پرینتر استوک چیست؟ چرا خرید و فروش پرینتر استوک صرفه اقتصادی بالایی دارد؟ در این مطلب تمام مزایا و معایب خرید چاپگر استوک را بررسی خواهیم کرد.

 

 

زمان مطالعه موردنیاز: 6 دقیقه

 

پرینتر استوک چیست؟

مقدمه پرینتر استوک:

احتمالاً شنیده‌اید که در آمریکا، اروپا و تمام کشورهای صنعتی و جهان اول مانند ژاپن قانون سفت و سختی در زمینه تولید و استفاده از ماشین آلات مختلف از جمله ماشین آلات اداری وجود دارد. بر اساس قوانین کشورهای پیشرفته، دستگاه‌های اداری مانند اسکنرها، چاپگرها و پرینترها نهایتاً ۵ سال مورد استفاده قرار می‌گیرند و با کوچکترین مشکل و نارضایتی از سمت کاربران، تعویض شده و به کارخانه سازنده مرجوع می‌شوند. این قانون منجر به نوسازی ماشین آلات اداری نظیر پرینترها، چاپگرها و سایرموارد می‌شود، درصد خطا را کاهش می‌دهد، کیفیت نهایی کار را افزایش می‌دهد، منجر به صرفه‌جویی در زمان کاربران شده و امکانات فنی جدید را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.  قطعات یدکی و اقلام مصرفی پرینترهای قدیمی از بازار جمع شده و دیگر سیستم‌ عامل آن‌ها به‌روزرسانی‌ها را دریافت نمی‌کند. کاربران این پرینترها، برای خرید دستگاه‌های جدید با مزایایی عالی از سمت تولیدکننده روبرو می‌شوند. برای مثال آن‌ها می‌توانند با پرداخت ۳۰ درصد مبلغ، پرینتر خود را نو کرده و از امکانات به‌روز استفاده کنند. 

 

 

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی تعمیر

 

 

تعریف پرینتر استوک:

دستگاه‌های قدیمی و کارکرده پرینتر، فکس و سایرموارد توسط تولیدکنندگان جمع‌آوری شده و پس از بازدید کلی و رفع ایرادات فنی، راهی کشورهای جهان سومی مانند ایران و امارات می‌شوند. قطعات اصلی تا جای ممکن تعمیر و رفع ایراد شده و قطعات غیرقابل تعمیر، تعویض می‌شوند. همچنین اقلام مصرفی پرینتر به کلی تعویض و نوسازی می‌شوند. پرینترهایی که بیش از حد کار کرده‌اند، پرس و بازیافت می‌شوند و دستگاه‌های پرینتر با کارکرد کم و در حد نو، بازسازی می‌شوند. به این دستگاه‌ها و پرینترها، دستگاه‌ها و پرینترهای استوک گفته می‌شود. به عبارت ساده‌تر، به پرینترهای کارکرده و دست دوم، پرینتر استوک گفته می‌شود.

 

برای مطالعه بیشتر: خطای دستگاه کپی شارپ

 

آشنایی با نکات خرید پرینتر استوک:

خرید پرینتر استوک همیشه هم بد نیست! اگر با نکات خرید پرینتر استوک و همچنین با انواع مختلف این دستگاه‌ها آشنایی داشته باشید، می‌توانید یک چاپگر استوک در حد نو را با مبلغی در حدود ۲۰ الی ۵۰ درصد قیمت بازار آن خریداری کنید و این اصلاً بد نیست. نکته‌ای که در مورد پرینترهای استوک و به طور کلی ماشین آلات اداری استوک اروپایی و آمریکایی وجود دارد این است که همه این دستگاه‌ها کارکرده و مستهلک نیستند! برخی از پرینترهای استوک شده اصلاً توسط مشتری استفاده نشده‌اند یا نهایتاً یکی دو ماه را مهمان خانه‌های مشتریان بوده‌اند. طبق سیاست‌های موجود در این کشورها، خریداران می‌توانند پرینتر خود را بدون هیچ دلیل تا ۳۰ روز بعد از خریداری به شرکت تولیدکننده مرجوع کنند.

 

 

پرینترهای مرجوعی به کجا می روند؟

این پرینترهای مرجوع شده وارد چرخه فروش مجدد نمی‌شوند و پس از بازبینی و رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری احتمالی، مستقیماً راهی انبار پرینترهای استوک می‌شوند. این کالاها با توجه به سطح مشکلات و مقدار کارکردی که دارند، در گروه‌های کیفی چهارگانه A، B، C و D دسته‌بندی می‌شوند. اگر بتوانید پرینترهای استوک درجه A را خریداری کنید، با پرداخت ۲۰ الی ۵۰ درصد مبلغ، صاحب یک پرینتر نو و دست نخورده خواهید شد. نکته دیگری که در مورد خرید پرینتر استوک وجود دارد این است که گاهاً پرینترهای دست دوم و مستهلک ایرانی را با نام پرینتر استوک اروپایی یا آمریکایی به مشتریان می‌فروشند. پرینترهای استوک اروپایی و آمریکایی توسط شرکت‌های سازنده معتبر تعمیر و رفع ایراد می‌شوند، تمام اقلام مصرفی نو شده و در بدترین حالت ممکن، به مدت ۵ سال کار کرده‌اند. این پرینترها در بیشتر مواقع بدون عیب و ایراد فنی هستند و همگی از طریق دبی و کشور امارات وارد کشور ایران می‌شوند. اگر می خواهید برای تعمیر پرینتر در محل اقدام کنید و از قیمت تعمیر پرینتر و چاپگر آگاه شوید می توانید با شرکت اچ پی تعمیر تماس بگیرید. 

 

 

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

 

دلیل نوسازی پرینترهای استوک چیست؟

همان طور که اشاره شد، بر اساس قوانین موجود، پرینتری که به هر دلیلی، در هر زمانی و با هر کارکردی به برند تولیدکننده مرجع می‌شود، وارد چرخه فروش نمی‌شوند. همچنین حتی اگر این دستگاه‌ها تا معرفی دستگاه جدید مشغول به کار باشند، نهایتاً ۵ سال کار کرده‌اند و ۵ سال برای یک دستگاه پرینتر مدت زمان زیادی محسوب نمی‌شود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که یک پرینتر در یک مدت زمان مشابه، در کشورهای جهان اول بسیار کمتر از کشورهای جهان سوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

چرا در کشورهای جهان سوم پرینتر استوک محبوبیت زیادی دارند؟ 

بسیاری از این پرینترها پس از قطع شدن ارائه خدمات پس از فروش و جمع‌آوری از سطح بازار، هنوز تا چندین سال قابل استفاده هستند و در بازار کشورهای جهان سوم مشتریان دست به نقد بسیاری دارند. این معامله دو سر سود است، مشتریان یک پرینتر سرحال و نوسازی‌شده توسط خود تولیدکننده را با قیمتی بسیار پایین‌تر و کیفیت بالا خریداری کرده و برای سال‌ها با آن کار می‌کنند. همچنین تولیدکنندگان نیز به جای بازیافت چاپگرها، آن‌ها را با قیمتی مناسب به مشتریان می‌فروشند. برای استعلام قیمت پرینتر و چاپگر می توانید با شرکت اچ پی تعمیر تماس بگیرید. 

 

 

خرید پرینتر استوک hp

پرینترهای استوک اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. 

 

 

کدهای خطای پرینتر در Hp تعمیر

 

 

مزایا و معایب پرینتر استوک

متوجه شدیم که پرینترهای کارکرده به دو دسته کلی پرینترهای استوک وارداتی (از آمریکا، اروپا و کشورهای جهان اولی مانند ژاپن) و پرینترهای استوک ایرانی تقسیم می‌شوند. خرید هر کدام از این پرینترهای استوک مزایا و معایب خاص خودش را دارد. قبل از بررسی مزایا و معایب خرید پرینتر استوک ایرانی و وارداتی، نگاهی به مهم‌ترین مزیت خرید پرینتر استوک بیندازیم. اولین مزیت و بدون شک مهم‌ترین مزیت خرید پرینتر استوک وارداتی و ایرانی، قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه پرینتر است. شما می‌توانید یک پرینتر استوک را صرف نظر از ایرانی یا وارداتی بودن آن، با ۲۰ درصد تا نهایت ۵۰ درصد قیمت پرینتر نو از همان مارک و مدل خریداری کنید. تفاوت قیمت پرینترهای استوک با توجه به سال و حجم کارکرد متفاوت است و اگر بتوانید یک پرینتر استوک وارداتی در حد نو پیدا و خریداری کنید، سود بسیاری خواهید کرد. چرا که با ۲۰ الی ۵۰ درصد قیمت، یک پرینتر نو و سرحال خریده‌اید که کیفیت یک پرینتر نو را ارائه می‌دهد. 

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر اچ پی

 

مزایای خرید پرینتر استوک وارداتی:

 

۱. مزیت اول و بسیار مهم خرید پرینتر وارداتی، کیفیت بسیار بالای پرینتر است. پرینترهای استوک وارداتی توسط قطعات و مواد مصرفی اورجینال و درجه یک نظیر کارتریج، نوسازی می‌شوند و این نوسازی توسط برند تولیدکننده و در کشور مبدأ انجام می‌شود. از همین رو، پرینترهای استوک وارداتی کیفیت بسیار بالایی دارند. در این پرینترها خبری از گردوخاک، تونر یا کسری قطعه نیست و ظاهر این پرینترها با یک پرینتر نو تفاوت چندانی ندارد.

۲. پرینترهای استوک وارداتی غالباً کم کارکرد هستند و سن و سال پایینی دارند.

۳. تمام قطعات تعمیری و مواد مصرفی پرینتر، درجه یک و اورجینال هستند.

۴. به دلیل کارکرد کمتر پرینتر، سرحال‌تر هستند.

۵. پرینترهای استوک وارداتی امکانات فنی متعدد و به‌روزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

۶. پرینترهای استوک نسبت به دستگاه نو از همان مارک و مدل، با قیمت بسیار پایین‌تری قابل تهیه هستند. 

 

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

 

معایب خرید پرینتر استوک وارداتی:

 

۱. پرینترهای استوک وارداتی نسبت به پرینترهای استوک ایرانی قیمت به مراتب بالاتری دارند.

۲. در صورت خرابی قطعات پرینتر و نیاز به شارژ کردن مواد مصرفی مانند کارتریج، هزینه بالاتری نسبت به پرینترهای استوک ایرانی روی دست کاربر می‌گذارند.

۳. پیدا کردن تعمیرکار ماهر پرینتر و همچنین قطعات یدکی اورجینال و باکیفیت برای پرینترهای وارداتی بسیار دشوار است. قطعات پرینتر استوک وارداتی به ندرت و بسیار محدود وارد کشور می‌شود.

۴. پرینترهای استوک وارداتی اگر از کشور مبدأ آمریکا یا ژاپن وارد کشور شده باشند، با ولتاژ ۱۱۰ یا ۱۲۰ ولت و فرکانس ۶۰ هرتز کار می‌کنند و با توجه به کشور مبدأ طراحی شده‌اند. اگر این پرینترهای استوک را بخرید، برای متصل کردن آن‌ها به برق شهری ایران که با ولتاژ ۲۲۰ ولت وفرکانس ۵۰ هرتز کار می‌کند، به مشکل بر می خورید. این پرینترها برای کار کردن در ایران به مبدل و ترانس برق نیاز دارند. هزینه خرید یک مبدل و ترانس در برابر کیفیت، طول عمر و امکانات به‌روزی که پرینتر استوک وارداتی ارائه می‌کند، هزینه‌ای اندک و قابل چشم‌پوشی است.

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی تعمیرات اچ پی

 

نکته تکمیلی معایب و مزایای پرینتر استوک:

تمامی این معایب جزئی و قابل چشم‌پوشی هستند. با حضور کارشناسان اچ پی تعمیر، کوچکترین نگرانی در مورد خدمات پس از فروش و پیدا کردن قطعات یدکی پرینتر و چاپگر نداشته باشید. تعمیرکاران اچ پی تعمیر تمام تعمیرات جزئی و تخصصی پرینتر دست دوم وارداتی شما را با قیمت‌های منطقی انجام می‌دهند. 

 

 

استعلام قیمت تعمیر پرینتر در محل

 

 

مزایای خرید پرینتر استوک ایرانی:

 

۱. قیمت پایین‌تری نسبت به پرینترهای استوک وارداتی دارند. این پرینترها درواقع وارداتی هستند؛ اما یک نفر قبل از شما آن را خریده و به مدت چند سال از آن استفاده کرده است.

۲. پرینترهای استوک ایرانی به واسطه حضور چندین ساله خود در ایران، از بازار قطعات یدکی و مواد مصرفی مناسب‌تری نسبت به پرینترهای استوک وارداتی برخوردار هستند.

۳. پیدا کردن یک سرویس‌کار وارد و باتجربه برای تعمیر پرینترهای استوک ایرانی بسیار راحت است. تعمیرکاران آشنایی بیشتری با قطعات و سیستم کاری این پرینترها دارند.

۴. این پرینترها با ولتاژ ۲۲۰ ولت و فرکانس ۵۰ هرتز کار می‌کنند و برای وصل شدن به برق شهری در ایران مشکلی نخواهند داشت. این پرینترها نیازی به خریداری ترانس و مبدل برق ندارند. 

 

برای مطالعه بیشتر: پرینتر استوک گناوه

 

معایب خرید پرینتر استوک ایرانی:

 

۱. پرینترهای استوک ایرانی غالباً مستهلک هستند و در طول سالیان دراز کار کرده‌اند، بنابراین احتمال بروز خرابی در این پرینترها بالاتر از پرینترهای استوک وارداتی است.

۲. پرینترهای استوک ایرانی سال ساخت بالایی دارند و از همین رو، از امکانات فنی و جانبی کمتری برخوردار هستند.

البته این معایب خیلی جدی و مهم نیستند، زیرا با سرویس به موقع تجهیزات از جمله چاپگر و پرینتر می‌توان عمر آن‌ها را افزایش داد.

 

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

سخن پایانی درباره ی مزایا و معایب خرید چاپگر

در این مقاله در مورد مزایا و معایب خرید پرینتر استوک صحبت کردیم و با مفهوم پرینترهای استوک آشنا شدیم. همچنین متوجه شدیم که پرینترهای استوک و کارکرده در دو نوع وارداتی و ایرانی وجود دارند و توسط کاربران خرید و فروش می‌شوند. در مقاله بعدی می‌خواهیم به بررسی نکات مهم در هنگام خرید پرینتر استوک بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مقاله نکات مهم در هنگام خرید پرینتر استوک  را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و تعمیر تخصصی پرینتر وارداتی می توانید به مشاوران شرکت اچ پی تعمیر مراجعه کنید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های خرید و فروش پرینتر در زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ، سرویس پرینتر، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

برای خرید و یا تعمیر پرینتر استوک وارداتی با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

تعمیر پرینتر با hp تعمیر---

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینتر استوک

خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر کارکرده

فروش پرینتر استوک

فروش پرینتر کارکرده

پرینتر

چاپگر

چاپگر استوک

خرید پرینتر

خرید پرینتر کار کرده

نکات خرید پرینتر دست دوم

خرید پرینتر دست دوم

خرید پرینتر بی سیم

خرید پرینترهای 4 کاره

خرید پرینترهای لیزری

قیمت خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر مناسب

خرید پرینتر استوک وارداتی

مزایا و معایب خرید چاپگر دست دوم

خرید چاپگر

خرید چاپگر دست دوم

دستگاه پرینتر استوک

دستگاه پرینتر

دستگاه پرینتر لیزری

دستگاه پرینتر بی سیم

مزایا و معایب خرید چاپگر

اقلام مصرفی پرینتر

اقلام مصرفی پرینترها

قطعات و اقلام مصرفی پرینتر

خرید دستگاه پرینتر

نکات خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر استوک ایرانی

پرینترهای دست دوم

پرینتر دست دوم

پرینتر استوک hp

پرینتر استوک اچ پی

قیمت پرینتر دست دوم

فروش پرینتر دست دوم

قیمت پرینتر استوک

قیمت پرینتر دست دوم اچ پی

فروش پرینتر استوک سامسونگ

خرید پرینتر استوک پاناسونیک

پرینتر استوک شارپ

تعمیر پرینترهای استوک

تعمیر پرینتر استوک

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر اچ پی تعمیر

تعمیر پرینترهای hp

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی در تهران

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر برادر

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر اپسون

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

تعمیر پرینترهای کانن در محل

تعمیر پرینترهای hp در محل تهران

تعمیر پرینتر پاناسونیک

تعمیر پرینتر شیائومی

تعمیر پرینترهای اچ پی

هزینه تعمیر پرینتر در محل

اچ پی تعمیر

اچ پی پرینتر

فروش چاپگر و پرینتر

hp تعمیر

hp پرینتر

hp tamir

قیمت تعمیر پرینتر

مزایا و معایب خرید پرینتر استوک ایرانی

مزایا و معایب خرید پرینتر استوک

مزایا و معایب خرید پرینتر

مقدمه پرینتر استوک

تعریف پرینتر استوک

پرینتر استوک چیست

مزایا و معایب پرینتر استوک

مزایای خرید پرینتر استوک وارداتی

معایب خرید پرینتر استوک وارداتی

مزایای خرید پرینتر استوک ایرانی

معایب خرید پرینتر استوک ایرانی

قیمت پرینتر

قیمت پرینتر اچ پی

قیمت چاپگر

کدهای خطای پرینتر در Hp تعمیر

پرینترهای استوک ایرانی

پرینترهای استوک وارداتی

خرید پرینترهای استوک وارداتی

پرینترهای استوک وارداتی به کشور

خرید پرینتر وارداتی

پرینترهای استوک

کیفیت بسیار بالای پرینتر

کدهای خطای پرینتر در hp تعمیر

پرینتر کارکرده

پرینتر کار کرده

خرید پرینتر کارکرده اچ پی

خرید پرینتر رنگی

خرید پرینتر تهران

قیمت پرینترهای استوک hp

خرید و فروش پرینترهای استوک

اجزای سازنده پرینتر لیزری

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

خرید انواع پرینتر

برندهای باکیفیت پرینتر استوک

کارتریج

آشنایی با نکات خرید پرینتر استوک

پرینترهای کارکرده

پرینترهای کار کرده

پرینتر لیزری

فروش پرینتر

فروش پرینتر استوک کانن

فروش پرینتر استوک وارداتی

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

خرید پرینترهای لیزری رنگی

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینترهای سامسونگ

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

تعمیرات پرینترهای اچ پی

خطای دستگاه کپی شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ

خرید پرینتر استوک hp

مرکز خرید پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر

تعمیر پرینتر اچ پی‌

مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر اچ پی

نمایندگی پرینتر hp

سرویس پرینتر