خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

پرینترها امروزه جز وسایل پرکاربرد می باشند. بنابراین خرید پرینتر نیز مهم است. در این مقاله قصد داریم به بررسی نکات خرید پرینتر استوک بپردازیم.

 

نکات مهم خرید پرینتر استوک

مزایا و معایب خرید پرینتر استوک را در یک مقاله تخصصی مورد نقد و بررسی قرار دادیم. در این مقاله می‌خواهیم بحث را تکمیل‌تر کرده و نکاتی طلایی را به شما ارائه دهیم که در زمان خرید پرینتر استوک به شما کمک می‌کند. نکات مهم خرید پرینتر استوک چیست؟ اگر شما هم به دنبال خرید پرینتر استوک هستید؛ اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید و چه نکاتی را مدنظر قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. در این مقاله صفر تا صد نکات مهم خرید پرینتر استوک را به شما ارائه خواهیم کرد.

 

 

زمان مطالعه موردنیاز: 4 دقیقه

 

چرا پرینترهای استوک وارداتی در حد نو و بسیار سرحال هستند؟

همان‌طور که در مقاله مزایا و معایب خرید چاپگر استوک اشاره شد، پرینترهای وارداتی از مریت رقابتی بالایی برخوردار بوده و مورد استقبال گسترده مشتریان در کشورهای جهان سوم قرار می‌گیرند. چرا؟

تدارکات اداری در کشورهای توسعه یافته اروپایی و آمریکایی با کشور ما تفاوت‌های بسیاری دارد. برای مثال دانشجویان و کارمندهای شرکت‌های خصوصی و دولتی اروپایی یا آمریکایی، به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتالی و واقعیت مجازی به‌روز، دیگر نیازی به کپی کردن و پرینت گرفتن از اسناد کاغذی و جزوات درسی خود ندارند. به همین دلیل، خرید پرینتر استوک وارداتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است، چرا که بسیار کمتر از پرینترهای ایرانی کار کرده‌اند.

همچنین پرینترهایی که در کشورهای اروپایی و آمریکایی کار می‌کنند، سرویس‌های دوره‌ای خود را به صورت منظم و سر کارکرد دقیق از پیش تعیین شده دریافت می‌کنند.

 

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی تعمیر

 

تفاوت اصلی پرینترهای استوک اروپایی با ایرانی:

سرویس کردن پرینتر در کشور ما معنایی ندارد و تا زمانی که پرینتر خراب نشده و به صورت کامل از کار نیفتاده است، از آن استفاده خواهد شد.

به علاوه، تعمیرات تخصصی پرینترهای وارداتی توسط برند تولیدکننده همان دستگاه انجام می‌شود، در حالی که اکثر برندهای پرفروش و مطرح دنیا فاقد نمایندگی رسمی و فعال در ایران هستند. به عبارتی، زمانی که یک پرینتر استوک وارداتی را می‌خرید، هزینه سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات تخصصی آن را هم پرداخت کرده‌اید.

در سمت مقابل پرینترهای استوک ایرانی قرار دارند که هیچ گونه تعمیر و تعویض قطعات یدکی را تجربه نکرده‌اند، اقلام مصرفی نوسازی نشده است و در صورت نوسازی از جنس‌های درجه سه و چهار استفاده شده است، کارکردهای بسیار بالایی دارند و احتمالاً چندین و چند بار مورد تعمیر اساسی و البته غیراصولی قرار گرفته‌اند. واضح است که خریدن این پرینترهای استوک به هیچ عنوان توجیه اقتصادی نخواهد داشت. 

 

 

در زمان خرید پرینتر استوک به چه نکاتی دقت کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد، پرینترهای دست دومی که کم کارکرد باشند نوسازی می‌شوند. قطعات معیوب تا جای ممکن تعمیر شده و در غیر این صورت، تعویض می‌شوند. اقلام مصرفی با اقلام درجه یک جایگزین شده و یک پرینتر سرحال و آماده به کار تحویل مشتری می‌شود.

نکات مهمی وجود دارند که در زمان خرید پرینتر استوک باید به آن‌ها اهمیت داده شود. بازار خرید و فروش پرینتر استوک بسیار گرم است و متأسفانه تقلب‌های گسترده‌ای در این زمینه اتفاق می‌افتد. معیارهایی برای تشخیص یک پرینتر استوک اصل از یک پرینتر استوک ایرانی و مستهلک وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. 

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر hp در محل

 

معیارهای تشخیص پرینتر استوک اصل:

  • دستگاه پرینتر استوک بازسازی‌شده و وارداتی باید شناسنامه داشته باشد. خرید پرینتر استوک فاقد شناسنامه‌ای که توسط برند تولیدکننده صادر شده است، مورد توصیه نیست.

  • کارکرد پرینتر استوک اروپایی، آمریکایی یا ژاپنی پایین است و این مورد از صدای کارکرد و کیفیت کارکرد پرینتر کاملاً مشخص است. صدا و کیفیت یک پرینتر استوک ۱ یا ۲ ساله با صدای پرینتر استوک ۱۰ ساله متفاوت است، پس قبل از خرید پرینتر استوک، از فروشنده بخواهید دستگاه را روشن کرده و اقدام به پرینت چند صفحه کاغذ کند. عملکرد دستگاه چاپگر دست دوم باید کاملاً روان باشد و هیچ کاغذی درون دستگاه گیر نکند. کیفیت چاپ قابل قبول باشد و هیچ گونه هاله سیاه و سفید یا خطوط تیره افقی و عمودی نباید در برگه پرینت شده مشاهده شود.

  • تمام اقلام مصرفی پرینتر استوک اصل، آکبند است. در زمان خرید پرینتر استوک، کارتریج دستگاه را بیرون بکشید و کیفیت و وضعیت جوهر تونر را بررسی کنید. پشت دستگاه را باز کرده و کیفیت قطعات تعویضی و تعمیری را بررسی کنید. در پرینترهای استوک اصل، تمام قطعات تعویضی آکبند و برند هستند و قطعات تعمیری با پیچ و بست‌های یکسان بسته می‌شوند. این در حالی است که پرینترهای تعمیرشده در ایران با قطعات یدکی غیراورجینال تعمیر می‌شوند و در مونتاژ نهایی، اهمیتی به یکسان بودن بست‌ها و پیچ‌ها داده نمی‌شود.

  • قطعاتی مانند امیج در هر ۵۰ هزار صفحه، هیتر در هر ۳۰۰ هزار صفحه و ترانسفر هم در هر ۴۰۰ هزار صفحه تعویض می‌شوند. بنابراین این قطعات در یک پرینتر استوک باید آکبند یا در حد نو باشند.

  • در خرید پرینتر استوک دقت کنید که سال ساخت دستگاه خیلی بالا نباشد. سال ساخت غالباً روی بدنه پرینتر حک شده یا در شناسنامه آن قید می‌شود.

  • فروشنده باید بابت اصل بودن پرینتر استوک خود ضمانت‌نامه کتبی ارائه کند. فروشنده باید خدمات پس از فروش پرینتر استوک را تضمین کند.

  • فروشنده باید از یک مدل خاص پرینتر، حداقل چند مورد در انبار خود موجودی داشته باشد.

  • برای خرید پرینتر استوک تنها به واردکننده‌های معتبر مراجعه کنید تا حد امکان، واردکننده پرینتر همان فروشنده آن باشد.

  • در قسمت تنظیمات و اطلاعات مربوط به سرویس‌کار، شماره تلفن و آدرس نمایندگی شرکت تولیدکننده در کشور مبدأ ذکر می‌شود. این مورد در پرینترهایی که در این کار کرده باشند، در زمان تعمیرات ریست شده و پاک می‌شوند.

  • در زمان خرید پرینتر استوک به یکسان بودن کنتور دیجیتالی و کنتور مکانیکی دستگاه توجه کنید.

  • اگر قصد خرید پرینتر استوک رنگی را دارید، به یکسان بودن مارک و برند قطعات کارتریج و ایمیجینگ دقت کنید. این قطعات باید از یک برند بوده و در یک کشور تولید شده باشند.

  • هیتر پرینتر استوک را با دقت مورد بررسی قرار دهید. هیترها یک روکش از جنس نمد دارند که معمولاً به رنگ زرد یا نارنجی است. پرینتر استوکی که کمتر کار کرده باشد، روکش نمدی هیتر آن نو و سالم‌تر است و هیچ لکه پودری روی آن دیده نمی‌شود.

  • فروشندگانی که پرینتر استوک اورجینال ندارند و قصد فورش پرینتر استوک ایرانی را دارند، معمولاً در زمان فروش عجول هستند و اجازه بررسی قطعات بیرون و داخلی دستگاه را نمی‌دهند.

  • کارتریج دستگاه که همان مخزن تونر و جوهر دستگاه است را از نظر عدم تونر ریزی و شارژ بودن مخزن بررسی کنید.

  • در زمان خرید پرینتر استوک، به برند و کشور سازنده آن دقت کنید. پرینتری را بخرید که بتوانید قطعات یدکی و اقلام مصرفی آن را در بازار پیدا کنید. قطعات بسیاری از پرینترهای استوک در ایران پیدا نمی‌شوند و اگر نیاز به تعمیر پیدا کنند، حسابی شما را به دردسر خواهند انداخت. برای مثال اگر ویندوز کامیپوتر خود را عوض کنید و درایور پرینتر خود را نداشته باشید، پرینتر عملاً بدون استفاده خواهد شد.

  • قطعات اساسی مانند پنل LCD، درام و تانک درام، دوبلکس، دولوپر، برد الکترونیکی و برد پاور، ترانسفر، کارتریج و موراد مشابه گران قیمت هستند. این قطعات را با دقت بیشتری بررسی کنید. این قطعات نباید کوچکترین ضرب دیدگی و شکستگی داشته باشند.

  • عملکرد دستگاه در پرینت‌های تعداد بالا را مورد بررسی قرار دهید.

تمام موارد ذکر شده مهم هستند. آشنایی با این نکات می‌تواند در هنگام خرید پرینتر استوک به شما کمک کند. 

 

- فروش و شارژ کارتریج های لیزری

- ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه مراکز و ارگان های طرف قرارداد

- تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد

- فروش پرینترهای استوک اروپا بهراه سه ماه گارانتی بی قید و شرط

- هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان میباشد

- تعمیرات و فروش انواع ماشین های اداری

تعمیر پرینتر hp تعمیر

 

 

قیمت خرید پرینتر استوک

متوجه شدیم که قیمت خرید پرینتر استوک با توجه به سن پرینتر، کشور مبدأ سازنده، کیفیت کار و وارداتی یا ایرانی بودن آن متغیر است. پرینترهای استوک وارداتی در حالت کلی با قیمت‌های بالاتری نسبت به پرینترهای استوک ایرانی خرید و فروش می‌شوند.

قیمت‌های در بازار بسیار نوسانی بوده و گاه دو فروشنده یک محصول یکسان را با دو قیمت کاملاً متفاوت به فروش می‌رسانند. همچنین تقلب‌های زیادی در این حوزه صورت می‌گیرد. برای همین اگر قصد خرید پرینتر استوک دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید از نمایندگی پرینتر hp، با کارشناسان تیم اچ پی تعمیر ارتباط برقرار کرده و زیر و بم قیمت پرینتر انتخابی خود را مورد بررسی قرار دهید. کارشناسانان ما نازل‌ترین قیمت بازار را به شما اطلاع خواهند داد. پرینترهای استوک اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، تعمیر پرینتر در تهران، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. 

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

پرینتر استوک را از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید پرینتر استوک دارید، خرید خود را تنها از نمایندگی‌ها و فروشنده‌های مجاز انجام دهید. فروشندگان باید برای محصولات خود ضمانت‌نامه کتبی ارائه دهند و از سابقه بالا و مشخصی در زمینه واردات و پخش پرینترهای استوک برخوردار باشند.

برند اچ پی تعمیر با سابقه‌ای درخشان و طولانی مدت در زمینه واردات و فروش انواع پرینترهای استوک اروپایی و آمریکایی، مفتخر است که در تمام مراحل انتخاب و خرید پرینتر استوک در کنار شما حضور داشته باشد. صفر تا صد انتخاب و خرید پرینتر استوک خود را به کارشناسان ما بسپارید و با خیال راحت، پرینتر خود را درب منزل تحویل بگیرید. تیم ما همچنین خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی در محل مشتری را به شما ارائه می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان پر خصوص خرید پرینتر دست دوم و استوک، تنها کافی است با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

 

برای مطالعه بیشتر: راهنمای خرید پرینتر استوک

 

لیست پرینترهای پرفروش:

 

 

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

سخن پایانی درباره نکات خرید پرینتر استوک 

در این مقاله نکات مهم خریداری پرینترهای استوک را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دادیم. متوجه شدیم که بازار تقلب گسترده‌ای در این زمینه وجود دارد و بهتر است با اطلاعات کامل دست به خرید بزنیم. اگر قصد خرید دارید، مطالب مطرح شد هرا مدنظر قرار دهید؛ اما گر هنوز هم دودل هستید، با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. تیم ما از راهنمایی کردن مشتریانی مثل شما خوشحال می‌شود. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه خرید پرینتر استوک در زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

برای خرید و یا تعمیر پرینتر استوک وارداتی با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینتر

پرینتر استوک

خرید پرینتر

خرید چاپگر استوک

خرید پرینتر استوک

نکات خرید پرینتر استوک

نکات مهم در هنگام خرید پرینتر استوک

مزایا و معایب خرید چاپگر استوک

تعمیرات تخصصی پرینتر

پرینترهای دست دوم

فروش پرینترهای استوک

خرید پرینترهای استوک

فروش پرینترهای استوک اروپا

فروش چاپگر استوک اروپایی

پرینترهای استوک اروپا

خرید پرینترهای دست دوم

پرینترهای استوک

فروش پرینتر استوک

چاپگر دست دوم

کارتریج

قیمت خرید پرینتر استوک

اچ پی تعمیر

خرید پرینتر دست دوم

پرینترهای استوک وارداتی

دستگاه پرینتر

چاپگر

خرید پرینتر استوک وارداتی

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

تعمیر پرینتر اچ پی

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

شارژ پرینترهای hp در محل

نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینترهای سامسونگ

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

خرید پرینترهای لیزری رنگی

تعمیر پرینتر

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

برندهای باکیفیت پرینتر استوک

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

خرید انواع پرینتر

تعمیر پرینتر hp تعمیر

پرینترهای استوک ایرانی

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی تعمیر

اجزای سازنده پرینتر لیزری

پرینتر M2020w

پرینتر 2955nd

پرینتر ML2160

پرینتر ML1640

پرینتر MF4140

پرینتر MF216n

پرینتر MF4350d

پرینتر MF3010

پرینتر MF3110

پرینتر LBP6000b

پرینتر MF8330cdn

پرینتر LBP6018w

پرینتر LBP6020b

پرینتر ML3310nd

پرینتر SCX4623fh

پرینتر LBP6030w

پرینتر SCX4216f

پرینتر SCX4300

پرینتر ML2571n

پرینتر SCX4521f

کارتریج‌

پرینتر استوک چه برندهای کیفیت بهتری دارند

راهنمای خرید پرینتر استوک

نکات مهم خرید پرینتر استوک

سرویس پرینتر

مرکز خرید پرینتر

نمایندگی پرینتر hp