خدمات hp تعمیر

  • فروش و شارژ کارتریج
  • ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه شرکت ها، مراکز و ارگان ها
  • تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد
  • فروش پرینترهای استوک اروپا با سه ماه گارانتی بی قید و شرط و شارژ کارتریج رایگان دائمی
  • هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان می باشد
  • تعمیرات تخصصی و فروش انواع ماشین های اداری
فروش پرینتر استوک
  • hpتعمیر با سال ها سابقه در ضمینه خرید و فروش پرینتر استوک و خدمات تعمیر پرینتر استوک بهترین مرکز فروش پرینتر استوک می باشد.

 

فروش پرینتر های استوک

 

بهترین پرینتر های استوک

 

 
 
کارکرده سه کاره

پرینتر HP neverstop MFP 1202w

مناسب ترین قیمت چاپگر
  • تکنولوژی چاپ : لیزری مشکی
  • سایز کاغذ : سایر A4
  • درگاه اتصال : USB - کابل یو اس بی Lan - کابل شبکه wifi - کابل وای فای
کارکرده چهار کاره

پرینتر HP LaserJet Pro MFP M227fdw

مناسب ترین قیمت چاپگر
  • تکنولوژی چاپ : لیزری مشکی
  • سایز کاغذ : سایر A4
  • درگاه اتصال : USB - کابل یو اس بی Lan - کابل شبکه wifi - کابل وای فای
کارکرده تک کاره

پرینتر HP Color LaserJet Pro M255dw

مناسب ترین قیمت چاپگر
  • تکنولوژی چاپ : لیزری رنگی
  • سایز کاغذ : سایر A4
  • درگاه اتصال : USB - کابل یو اس بی Lan - کابل شبکه wifi - کابل وای فای
 

 

قیمت پرینتر های دست دوم hp

پرینتر های hp که یکی از شناخته شده ترین برند های موجود در بازار است، تنوع بسیار بالایی داشته و هر کدام با توجه به مشخصاتی که دارد برای کاربری به خصوصی مناسب است. برخی از این پرینتر مناسب استفاده در ادارات و سازمان ها هستند. برخی دیگر از پرینتر ها هم مناسب استفاده در انتشاراتی ها و دانشگاه ها هستند. در نهایت دسته ای از پرینتر های hp وجود دارند که مناسب کاربری خانگی هستند.

 

پرینترهای اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. 

 

چرا پرینترهای اچ پی؟ hp tamir

 

مرکز فروش پرینترهای دست دوم در تهران

 

یکی از راه های اطمینان از کیفیت و قابلیت بالای پرینتر دست دوم، خرید این محصول از مرکز فروش پرینترهای دست دوم در تهران است. چرا که پرینتر از تجهیزات حساسی است که در صورت معیوب بودن، کارایی مورد نظر را نخواهند داشت.

افزایش میزان تقاضا برای خرید دستگاه پرینتر دست دوم در کشور، زمینه ساز ورود متقلبان و سودجویان به بازار خرید و فروش این محصول شده است. بنابراین تنها راه خرید پرینتر باکیفیت و اورجینال، استفاده از خدمات مرکز فروش معتبر می باشد. 

پیشنهاد ما برای خرید بهترین و باکیفیت ترین پرینتر کارکرده، خرید این محصول از اچ پی تعمیر است.

این شرکت در زمینه فروش بهترین پرینترهای استوک با قیمت مناسب سابقه درخشانی دارد. لذا با خرید پرینتر استوک از اچ پی تعمیر، علاوه بر کیفیت و طول عمر بالای دستگاه، خریدی ایده آل و مقرون به صرفه را تجربه خواهید نمود.

 

برای تعمیر و یا خرید و فروش پرینتر استوک  با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

پرینتر استوک ارزان

برخی از پرینترهای استوک یا دست دوم ممکن است با قیمتی مناسب تر از پرینترهای جدید عرضه شوند. برای یافتن یک پرینتر استوک ارزان، می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید که از فروشندگان حرفه‌ای استفاده کنید. همچنین می‌توانید به فروشگاه‌های محلی یا بازارهای دست دوم در نزدیکی خود مراجعه کنید. در هر صورت، قبل از خرید، مطمئن شوید که پرینتر از نظر کارکرد و کیفیت در وضعیت مناسبی است.

 

قیمت پرینتر های خانگی

قیمت پرینترهای خانگی متناسب با ویژگی‌ها و عملکرد آنها متفاوت است، اما معمولاً می‌توانید پرینترهای خانگی را با قیمت‌های مختلفی پیدا کنید، شامل:

 

  • پرینترهای جوهرافشان (Inkjet Printers): معمولاً از نظر هزینه‌ای بیشتر هستند، اما از نظر کیفیت چاپ بهترند و برای چاپ عکس مناسب‌تر هستند.

  • پرینترهای لیزری (Laser Printers): این نوع پرینترها معمولاً در ابتدا هزینه خرید بالاتری دارند، اما هزینه چاپ به صورت کلی کمتری دارند.

  • پرینترهای چندکاره (All-in-One Printers): این نوع پرینترها قابلیت چاپ، اسکن و کپی را دارند و قیمت آنها بسته به ویژگی‌های اضافی متفاوت است.

 

برای مطالعه بیشتر: راهنمای خرید پرینتر استوک

 

بهترین پرینتر های دست دوم 

 

 

1. پرینتر برند اچ پی (HP)

پرینترهای اچ پی را همه می‌شناسیم. پرینترهای اچ پی این روزها تمام بازارهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی را به تصرف خود درآورده‌اند. برند اچ پی از سال ۱۹۳۴ در این حوزه فعالیت می‌کند و با ساخت نوسان های صوتی پیشرفته وارد دنیای دیجیتال شده است. محصولات اچ پی شامل ماشین حساب، لپتاپ، مانیتور و انواع پرینترهای لیزری و جوهر افشان برای همه شناس هستند و هر کدام از ما احتمالاً یکی از محصولات این برند را در منزل خود داریم.

 

 

 

2. پرینتر برند کانن (CANON)

بی شک برند کانن در بین برندهای قدرتمند در تولید پرینترها قرار می‌گیرد. پرینترهایی بسیار باکیفیتی نظیر MF3110 و  MF3010 توسط این برند تولید شده اند و تا سال‌های سال نیازهای کاربران را پوشش می‌دهند. این برند از سال ۱۹۳۳ آغاز به کار کرده است و دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری این برند در کنار پرینترهای لیزری آن، شهرتی جهانی دارند. احتمالاً نام مدل‌های پرفروش imageRUNNER ،iSENSYS و Pixma به گوشتان خورده است. 

 

 

 

 

3. پرینتر برند سامسونگ (Samsung)

برند سامسونگ را همه می‌شناسیم و بیشتر از تلویزیون‌های آن استفاده می‌کنیم. این برند در سال ۱۹۶۹ فعالیت خود را با تولید تلویزیون‌های سیاه و سفید شروع کرد. پس از آن در دهه ۷۰، ماشین لباسشویی، یخچال و مایکروویو را تولید کرد و محصولات خود را در حوزه‌های متعددی گسترش داد. برند سامسونگ اولین پرینتر چند کاره لیزری خود را در سال ۱۹۹۰ طراحی و تولید کرد. از جمله مهم‌ترین مزایای پرینترهای سامسونگ می‌توان به داشتن طراحی شیک، ابعاد کوچک و جمع و جور و قابلیت استفاده آسان اشاره کرد. جالب است بگوییم که تولید پرینتر لیزری رنگی با قابلیت NFC از جمله افتخارات برند سامسونگ محسوب می‌شود و تا به امروز صاحب اصلی این امتیاز بوده است. سامسونگ پرینترهای با کیفیتی را نظیر ML2160 و M2020W با قیمت های مناسب طراحی کرده است.

 

برای مطالعه بیشتر: پرینتر ها استوک اروپا

 

پرینتر استوک بانه

پیش از هر چیزی مهمترین موردی که باید در خرید و فروش پرینتر استوک به آن توجه داشته باشیم این است که از مراکز و شرکت‌های معتبر خرید خود را انجام دهیم زیرا در صورتیکه مشکلی برای دستگاه پرینتر بوجود بیاید قطعا پاسخگو خواهند بود و پرینتر شما از خدمات این شرکت‌ها برخوردار می‌باشد.

 

پرینترهای استوک شامل دو نوع داخلی و خارجی هستند. در ایران با توجه به طول عمر مفید دستگاه‌ها، کاربران تمایل بیشتری به خرید پرینتر استوک وارداتی نشان می‌دهند. دلیل این تمایل کیفیت بالاتر پرینتر کارکرده خارجی در مقابل انواع داخلی است. زیرا در سایر کشورها طول عمر مفید کوتاه تری برای محصولات تعریف می‌شود، از این رو بسیاری از شرکت‌ها و کاربران برای جلوگیری از مواجه شدن با مشکلات ناشی از خرابی پرینتر، در بازه زمانی زودتری نسبت به طول عمر عنوان شدهبرای دستگاه، جهت تعویض پرینتر خود اقدام می نمایند. در نتیجه پرینتر استوک حاصل از این تعویض و نوسازی، کارایی خوبی برای کاربرانی که به دنبال کیفیت و قیمت پرینتر استوک هستند، خواهد داشت. پرینتر دست دوم خارجی با توجه به کشوری که کالا از آن به ایران صادر شده، با پسوند خوانده می‌شوند. برای مثال پرینتر استوک آمریکا، پرینتر استوک اروپا و پرینتر استوک امارات.

 

پرینتر استوک گناوه

پرینترهای استوک گناوه ممکن است از مبدل‌ها، فیلترها و قطعات دیگری استفاده کنند تا مجدداً به شرایط عملکردی ایده‌آل برسند. این نوع پرینترها معمولاً با قیمتی مقرون به صرفه‌تر از پرینترهای جدید عرضه می‌شوند، اما مصرف کمتری انرژی دارند و می‌توانند یک گزینه مطلوب برای کسانی باشند که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ هستند.

 

مهمترین نکته درباره خرید پرینتر استوک، اطمینان از کیفیت عملکردی و ماندگاری آن است. بنابراین، اگر می‌خواهید یک پرینتر استوک را خریداری کنید، بهتر است از فروشندگان قابل اعتماد و معتبر خرید کنید و در صورت امکان گارانتی و خدمات پس از فروش را هم در نظر بگیرید.

 

لیست پرینترهای پرفروش:

 

 

خرید پرینتر HP. CANON, سامسونگ و اپسون از اچ پی تعمیر

ثبت درخواست فوری

captcha