خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

اگرچه قیمت پرینتر در تصمیم‌گیری خرید بسیار موثر است اما برای خرید پرینتر ارزان قیمت مناسب باید به ویژگی‌های آن و بودجه توجه نمود.

اگرچه امروزه کامپیوترها در تمام قسمت‌های زندگی روزمره، درسی و کاری افراد نقش مهمی دارند و نگهداری اطلاعات به‌صورت دیجیتال امری بدیهی و پذیرفته شده است اما هنوز هم چاپ اطلاعات بر روی کاغذ طرفداران بی‌شماری دارد. از این رو بسیاری از افراد به‌دنبال خرید پرینتر برای محل کار یا خانه خود هستند. خرید یک پرینتر ارزان قیمت که توانایی رفع نیازهای خریدار را داشته باشد، امری است که نیاز به اطلاعات کافی در خصوص ویژگی‌ها و تفاوت‌های دستگاه‌های مختلف دارد بنابراین در این مقاله قصد داریم با بررسی ویژگی‌های پرینترهای مختلف یک راهنمای خوب برای خرید پرینتر ارزان قیمت و مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

زمان مطالعه موردنیاز: 4 دقیقه

 

پرینترهای ارزان قیمت hp

در بازار لوازم دیجیتال، نام‌ها و برند‌های مختلف و متنوعی وجود دارد. گاهی این نام‌ها خریداران را دچار سردرگمی می‌کند. یکی از این برندها hp بوده که سالیان درازیست چه در میان فعالان دنیای کامپیوتر  و چه در میان افراد عادی نامی شناخته شده و قابل اطمینان است. شرکت hp که یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه ساخت انواع دستگاه‌های دیجیتال بوده در بازار پرینتر نیز محصولات متنوعی دارد. محصولاتی که با کیفیت بالای خود همواره توانسته‌اند خریداران را راضی و خشنود نمایند. طیف گسترده محصولات شرکت hp سبب شده همه افراد بتوانند پرینتری مناسب نیازهای خود، با بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت خریداری نمایند. 

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

 

خرید پرینتر ارزان قیمت

در خرید چاپگر و پرینتر موارد متعددی وجود دارد که توجه به آن‌ها حائز اهمیت است. شاید بتوان گفت مهم‌ترین این موارد قیمت پرینتر است. از این رو در این مقاله قصد داریم ضمن آشنایی ویژگی‌های مختلف پرینترهای hp، تاثیر آن‌ها بر قیمت را نیز بررسی نماییم. بدیهی است خرید یک پرینتر ارزان قیمت امری نسبی بوده و با توجه به نیاز افراد متفاوت خواهد بود پس با ما در این مقاله همراه باشید تا بتوانید بهترین گزینه را در میان انبوهی از مدل‌های پرینتر ارزان قیمت انتخاب نمایید. 

 

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

انواع پرینتر ارزان قیمت

پرینترها را با توجه به موارد متعددی می‌توان دسته‌بندی کرد. یک شیوه متداول برای دسته‌بندی پرینترها تکنولوژی چاپ آن‌ها است. به‌طور کلی پرینترها در دو نوع پرینتر لیزری و جوهرافشان تقسیم‌بندی می‌شوند. هر دو نوع، خود به انواع سیاه‌سفید و رنگی نیز تقسیم می‌گردند. انتخاب نوع پرینتر بستگی به نوع نیاز و میزان استفاده شما از دستگاه دارد. پرینتر‌های لیزری، چاپ واضح‌تر و جذاب‌تری دارند اما عموما پرینتر‌های جوهرافشان برای استفاده در منزل به‌صرفه‌تر هستند.

در بررسی انواع پرینتر یک دسته‌بندی دیگر نیز براساس کاربرد دستگاه برای وجود دارد. در این حالت پرینتر‌ها به دو گروه تک‌کاره و چندکاره تقسیم می‌شوند. دستگاه‌ پرینتر چندکاره علاوه‌بر پرینت قابلیت‌های دیگر از جمله کپی، اسکن، فکس و سایرموارد را دارند. البته باید در نظر داشت پرینترها از نظر ابعاد نیز قابل تقسیم‌بندی هستند. 

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

ویژگی‌ مهم پرینتر ارزان قیمت

پس از انتخاب نوع پرینتر مورد نظر حال باید به بررسی ویژگی‌های آن پرداخت. از این رو در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های یک پرینتر ارزان قیمت که در زمان خرید حتما باید به آن‌ها توجه نمایید را توضیح خواهیم داد.

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی پرینتر hp

 

کیفیت چاپ پرینتر

اگرچه در توضیحات انواع پرینتر اشاره کردیم که کیفیت چاپ انواع مختلف پرینتر متفاوت است اما در مقایسه دو پرینتر از یک نوع نیز توجه به تفاوت کیفیت آن‌ها مهم خواهد بود. برخی از پرینترها برای چاپ اسناد و کارهای عمومی مناسب هستند اما برخی دیگر برای کارهای تخصصی و حرفه‌ای که نیاز به ثبت جزئیات ظریف دارند، ساخته شده‌اند. بنابراین لازم است پرینتری را انتخاب نمایید که کیفیت مناسبی برای رفع نیاز شما داشته باشد.

 

 

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی تعمیر

 

 

نوع جوهر دستگاه پرینتر

یکی از مواردی که در زمان خرید پرینتر ارزان قیمت بسیاری از کاربران را دچار سردرگمی می‌کند، نوع جوهر آن است. نوع جوهر نه‌تنها در قیمت خرید پرینتر موثر بوده بلکه مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه نگهداری پرینتر محسوب می‌شود. زیرا برخی از پرینتر‌های ارزان قیمت از جوهرهایی استفاده می‌کنند که شارژ کارتریج یا تعویض آن هزینه بالایی را به خریدار تحمیل می‌کند.

 

- فروش و شارژ کارتریج های لیزری

- ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه مراکز و ارگان های طرف قرارداد

- تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد

- فروش پرینترهای استوک اروپا بهراه سه ماه گارانتی بی قید و شرط

- هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان میباشد

- تعمیرات و فروش انواع ماشین های اداری

تعمیر پرینتر hp تعمیر

 

 

 

سرعت چاپ پرینتر

سرعت چاپ یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب و خرید پرینتر ارزان قیمت است. سرعت پرینترهای لیزری عمدتا بین ۱۰ تا ۳۰ برگه در دقیقه است. اگرچه همه افراد ترجیح می‌دهند از پرینتر با سرعت بالاتر استفاده نمایند اما باید توجه داشت در بسیاری موارد بالا رفتن سرعت چاپ سبب کاهش کیفیت آن خواهد شد.

 

برای مطالعه بیشتر: خرید پرینتر استوک

 

قابلیت انجام چاپ دورو دستگاه چاپگر

یکی از قابلیت‌های مهمی که در بسیاری از پرینترهای ارزان قیمت hp وجود دارد، قابلیت انجام چاپ دورو است. اگر از آن دسته افرادی هستید که در استفاده از پرینتر، مقالات، کتب یا فایل‌هایی با تصاویر زیاد را چاپ می‌کنید این ویژگی می‌تواند سرعت چاپ را برای شما به طرز چشمگیری افزایش دهد. البته باید در نظر داشت وجود این ویژگی تاثیر مستقیم در بالاتر رفتن قیمت پرینتر نیز دارد.

 

برای مطالعه بیشتر: سرویس پرینترهای hp

 

کیفیت خروجی پرینتر

شاید بتوان کیفیت خروجی را اصلی‌ترین عامل در قیمت یک پرینتر دانست. از این رو بسیار اهمیت دارد که در زمان انتخاب و خرید پرینتر استوک به این موضوع دقت ویژه‌ای نمایید. به‌طور کلی در بیشتر پرینترهای لیزری کیفیت چاپ معادل ۶۰۰dpi است که برای چاپ انواع و اقسام فایل‌های متنی و تصویری مناسب خواهد بود. 

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

اتصالات دستگاه پرینتر

یکی دیگر از موارد مهمی که نه‌تنها در قیمت یک پرینتر موثر بوده، بلکه در راحتی و سهولت استفاده از آن نیز تاثیر به‌سزایی دارد، راه‌های اتصال آن به سیستم‌های مختلف است. به‌طور عمومی همه پرینترها از پورت USB برای اتصال استفاده می‌کنند. اما در برخی مدل‌ها راه‌های ارتباطی از طریق شبکه و WiFi نیز تعبیه شده است. بدیهی بوده وجود این درگاه در افزایش قیمت پرینتر ارزان قیمت تاثیر مستقیم دارد اما فراهم‌ آمدن امکاناتی از قبیل اتصال بی‌سیم یا چاپ فایل از روی گوشی موبایل ارزش این تغییر قیمت را خواهد داشت. 

 

برای مطالعه بیشتر: فروش پرینتر استوک

 

استعلام قیمت پرینترهای hp تعمیر:

 

 

 

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر

 

جمع‌بندی

در این مقاله موارد مختلف و متعددی از ویژگی‌های پرینترهای hp را مورد بررسی قرار دادیم تا راهنمای مناسبی برای خرید پرینتر ارزان قیمت در اختیار شما باشد. همان‌طور که بارها در متن نیز به آن اشاره شد اولین نکته‌ای که در خرید پرینتر ارزان قیمت اهمیت دارد شناخت نیاز است. شناخت دقیق و درست نیاز و تعیین بودجه مناسب می‌تواند شما را در خرید یک پرینتر ارزان قیمت یاری نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پرینترهای ارزان قیمت hp می توانید با متخصصین و مشاوران اچ پی تعمیر تماس بگیرید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه خرید پرینترهای ارزان قیمت hp در زمینه های تعمیر اسکنر hp، تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر کانن، تعمیر پرینتر hp در محل، تعمیر پرینتر سامسونگ و سرویس پرینتر، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک، خرید پرینتر اچ پی و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند.

 

برای خرید و استعلام قیمت پرینتر hp با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینترهای ارزان قیمت hp

پرینتر

پرینتر ارزان قیمت

خرید پرینتر

خرید پرینتر ارزان قیمت

قیمت پرینتر

پرینترهای hp

پرینتر لیزری

پرینتر‌های جوهرافشان

انواع پرینتر

انواع پرینتر ارزان قیمت

دستگاه‌ پرینتر

انواع مختلف پرینتر

کیفیت چاپ پرینتر

سرعت چاپ پرینتر

کیفیت خروجی پرینتر

اتصالات دستگاه پرینتر

قیمت خرید پرینتر

شارژ کارتریج

تعمیر اسکنر hp

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

خرید پرینترهای لیزری رنگی

اچ پی تعمیر

پرینترهای لیزری

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

خرید انواع پرینتر

تعمیر پرینتر

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی تعمیر

اجزای سازنده پرینتر لیزری

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

برندهای باکیفیت پرینتر استوک

قیمت پرینترهای تک کاره hp

قیمت پرینترهای ارزان

قیمت پرینترهای اچ پی

خرید پرینترهای ارزان قیمت

پرینترهای ارزان قیمت

کارتریج

پرینتر استوک

خرید اینترنتی پرینتر

خرید پرینتر رنگی

خرید پرینتر لیزری

نمایندگی فروش اچ پی

نمایندگی فروش hp

نمایندگی فروش محصولات اچ پی

نمایندگی فروش محصولات hp

نمایندگی اصلی hp

قیمت پرینتر HP 1102

قیمت پرینتر HP 1102W

قیمت پرینتر HP m12a

قیمت پرینتر HP 1320

قیمت پرینتر HP 15a

قیمت پرینتر HP 3015

قیمت پرینتر HP 404n

قیمت پرینتر HP 426fdw

قیمت پرینتر HP m26a

قیمت پرینتر HP m26nw

قیمت پرینتر HP m15w

قیمت پرینتر HP m15a

قیمت پرینتر HP m130fw

قیمت پرینتر HP m28a

قیمت hp laserjet pro 400 m401d

قیمت hp laserjet pro 400 m401dn

قیمت hp laserjet pro cp1025

قیمت hp laserjet pro m1132mfp

قیمت hp laserjet pro m12a

قیمت hp laserjet pro mfp m127fn

خرید چاپگر

خرید پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر کانن

تعمیرات تخصصی پرینتر

خرید پرینتر استوک

سرویس پرینتر

نمایندگی پرینتر hp

فروش پرینتر استوک