خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

جهت خرید و یا تعمیر انواع پرینترهای لیزری، جوهر جامد، جوهر افشان، چندکاره و سه بعدی جولی مارک می توانید با اچ‌ پی تعمیر تماس بگیرید.

 

چاپگرها پس از اختراع با سرعت چشمگیری به عنوان یکی از تجهیزات ضروری در شرکت‌های بزرگ و کوچک تبدیل شدند و به مرور زمان انواع پرینتر به بازار عرضه شد. چاپگرها از نظر رنگ به دو دسته سیاه و سفید و رنگی تقسیم می‌شوند. دسته اول بیشتر جهت چاپ انواع اسناد و مدارک، متون، مقالات و نمودارهای ساده استفاده می‌شوند؛ ولی دسته دوم برای چاپ انواع تصاویر رنگی و متن مناسب هستند؛ زیرا رنگ‌های بیشتری را پشتیبانی می‌کنند. چاپگرها همچنین از نظر مکانیزم چاپ به چند دسته تقسیم می‌شوند.

 

برای مطالعه بیشتر: شارژ کارتریج

 

انواع پرینتر

  • پرینتر لیزری

  • چاپگر جوهر جامد

  • چاپگرهای LED

  • چاپگر جوهر افشان

  • چاپگر چندکاره

  • چاپگر ضربه ای یا ماتریس نقطه ای

  • چاپگرهای سه بعدی

 

تعمیر پرینتر جولی، فروش پرینترجولی، پرینتر جولی مارک استوک، لوازم جانبی پرینتر جولی مارک، فروش پرینتر jolimark

 

برای مطالعه بیشتر: خرید پرینتر استوک

 

پرینتر سوزنی جولی مارک

پرینتر سوزنی جولی مارک یکی از قدیمی ترین چاپگرهایی است که آن را می‌توان نسل قدیمی پرینترهای امروزی به حساب آورد. بیشتر چاپگرهای سوزنی به دلیل تکنولوژی قدیمی به کار رفته در آن‌ها، به صورت سیاه و سفید فرآیند چاپ را انجام می‌دهند. از پرینتر سوزنی جولی مارک بیشتر در ادارات دولتی، شرکت‌ها، بانک‌ها، موسسات مالی و دفاتر بیمه استفاده می‌شود و معمولا برای مصارف خانگی پیشنهاد کارآمدی نمی‌باشند. دستگاه پرینتر جولی مارک از سوزن‌های بسیار باریک تشکیل شده و این سوزن‌ها در اثر ضربه به جوهر عملیات چاپ بر روی کاغذ را انجام می‌دهند. هر قدر تعداد ضربات این سوزن‌ها بیشتر باشد، کیفیت چاپ نیز بالاتر می‌رود و تصویر و متن چاپی از وضوح بالاتری برخوردار می‌شود. برای خرید پرینترهای جولی مارک می توانید با اچ پی تعمیر تماس بگیرید.

 

اجزای سازنده پرینتر لیزری اچ پی تعمیر

 

تعمیر انواع پرینتر با hp تعمیر

اساسی ترین و تخصصی ترین اقدامات در زمینه تعمیر پرینتر و همچنین رفع نواقص پرینتر در بخش تعمیرات مرکز اچ‌پی تعمیر، انجام می‌پذیرد. این بخش با استفاده از بهترین دستگاه، ابزار آلات پیشرفته و نیز به خدمت گرفتن تکنسین‌هایی مجرب، خدمات بسیار با کیفیتی را به کاربران پرینتر Jolimark ارائه می‌نماید. شایان ذکر است، هر یک از انواع محصولات تولید شده در کمپانی جولی مارک، در بخش‌های تعمیرات جولیمارک قابل بررسی و تعمیر می‌باشند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای و متعهد ما در این بخش‌ها، از قطعات تولیدی شرکت استفاده کرده و اینگونه کیفیت کار دستگاه و عملکرد آن در بلند مدت تضمین خواهد شد. در صورتیکه خواهان خرید چاپگر هستید، می‌توانید جهت خرید پرینتر پرفراژ جولی مارک و استعلام قیمت پرینتر جولی مارک با بخش فروش اچ‌پی تعمیر تماس حاصل نمایید. اچ پی تعمیر قابلیت تعمیر انواع پرینترهای مختلف را دارد، در ادامه تعدادی از این پرینترها ذکر شده است.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر در محل

 

 

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

لیست پرینترهای قابل تعمیر :

 

 

 

برای خرید و یا تعمیر پرینتر با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha