خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر. در کارتریج های جوهر افشان، شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام میشود و در کارتریج های لیزری شارژ کارتریج با پودر تونر انجام می شود.ممکن است.

 یکی از نکاتی که در خرید پریتنر بسیار اهمیت دارد، موارد مصرفی آن است. اگر در هنگام خرید پرینتر خود به اقلام مصرفی آن توجه نکنید ممکن است هزینه های بسیار زیادی برای شما به ارمغان بیاورد. به این مواد مصرفی در پرینترهای جوهرافشان، جوهر و در پرینترهای لیزری پودر و یا تونر گفته می‌شود. مخزنی که تونر یا جوهر درون آن قرار می‌گیرند، کارتریج نامیده می‌شود. در ادامه قصد داریم خرید کارتریج های لیزری، شارز کارتریج های لیزری، انواع کارتریج لیزری و ... بپردازیم.

 

شارژ و خرید کارتریج لیزری

 

 

کارتریج چیست؟

کارتریج پرینتر مخزنی جهت رنگ ها، برای چاپ کاغذ می باشد که در دو نوع تونر و جوهر افشان در بازار موجود است. هر کارتریج از قطعاتی هم چون درام، مگنت و فوم تشکیل شده است. 

 

شارژ کارتریج چیست؟

شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر. در کارتریج های جوهر افشان، شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام میشود و در کارتریج های لیزری شارژ کارتریج با پودر تونر انجام می شود.ممکن است فقط با شارژ کارتریج پرینتر شما درست نشود و شما به تعمیر پرینتر نیاز داشته باشید.

افراد آماتور در زمینه استفاده از پرینتر، اغلب اوقات تفاوتی بین کارتریج و جوهر یا تونر درون آن قائل نیستند و به اشتباه گمان می‌کنند که این خود کارتریج است که پروسه چاپ را انجام می‌دهد نه ماده درون آن.

 

 

برای تماس با مشاورین و متخصصان hp تعمیر با شماره های زیر تماس بگیرید

 

درخواست شارژ کارتریج  09124209851
     

 

دانستنی های کارتریج پرینتر

 
  • در برخی کارتریج ها قطعه ای به نام چیپ وجود دارد. در پرینترهای لیزری رنگی میبایست چیپ را هنگام شارژ کارتریج تعویض کرد.

  • کارتریج پرینتر های لیزری دفعات بیشتری قابلیت شارژ دارند.

  • کارتریج خود از قطعات کوچکتری تشکیل میشود که گاهی این قطعات نیاز به تعویض پیدا میکنند.

  • کارتریج پرینتر لیزری سیاه و سفید قابلیت آن را دارد که بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کاغذ چاپ کند.

 

کارتریج های جوهرافشان:

1-ماده‌ای که درون کارتریج جوهرافشان قرار دارد، به صورت مایع بوده و بر حسب جنسی که دارد به دو دسته دای و پیگمنت تقسیم می‌شود.

2-بعد از چاپ جوهر بر روی کاغذ، سند به سرعت خشک شده و برای تثبیت نیازی به حرارت ندارد.

3-بعد از باز شدن پلمپ کارتریج جوهری، باید به سرعت از آن استفاده کرد. در صورت عدم استفاده برای یک مدت طولانی به عنوان مثال یکماه، کارتریج خشک شده و دیگر قابل بازیابی نیست. با کارتریج خشک شده پرینتر نیز دیگر پرینت نمی‌گیرد.

4-کارتریج جوهری، در مقایسه با کارتریج لیزری، از ظرفیت کمتری برخوردار است.

5-به دلیل ترکیب کارتریج مشکی با کیت سه رنگ اصلی پرینتر، سرعت چاپ در پرینترهای جوهری پایین است.

6-بسیاری از افراد تصور می‌کنند که، کارتریج جوهری غیر قابل شارژ است. این فکر درست نیست، کارتریج جوهری نیز مانند کارتریج لیزری قابلیت شارژ دارد اما متخصصین به دلایل مختلفی این پروسه را توصیه نمی‌کنند. برای شارژ کارتریج جوهری، باید بدنه کارتریج را با استفاده از سرنگ سوراخ کرد و آن را درون پرینتر قرار داد. اگر اینکار توسط افراد آماتور و بی تجربه صورت بگیرد، می‌تواند منجر به نشت جوهر درون پرینتر شود.

 

 

کارتریج های لیزری:

1-مواد مصرفی کارتریج‌های لیزری به صورت پودری بوده و جنس ساختاری که دارد، بر حسب کمپانی سازنده کارتریج متفاوت است.

2-در پرینتر لیزری، پودر برای ثبات روی کاغذ نیاز به گرما و حرارت دارد.

3-کارتریج لیزری به نسبت کارتریج جوهری از طول عمر و ظرفیت بیشتری برخوردار است. کارتریج جوهری را نباید در معرض نور آفتاب و در مکان‌هایی گرم قرار داد.

4-پرینتر‌های لیزری از سرعا چاپ بسیار بالایی برخودار هستند.

5-کارتریج لیزری قابل شارژ است.

 

پرینتر‌های لیزری بر حسب نوع کارتریج به دو دسته پرینتر رنگی و پرینتر تک رنگ تقسیم می‌شوند. پرینتر‌های تک رنگ، تنها از کارتریج مشکی استفاده می‌کنند، این در حالیست که پرینتر‌های رنگی لیزری، چهار رنگ اصلی را به کار می‌برند.

 

 

چه زمانی نیاز به تعویض کارتریج لیزری پرینتر است؟

در واقع زمانی که متنی که می خواهید پرینت گرفته شود، کم رنگ یا ناخوانا چاپ می شود؛ نیاز به تعویض کارتریج داریم. در واقع برخی از افراد و شرکت ها در چنین مواقعی نسبت به پرکردن تونر دستگاه اقدام می کنند که شاید این اقدام هزینه کمتری در بر داشته باشد اما تعویض کارتریج عقلانی تر می باشد. در چنین مواردی کارشناس تعمیر پرینتر به محل شما اعزام شده و تعویض کارتریج را انجام می دهد.

 
 
ثبن درخواست فوری تعمیر پرینتر
 

کارتریج چه زمانی نیاز به شارژ دارد؟

. زمانی که کارتریج به پایان جوهر یا تونر خود می‌رسد و توانایی اعمال چاپ کافی را ندارد، نیاز به شارژ دارد.

 

علائمی که نشان می‌دهند کارتریج نیاز به شارژ دارد عبارتند از:

 

 

1.کاهش کیفیت چاپ:

وقتی که کیفیت چاپ به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد، این ممکن است نشانه‌ای باشد که کارتریج نیاز به شارژ دارد. چاپ‌های بی‌رنگ یا خطوط شکسته و یا خطوطی که بی‌ارتباط به متن یا تصویر هستند، نشانه‌هایی هستند که کارتریج در حالت نیازمندی به شارژ قرار دارد.

 

2.هشدارهای مربوط به کارتریج:

 برخی پرینترها، در صورتی که کارتریج به پایان خود نزدیک شده باشد، هشدارهایی را نمایش می‌دهند. این هشدارها می‌توانند شامل پیام‌هایی مانند کمبود جوهر یا کمبود تونر باشند. در این صورت، نیاز به شارژ کارتریج وجود دارد.

 

3.کاهش تعداد صفحات چاپ:

اگر تعداد صفحاتی که می‌توانید با کارتریج لیزری چاپ کنید به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد و نسبت به قبل کمترین چاپ را می‌توانید انجام دهید، این نشانه‌ای است که کارتریج به پایان رسیده است و نیاز به شارژ دارد. به طور کلی، زمانی که کیفیت چاپ کاهش می‌یابد، هشدارهای مربوط به کارتریج ظاهر می‌شود یا تعداد صفحات چاپ کاهش می‌یابد، ممکن است نشانه‌هایی باشند که کارتریج به شارژ نیاز دارد. در این صورت می‌توانید به تعویض و شارژ کارتریج بپردازید.

 
 

نکته مهم خرید کارتریج

جهت خرید کارتریج پرینتر باید مواردی را رعایت بفرمائید که شرکت اچ پی تعمیر بر خود لازم می داند که آن ها را بازگو کند.

یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید تفاوت میان کارتریج اصل با تقلبی یا طرح آن می باشد معمولا کارتریج اورجینال بر روی آن هولوگرام اتمی چسبانده شده و قابل جداکردن از بدنه کارتریج نیست. شماره سریال نیز در قسمت پشت کارتریج حک شده و باید با شماره بدنه یکی باشد. اگر به دنبال کیفیت بالا هستید این نوع کارتریج را تهیه فرمائید. همچنین کارتریجی که به عنوان طرح به فروش می رسد دارای هولوگرام کارتریج طرح چینی است که از بدنه آن جدا می شود. همچنین شماره سریال با شماره بدنه مطابقت ندارد. کارتریج های طرح را می توانید با قیمت پایین تری خریداری کنید.

 

خرید بهترین کارتریج های لیزری

 

 

 

خرید کارتریج لیزری رنگی 305a hp

 

 

 

خرید کارتریج لیزری رنگی 508a hp
 

 

 

خرید کارتریج لیزری سیاه و سفید 79a hp
 

 

 

خرید کارتریج لیزری سیاه و سفید 83a hp

 

 

 

خرید کارتریج لیزری سیاه و سفید 53a hp

 

 

 

خرید کارتریج لیزری سیاه و سفید 49a hp

 

 

 

 

 

خرید کارتریج لیزری سیاه و سفید 19a hp

 

 

 

خرید کارتریج لیزری سیاه و سفید 17a hp

نکاتی درباره افزایش طول عمر کارتریج ها:

  • بهتر است قبل از پرینت گرفتن نوشته های بر روی کاغذ را چک نمایید تا بعدا به دلایل غلط املایی و یا هر دلیل دیگری ناچار به پرینت دوباره همان متن نباشید.

  • تنظیمات پرینتر خود را مطابق با نیاز خود تغییر دهید زیرا که تنظیمات کارخانه جوهر و تونر بیشتری در زمان چاپ مصرف می کند.

  • از فونت های کوچکتر می توانید به جای فونت های بزرگ استفاده نمایید تا تونر و جوهر کمتری نیز مصرف شود.

  • به چراغ ها و هشدارهای بر روی صفحه نمایش پرینتر نیز توجه فرمایید.

 
 

- فروش و شارژ کارتریج های لیزری

- ارائه خدمات تعمیر پرینتر جایگزین به کلیه مراکز و ارگان های طرف قرارداد

- تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد

- فروش پرینترهای استوک اروپا بهراه سه ماه گارانتی بی قید و شرط

- هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان میباشد

- تعمیرات و فروش انواع ماشین های اداری

تعمیر پرینتر hp تعمیر

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha