خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

اگر می‌خواهید تعمیرات دستگاه کپی خود را به مرکزی معتبر و البته دارای گارانتی تعمیر بسپارید، می‌توانید به گروه فنی مهندسین hp تعمیر اعتماد کنید.

دستگاه کپی و پرینتر جز دستگاه‌هایی است که در اداره‌ها و سازمان‌ها، بیشترین استفاده را دارد. یکی از برندهای معروف در این زمینه، دستگاه کپی شارپ است که با وجود کیفیت خوبی که دارد، گاهی هم دچار مشکلات اساسی می‌شود و به تعمیر نیاز دارد. گروه فنی اچ پی تعمیر متشکل از کارشناسانی مجرب و باتجربه می‌توانند دستگاه کپی شما را به بهترین نحو تعمیر کنند. کلیه تعمیرات دستگاه کپی شارپ،پرینتر و ماشین آلات اداری در مرکز تخصصی اچ پی تعمیر، گارانتی هم دارد و این یعنی خیالتان در مورد استفاده از قطعات باکیفیت و اصل راحت خواهد بود. 

 

 

تعمیر تخصصی دستگاه فتوکپی شارپ 

 

دستگاه کپی چیست؟

دستگاه فتوکپی یک دستگاه الکترونیکی است که از تصاویر و اسناد کپی می‌گیرد. در گذشته، دستگاه‌های کپی، تک کاره بودند. در حال حاضر، دستگاه‌های فتوکپی مورد استفاده در سازمان‌ها، معمولاً شبکه‌ای هستند و چندین عملکرد را انجام می‌دهند. امروزه برای مصارف خانگی و مشاغل کوچک، دستگاه کپی چند منظوره (MFP) با قابلیت‌های اسکن، چاپ و فکس ارائه می‌شود.

برندهای مختلفی اقدام به تولید دستگاه فتوکپی با قابلیت‌های متفاوتی می‌کنند که یکی از آن‌ها دستگاه کپی شارپ است و می‌خواهیم ویژگی‌ها و مشکلات این دستگاه را به طور کامل بررسی کنیم. 

 

مشاوره کاملا رایگان کشف ایراد فتوکپی شارپ با تعمیرگاه تخصصی اچ پی تعمیر

 

 

     

 

خدمات تعمیر دستگاه کپی شارپ

اقداماتی همچون عیب یابی، شناسایی قطعات آسیب دیده، تعمیر و تعویض این قطعات، مهم ترین خدمات مرکز تخصصی اچ پی تعمیر هستند. تعمیر هیتر، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تمیز کردن درام، تعویض درام، تعمیر مشکلات کارتریج، شارژ کارتریج، تعویض دولوپر، تعمیر کاغذکش، تعمیرات مین برد، تعویض چیپست کارتریج، تعویض اتصالات معیوب، تعویض خازن ها و مقاومت های از رده خارج، رفع ارورهای کپی، تعمیر دینام، تعمیر و تعویض یونیت لیزر، تعمیر سنسورها، تعمیرات اپتیک و اقداماتی از این دست نیز دیگر خدمات مرکز تخصصی اچ پی تعمیر به شمار می روند.

 

 

لیست پرینترهای قابل تعمیر :

 

 

 

اقلام مصرفی پرینتر شارپ

اصلی‌ترین مواد مصرفی دستگاه کپی شارپ و پرینتر شارپ همانند سایر دستگاه‌ها، تونر شارپ است که وظیفه آن ایجاد رنگ و چاپ روی کاغذ است. تونر پرینتر، جایگزین جوهرهای قدیمی شده و در آن از ترکیبات بروزتری استفاده شده است. این ترکیبات در پرینتر لیزری شارپ با استفاده از لیزر به ذرات کوچکی تبدیل شده و بر روی کاغذها می چسبند که دقت چاپ را بالا می‌برند.

کارتریج شارپ همان مخزنی است که وظیفه آن رساندن تونر به کاغذ است. پس برای این که تونر دستگاه کپی شارپ خود را شارژ کنید، باید در ابتدا از نوع کارتریج و مدل دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید. به طور معمول همزمان با شارژ تونر، شارژ کارتریج و سایر بخش‌های مرتبط بایستی دستگاه را سرویس کرده تا به نظافت دستگاه نیز رسیدگی شود.

 

 

پرینتر شارپ اچ پی تعمیر
 
 
 
 

شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ

 

اگر از دستگاه فتوکپی استفاده می‌کنید، احتمالاً تا به حال با عبارت شارژ کارتریج مواجه شده‌اید. شاید از خود پرسیده باشید که کارتریج چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که منبع رنگ در دستگاه کپی، کارتریج است. اگر کارتریج نباشد، هیچ نوشته و تصویری روی کاغذ کپی نمی‌شود، زیرا برای این کار رنگی وجود ندارد! کارتریج یک محفظه دارد که داخل آن، تونر یا جوهر ریخته می‌شود؛ درون کارتریج دستگاه‌های لیزری، تونر ریخته شده و داخل کارتریج دستگاه‌های جوهر افشان، جوهر ریخته می‌شود.

 

زمانی که جوهر یا تونر کارتریج تمام ‌شود، صفحات کم‌رنگ چاپ می‌شوند. همچنین دستگاه پیغام اتمام جوهر یا تونر را نشان می‌دهد. در این حالت، با ریختن تونر داخل کارتریج، مجدد رنگ کپی‌شده روی صفحات پررنگ می‌شود و به این کار شارژ کارتریج می‌گویند.

 

بهترین زمان برای شارژ کارتریج

دستگاه‌های کپی قدیمی، هیچ نمایشگری نداشتند که نشان‌دهنده اتمام تونر باشد؛ اما خوشبختانه دستگاه‌های کپی جدید ماننده فتوکپی شارپ، یک نمایشگر دارند که با تمام‌شدن تونر، یک پیام مبنی بر اتمام تونر یا جوهر به کاربر نشان می‌دهند. با این حال، اگر یک دستگاه کپی قدیمی بدون نمایشگر دارید، با برزو علائمی خاص متوجه اتمام تونر کارتریج خواهید شد؛ مانند چاپ کم‌رنگ صفحات و کاهش کیفیت کپی. 

 

خرید پرینتر HP. CANON, سامسونگ و اپسون از اچ پی تعمیر

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha