خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

اگر قصد خرید دارید و هنوز هم دودل هستید، با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. تیم ما از راهنمایی کردن مشتریانی مثل شما خوشحال می‌شود. در این مقاله صفر تا صد نکات مهم خرید پرینتر استوک ارزان قیمت را به شما ارائه خواهیم کرد

---

HP بهترین انتخاب برای چاپ تجاری است. فرقی نمی‌کند صاحب یک کسب‌وکار، اداره دفتر، تدارکات رهبری شده یا مدیریت فناوری اطلاعات باشید، HP طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را ارائه می‌دهد که به شما در انجام کار کمک می‌کنند.

 

  • کیفیت بالا: قابلیت اطمینان و کیفیت اثبات شده از برند چاپگری که به آن اعتماد دارید.

  • عملکرد مناسب: سرعت چاپ فوق العاده سریع با درجه بالا با کیفیت خروجی خیره کننده.

  • طراحی مدرن: محصولات نوآورانه و شیک نتایج کارآمد و مقرون به صرفه را ارائه می دهند.

  • امنیت: امنیت بی نظیر به علاوه گردش کار، مدیریت و راه حل های موبایل.

  • خدمات hp: از ضمانت‌های استاندارد گرفته تا یک ناوگان کاملاً مدیریت شده، خدمات HP چاپ کسب‌وکار شما را حفظ می‌کند.

 

انواع پرینتر ارزان قیمت hp

پرینترهای اچ‌پی یکی از محصولات معروف در بازار پرینترها هستند و انواع مختلفی از آنها برای نیازهای مختلف کاربران موجود است. این پرینترها معمولاً از فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کنند و دارای ویژگی‌های متنوعی هستند. hp تعمیر نمایندگی تعمیرات و فروش پرینتر های دست دوم وارداتی ارزان و پرینتر های نو در تهران است. ما قصد داریم در این مقاله بهترین قیمت پرینتر های hp و راهنمای خرید پرینتر ارزان که برای شما مناسب است را توضیح داده و معرفی کنیم.

 

برای خرید انواع پرینتر استوک وارداتی ارزان با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

مرکز فروش پرینترهای دست دوم ارزان

یکی از راه های اطمینان از کیفیت و قابلیت بالای پرینتر کارکرده ارزان، خرید این محصول از مرکز فروش پرینترهای دست دوم  ارزان در تهران است. چرا که پرینتر از تجهیزات حساسی است که در صورت معیوب بودن، کارایی مورد نظر را نخواهند داشت.

افزایش میزان تقاضا برای خرید دستگاه پرینتر کارکرده ارزان قیمت در کشور، زمینه ساز ورود متقلبان و سودجویان به بازار خرید و فروش این محصول شده است. بنابراین تنها راه خرید پرینتر باکیفیت و اورجینال، استفاده از خدمات مرکز فروش معتبر می باشد. 

 

پیشنهاد ما برای خرید بهترین و باکیفیت ترین پرینتر کارکرده ارزان، خرید این محصول از اچ پی تعمیر است.

این شرکت در زمینه فروش بهترین پرینترهای استوک با قیمت مناسب سابقه درخشانی دارد. لذا با خرید پرینتر استوک از اچ پی تعمیر، علاوه بر کیفیت و طول عمر بالای دستگاه، خریدی ایده آل و مقرون به صرفه را تجربه خواهید نمود.

 

خرید پرینتر ارزان---

 

مشاهده بیشتر محصولات: پرینترهای استوک اروپایی ارزان

 

ویژگی های پرینتر دست دوم

پرینترهای دست دوم ارزان قیمت ممکنه در وضعیت‌های مختلف باشن، اما توجه به چند نکته می‌تونه خریدتون رو موفق‌تر کنه. اول از همه، مدل و نوع پرینتر مهمه. مطمئن شید که با دستگاهی سازگار هستید و نیازهاتون رو برآورده می‌کنه. وضعیت فیزیکی پرینتر و سطح کارکردش هم مهمه. بررسی کنید که آیا قطعات اصلی سالم هستند و آیا پرینتر به طور کلی به خوبی کار می‌کنه یا نه. همچنین می‌تونه مفید باشه که تاریخ تولید و تعداد صفحات چاپ شده رو هم بپرسید. اگر ممکنه تست کارکرد پرینتر رو هم انجام بدید تا اطمینان حاصل کنید که به درستی عمل می‌کنه.

 

برای یک پرینتر دست دوم با کیفیت، می‌تونید به موارد زیر توجه کنید:

 

  • وضعیت فیزیکی پرینتر دست دوم ارزان:

بررسی کنید که پرینتر به طور کلی در چه وضعیتی هست. آیا ظاهر آن سالم است یا نه؟

 

  • سطح کارکرد:

تعداد صفحات چاپ شده را بررسی کنید. پرینتر با سابقه کمترین تعداد صفحه چاپ شده ممکنه بهترین گزینه باشه.

 

  • قطعات اصلی پرینتر دست دوم ارزان:

اطمینان حاصل کنید که تمامی قطعات اصلی پرینتر سالم و بدون مشکل هستند.

 

  • تست کارکرد:

اگر امکانش هست، تست کارکرد پرینتر را انجام دهید تا از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

 

  • مدل و نوع پرینتر ارزان:

مطمئن شوید که مدل و نوع پرینتر با نیازهای شما سازگار است.

 

چگونه پرینتر اچ پی مناسب کسب و کارم را انتخاب کنم؟

شما می توانید با تماس با کارشناسان مابه صورت رایگان از آنها مشاوره بگیرید. مشاوران ما شما را به بهترین شکل شما را رهنمایی می کنند.

 

شماره تلفن خرید پرینتر اورجینال اچ پی

 

تعیین زمینه کاری قبل از خرید پرینتر اچ پی ارزان

قبل از خرید پرینتر، ابتدا باید ببینید که پرینتر را برای چه چیزی خریداری می کنید. زیرا اگر یک پرینتر با بودجه بالا برای کارهای کوچک بخرید، هدر دادن پول خواهد بود. بنابراین، اول از همه، تصمیم بگیرید که برای چه کاری از پرینتر استفاده می کنید. پرینترها معمولا در 3 نوع بسته به نیاز استفاده می شوند.

 

خرید پرینتر ارزان برای کارهای خانگی

کار خانگی معمولاً به چاپ تخت های کوچک برای هر کاری اطلاق می شود. کار خانگی معمولاً کار شخصی است. کارهای شخصی مهم شامل چاپ کاغذ، خواندن، نوشتن مشق شب، چاپ یادداشت، برگه یا تکالیف است. بنابراین در این موارد به سرعت چاپ، پرینتر چندکاره یا با پیکربندی بالا نیازی نیست. و پرینترهای ارزان برای کارهای معمولی با بودجه نسبتاً کم در دسترس هستند.

 

خرید پرینتر ارزان برای کارهای رسمی یا تجاری

هنگام انتخاب پرینتر ارزان قیمت برای دفتر، دادگاه، مؤسسه آموزشی یا تجارت، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. اولین قدم این است که پرینتر را برای مدت طولانی در حال کار نگه دارید و بیشتر چاپ کنید. بسیاری از مواقع نیاز به فتوکپی یا اسکن نیز می باشد. از آنجایی که کار چند جانبه مورد نیاز است. بنابراین وقتی نوبت به خرید پرینتر می رسد، باید دو بار فکر کنید.

 

خرید پرینتر ارزان برای کار حرفه ای

خرید پرینتر ارزان در این زمینه کاری اصلا توصیه نمیشه و حرفه ای ها افرادی هستند که عمدتاً در زمینه چاپ، گرافیک، عکاسی یا طراحی های با وضوح بالا کار می کنند. در این موارد افزایش بودجه برای خرید پرینتر ضروری است.

 

پرینتر ارزان کنان---

 

چند نکته ای که باید قبل از خرید پرینتر ارزان

راهنمای خرید پرینتر ارزان قیمت

همانطور که قبل از خرید یک تلفن همراه باید نکاتی را بدانید، هنگام خرید پرینتر نیز باید به نکاتی توجه کنید. پرینتر یک وسیله جانبی کامپیوتر ضروری است. قبل از خرید پرینتر، باید به چند نکته برای خرید پرینتر جدید توجه کنید.

 

 خرید پرینتر ارزان: بودجه

در حال حاضر 3 منطقه برای خرید پرینتر وجود دارد. بنابراین اگر بخواهید از پرینتر برای کارهای خانه استفاده کنید، بودجه آن کمتر می شود. از طرف دیگر، اگر قرار است از پرینتر برای کارهای رسمی یا حرفه ای استفاده کنید، بودجه بالایی خواهد داشت.

 

 خرید پرینتر ارزان: کیفیت تصویر

قیمت پرینتر ارزان بسته به قیمت و مدل متفاوت است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد کیفیت تصویر در نظر داشته باشید:

 

وضوح چاپ

حداقل 1200 نقطه در اینچ (نقطه در اینچ) برای عکاسی یا چاپ کامل مورد نیاز است. تقریباً همه پرینترها وضوح متفاوتی دارند. هرچه DPI بالاتر باشد، چاپ کامل تر است. بنابراین اگر می خواهید کیفیت تصویر خوبی داشته باشید، باید رزولوشن بالاتری داشته باشید.

 

 راهنمای خرید پرینتر ارزان : اندازه و سرعت پرینت

سرعت برای کارهای خانگی خیلی مهم نیست. اما سرعت برای کارهای رسمی یا تجاری ضروری است. اگر برای چاپ چندین صفحه به طور همزمان نیازی به سرعت چاپ بالا ندارید، خواهید دید که هم زندگی و هم کار شما تبدیل به لاک پشت شده است. سرعت پرینتر توسط PPM تعیین می شود. PPM به معنای صفحه در دقیقه است. این یعنی چند صفحه در دقیقه قابل چاپ است.

 

بهترین پرینتر جوهرافشان ارزان

 

2. پرینتر ارزان برند کانن (CANON)

بی شک برند کانن در بین برندهای قدرتمند در تولید پرینترها قرار می‌گیرد. پرینترهایی بسیار باکیفیتی نظیر MF3110 و  MF3010 توسط این برند تولید شده اند و تا سال‌های سال نیازهای کاربران را پوشش می‌دهند. این برند از سال ۱۹۳۳ آغاز به کار کرده است و دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری این برند در کنار پرینترهای لیزری آن، شهرتی جهانی دارند. احتمالاً نام مدل‌های پرفروش imageRUNNER ،iSENSYS و Pixma به گوشتان خورده است. 

 

پرینتر ارزان کنون---

 

بهترین پرینتر ارزان لیزری

پرینتر ارزان HP Laserjet p1005

  • پرینتر لیزری اچ پی HP LaserJet P1005  کارکرده با توانایی چاپ 5000 برگ در ماه با سرعت چاپ مطلوب خانگی 15 برگ در دقیقه می تواند پاسخگوی چاپ خانگی شما باشد.

  • دستگاه پرینتر  فاقد قابلیت چاپ دورو می باشد، شما می توانید به صورت دستی چاپ دورو را انجام دهید.

  • دستگاه چاپ را با بالاترین کیفیت که رزولوشن 1200*1200 Dpi می باشد، انجام می دهد.

  • دستگاه چاپگر با ابعاد 347*223*193 میلیمتر و وزن 4.7 کیلوگرمی برای قرار گیری بر روی میز های کوچک در خانه بسیار مناسب می باشد.

  • این پرینتر دارای کارتریج hp-35a می باشد و کارکرد این کارتریج 1500 برگه می باشد. 

  • اگر قصد خرید پرینتر hp حرفه ای دارید این پرینتر گزینه عالی است.

 

پزینتر ارزان اچ پی---

 

تفاوت اصلی پرینترهای ارزان استوک اروپایی با ایرانی:

سرویس کردن پرینتر در کشور ما معنایی ندارد و تا زمانی که پرینتر خراب نشده و به صورت کامل از کار نیفتاده است، از آن استفاده خواهد شد.

به علاوه، تعمیرات تخصصی پرینتر های وارداتی توسط برند تولیدکننده همان دستگاه انجام می‌شود، در حالی که اکثر برندهای پرفروش و مطرح دنیا فاقد نمایندگی رسمی و فعال در ایران هستند. به عبارتی، زمانی که یک پرینتر ارزان استوک وارداتی را می‌خرید، هزینه سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات تخصصی آن را هم پرداخت کرده‌اید.

در سمت مقابل پرینترهای ارزان استوک ایرانی قرار دارند که هیچ گونه تعمیر و تعویض قطعات یدکی را تجربه نکرده‌اند، اقلام مصرفی نوسازی نشده است و در صورت نوسازی از جنس‌های درجه سه و چهار استفاده شده است، کارکردهای بسیار بالایی دارند و احتمالاً چندین و چند بار مورد تعمیر اساسی و البته غیراصولی قرار گرفته‌اند. واضح است که خریدن این پرینترهای استوک به هیچ عنوان توجیه اقتصادی نخواهد داشت. 

 

سخن پایانی درباره نکات خرید پرینتر ارزان کارکرده 

در این مقاله نکات مهم خریداری پرینترهای ارزان استوک را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادیم. متوجه شدیم که بازار تقلب گسترده‌ای در این زمینه وجود دارد  اگر قصد خرید دارید، مطالب مطرح شد هرا مدنظر قرار دهید؛ اگر هنوز هم دودل هستید، با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه فروش پرینتر ارزان قیمت استوک در زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

 

برای خرید انواع پرینتر استوک ارزان وارداتی با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha