خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

اگر به‌طور مکرر در حال جابه‌جایی یا سفر هستید و در طول سفر به پرینت اطلاعات نیاز دارید پرینتر‌ کوچک قابل حمل گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

 

پرینتر یا چاپگر یکی از ابزارهای مهم برای دریافت خروجی از اطلاعات موجود در رایانه‌ بر روی انواع کاغذ است. پرینتر از قدیمی‌ترین تجهیزات جانبی کامپیوتر بوده که در کنار پیشرفت کامپیوتر و صنایع وابسته به‌ آن تغییرات مهم و اساسی را تجربه کرده است. یکی از این تغییرات که دسترسی و استفاده از این محصول را بسیار ساده کرده طراحی و تولید پرینترهای کوچک است. در این مقاله در صدد بررسی ویژگی‌ها و مزایای پرینترهای کوچک هستیم و ارزش خرید پرینترهای کوچک را در برابر پرینترهای اداری و بزرگ، بررسی خواهیم کرد. در اولین نگاه مهم‌ترین مزیت این دستگاه راحتی حمل‌و‌نقل و استفاده از آن‌ها است.

 

 

زمان مطالعه مورد نیاز: 6 دقیقه

 

آشنایی با پرینتر‌های کوچک قابل حمل

همان‌طوری که از نام پرینترهای قابل حمل مشخص است، مهم‌ترین ویژگی این پرینترها ابعاد کوچک آن‌ها بوده البته باید در نظر داشت ابعاد این محصولات با توجه به کارایی و ویژگی‌های آن‌ها متفاوت است.

اشاره به این نکته مهم است که اگرچه ابعاد کم پرینترهای کوچک، آن‌ها را برای جابه‌جایی مناسب می‌سازد اما این دستگاه‌ها در محیط‌های اداری نیز به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کنند، گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شوند.

علاوه‌بر ابعاد دلایل دیگری نیز وجود دارد که به جذابیت‌های پرینترهای کوچک می‌افزایند. یکی دیگر از مهم‌ترین این دلایل نحوه اتصال پرینتر به دستگاه مورد نظر است. در پرینتر‌های کوچک از اتصال بی‌سیم بهره برده شده است. این موضوع نه‌تنها سهولت در اتصال را به همراه خواهد داشت، بلکه امکان اتصال پرینتر به انواع لوازم دیجیتال از جمله گوشی‌های موبایل، دوربین‌های عکاسی و سایرموارد را فراهم خواهد کرد. 

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر

 

ویژگی‌های پرینترهای قابل حمل

در پاراگراف‌های قبل به‌طورکلی به معرفی پرینترهای کوچک و ویژگی‌های آن‌ها اشاره کردیم، حال در ادامه به بررسی دقیق آن‌ها می‌پردازیم.

 

استعلام قیمت پرینترهای hp تعمیر:

 

برای خرید و استعلام قیمت پرینتر hp با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

 

ابعاد مناسب پرینترهای کوچک

همان‌طور که اشاره شد مهم‌ترین ویژگی‌ پرینتر‌های کوچک و قابل حمل ابعاد کوچک و مناسب آن‌هاست. این ابعاد متناسب با کارایی و عملکرد دستگاه متفاوت است. از سوی دیگر در پرینتر‌های کوچک با توجه به ابعاد، از کاغذهای مختلف‌ در سایز‌های متفاوتی استفاده می‌شود. بنابراین قبل از انتخاب و خرید پرینتر قابل حمل باید به نیازهای خود توجه ویژه‌ای نمود تا پرینتری با قابلیت پشتیبانی از ابعاد کاغذ مورد نیاز تهیه کرد. برای مثال پرینتر قابل حمل مناسب چاپ عکس از کاغذ‌های کوچک‌تر و ضخیم‌تر پشتیبانی می‌کند از این رو برای چاپ اسناد بر روی کاغذ A4 مناسب نخواهد بود. البته باید در نظر داشت در طراحی پرینترهای قابل حمل علاوه‌بر ابعاد وزن نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

 

نحوه اتصال پرینترهای کوچک

یکی از وجوه تمایز پرینتر‌های کوچک و قابل حمل با پرینتر‌های اداری و رومیزی، نحوه اتصال آن‌ها به دستگاه‌های مختلف است. پرینتر‌های کوچک قابل حمل با استفاده از فناوری وای‌فای و به‌صورت بی‌سیم به دستگاه مورد نظر متصل می‌شوند. این موضوع دو مزیت مهم با خود به همراه خواهد داشت. اول اینکه نصب و اتصال آن بسیار ساده و سریع خواهد بود و دوم امکان اتصال به انواع دستگاه‌های دیجیتال از قبیل کامپیوترها، گوشی‌های موبایل، دوربین‌های عکاسی و سایر موارد وجود خواهد داشت. از سوی دیگر این نوع از اتصال دیگر مانند پرینترهای اداری نیاز به تنظیمات مختلف نداشته و تنها در چند دقیقه با زدن چند دکمه می‌توان به پرینتر وصل شد و تصاویر و اسناد مورد نظر را چاپ نمود.

 

برای مطالعه بیشتر: خرید چاپگر

 

منبع تغذیه پرینترهای کوچک

یکی از مزایای مهم پرینترهای کوچک وجود باتری برای تامین انرژی مورد نیاز برای چاپ است. از این رو در هر مکان و هر شرایطی به‌راحتی می‌توان اسناد و تصاویر مورد نظر را چاپ نمود. البته این نکته قابل ذکر است که برخی از مدل‌های پرینترهای کوچک امکان استفاده از برق مستقیم را نیز دارند. 

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

 

انواع پرینترهای کوچک

پرینترهای کوچک را می‌توان از دو جهت ابعاد و کارایی دسته‌بندی کرد.

 

دسته بندی پرینتر‌های کوچک از جهت ابعاد:

 

  1. پرینترهای کوچک‌تر از پرینترهای رومیزی

  2. پرینترهای جیبی که گاهی به‌ آن‌ها پرینترهای گوشی‌ هوشمند نیز گفته می‌شود.

 

از زاویه کارایی نیز می‌توان در سه دسته‌بندی کلی پرینترهای کوچک را تقسیم‌بندی کرد. البته باید در نظر داشت که می‌توان این دسته‌بندی را بر مبنای تکنولوژی استفاده شده برای چاپ نیز، دانست. 

 

برای مطالعه بیشتر: بررسی 3 پرینتر برتر hp در سال 2022

 

دسته بندی پرینترهای کوچک از جهت کارایی:

 

  1. پرینترهای کوچک مناسب برای چاپ عکس و تصاویر

  2. پرینترهای کوچک مناسب برای چاپ اسناد

  3. پرینترهای کوچک لیبل‌زن 

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

تکنولوژی‌های چاپ در پرینتر‌های کوچک

پرینتر‌های کوچک از تکنولوژی‌های متفاوت برای چاپ بهره می‌برند. هر کدام از این تکنولوژی‌ها مزایا و معایب منحصر‌به‌فرد خود را داشته و برای کاربردی خاص و مشخص مناسب هستند از این‌رو قبل از خرید پرینترهای کوچک لازم است نیاز خود را به‌طور دقیق مشخص نمایید.  

 

برای مطالعه بیشتر: مرکز خرید پرینتر

 

پرینتر بدون جوهر

تکنولوژی چاپ بدون جوهر که از سال ۲۰۰۷ به بازار معرفی شده گزینه‌ای ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه برای چاپ عکس است. استفاده از این تکنولوژی سبب کوچک و فشرده‌تر شدن پرینتر خواهد شد. در این نوع از تکنولوژی درون دستگاه پرینتر از جوهر استفاده نمی‌شود بنابراین برای چاپ با پرینتر‌هایی که از این تکنولوژی بهره می‌برند نیاز به کاغذ ‌مخصوص خواهد بود. این کاغذ در لایه‌های درونی خود حاوی جوهر است. در زمان چاپ تصویر با استفاده از فناوری تصعید (sublimation) رنگ، در یک فرآیند فشاری جوهر درون کاغذ آزاد شده و تصویر بر روی آن نقش می‌بندد. تصاویر چاپ شده با این روش کیفیت بالا و وضوح خوبی را خواهند داشت. ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که استفاده از کاغذ مخصوص در این نوع از پرینتر‌ها محدودیت‌هایی را برای چاپ ایجاد خواهد کرد.  

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر کار پرینتر

 

پرینتر فشرده

پرینتر‌های فشرده بهترین نوع از پرینترهای کوچک برای چاپ اسناد هستند. این نوع از پرینترها از تکنولوژی جوهرافشان استفاده می‌کنند. در این نوع از پرینترها نیاز به استفاده از کارتریج خواهد بود اما از هر کاغذی برای چاپ می‌توان استفاده کرد. البته باید در نظر داشت که ابعاد کاغذ متناسب با ابعاد دستگاه باشد. تصاویر چاپ شده با این فناوری نه‌تنها از وضوح بالاتری برخوردار هستند بلکه مقاومت بالایی داشته و به‌راحتی امکان نگهداری آن‌ها برای سالیان متمادی وجود خواهد داشت. 

 

- فروش و شارژ کارتریج های لیزری

- ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه مراکز و ارگان های طرف قرارداد

- تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد

- فروش پرینترهای استوک اروپا بهراه سه ماه گارانتی بی قید و شرط

- هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان میباشد

- تعمیرات و فروش انواع ماشین های اداری

تعمیر پرینتر hp تعمیر

 

 

چاپگر حرارتی کوچک

برخی از پرینترهای کوچک با استفاده از حرارت بر روی کاغدهای مخصوص تغییر رنگ ایجاد کرده و محتوای مورد نظر را چاپ خواهند کرد. این نوع از پرینترها برای چاپ اسناد، لیبل، فاکتور و سایرموارد کارایی دارند. 

 

برای مطالعه بیشتر: سرویس پرینترهای hp

 

محدودیت‌های پرینتر‌های کوچک

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های پرینترهای کوچک و انواع آن‌ها پرداختیم. این نوع از دستگاه‌های دیجیتال مشابه سایر محصولات در کنار مزایای فراوانی که دارند معایب و محدودیت‌هایی نیز به‌همراه دارند از این رو باید با شناخت این محدودیت‌ها، نسبت به انتخاب محصول مورد نظر اقدام نمود تا بهترین نتیجه را به‌دست آورد. در خصوص پرینتر‌های کوچک مهم‌ترین محدودیت عدم امکان استفاده از کاغذ در ابعاد متفاوت است. این محدودیت با توجه به مدل خریداری شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

یکی دیگر از مواردی که در استفاده از پرینترهای کوچک ممکن است دردسر ساز باشد، اتمام شارژ باتری دستگاه در زمان استفاده است. البته برخی از مدل‌های پرینترهای جیبی با امکان استفاده از برق مستقیم، این محدودیت را از بین برده‌اند.

 

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

کلام آخر درباره پرینترهای کوچک قابل حمل

پرینترهای کوچک ابزاری مناسب برای چاپ انواع تصاویر و اسناد در کوتاه‌ترین زمان هستند. این پرینترها به‌راحتی و با استفاده از فناوری وای‌فای به انواع دستگاه‌های دیجیتال متصل خواهند شد. ابعاد کوچک و استفاده از باتری به‌عنوان منبع تغذیه سبب شده است که آن‌ها در سریع‌ترین زمان در هر مکانی اسناد و تصاویر مورد نیاز را چاپ نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پرینترهای کوچک قابل حمل می توانید با متخصصین و مشاوران اچ پی تعمیر تماس بگیرید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه خرید پرینتر استوک کوچک قابل حمل در زمینه های تعمیر اسکنر hp، تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر کانن، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینتر سامسونگ، سرویس پرینتر، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک، خرید پرینتر اچ پی و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند.

 

برای خرید و یا تعمیر پرینتر کوچک قابل حمل با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینتر‌ قابل حمل

پرینتر

پرینتر کوچک

پرینتر‌های کوچک قابل حمل

چاپگر

خرید پرینتر

پرینترهای قابل حمل

پرینتر‌های کوچک

پرینتر‌های اداری

پرینترهای رومیزی

دستگاه پرینتر

کارتریج

محدودیت‌های پرینتر‌های کوچک

تکنولوژی‌های چاپ در پرینتر‌های کوچک

خرید پرینترهای کوچک

تعمیر اسکنر hp

اچ پی تعمیر

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

خرید پرینترهای لیزری رنگی

پرینتر استوک

شارژ کارتریج

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

برندهای باکیفیت پرینتر استوک

hp تعمیر

hp tamir

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

خرید انواع پرینتر

تعمیر پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

پرینترهای کوچک خانگی

پرینترهای سایز کوچک

بررسی 3 پرینتر برتر hp در سال 2022

پرینترهای لیزری رنگی خانگی hp

نمایندگی فروش محصولات اچ پی

نمایندگی فروش پرینتر

مرکز فروش کارتریج hp

مرکز فروش پرینترهای دست دوم

قیمت پرینترهای همراه

قیمت پرینترهای کوچک قابل حمل

قیمت پرینتر HP 1102

قیمت پرینتر HP 1102W

قیمت پرینتر HP m12a

قیمت پرینتر HP 1320

قیمت پرینتر HP 15a

قیمت پرینتر HP 3015

قیمت پرینتر HP 404n

قیمت پرینتر HP 426fdw

قیمت پرینتر HP m26a

قیمت پرینتر HP m26nw

قیمت پرینتر HP m130fw

قیمت پرینتر HP m15a

قیمت پرینتر HP m15w

قیمت پرینتر HP m28a

قیمت hp laserjet pro 400 m401d

قیمت hp laserjet pro 400 m401dn

قیمت hp laserjet pro cp1025

قیمت hp laserjet pro m1132mfp

قیمت hp laserjet pro m12a

قیمت hp laserjet pro mfp m127fn

خرید پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر کانن

خرید چاپگر

خرید پرینتر استوک

تعمیرات تخصصی پرینتر

تعمیر کار پرینتر

مرکز خرید پرینتر

سرویس پرینتر