خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

با توجه به اینکه دستگاه‌های کپی دیجیتال در حال حاضر با پیکربندی‌ های متعددی عرضه می‌شوند، ارزیابی نیازهای کسب و کارتان بسیار مهم است.

 

اگر به دنبال بهترین دستگاه‌های کپی دیجیتال هستید، به جای درستی آمده‌اید، زیرا در این صفحه بهترین دستگاه‌های کپی را که می‌توانید خریداری کنید، رتبه‌بندی کرده‌ایم. در گذشته، پرینترهای چند کاره کمی شهرت بدی به عنوان همه فن حریف داشتند، اما با پیشرفت‌های قابل توجه در کیفیت، ارزش خرید بالایی بدست اورده اند. از همین رو، با انتخاب پرینتر چندکاره و دستگاه کپی مناسب نیاز خود را به تعمیر پرینتر کاهش می دهید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینتر سامسونگ در زمینه های تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک، خرید پرینتر استوک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند.

 

خرید پرینتر چند کاره اچ پی تعمیر

 

 

هنگام خرید دستگاه کپی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در ادامه به 5 نکته خرید دستگاه کپی می پردازیم. با توجه به این نکات میتوانیم از نیاز شرکت ها به صرف هزینه تعمیر پرینتر جلوگیری کنیم.

 

1. آیا دستگاه کپی که کسب و کار شما در نظر گرفته است، می‌تواند ظرفیت مورد نیاز را تامین کند؟

دستگاه‌های کپی به شکل چاپگر چند کاره در اشکال و اندازه‌های مختلف موجود می‌باشد. هدف بسیاری از آن‌ها بازار داخلی است. به ظرفیت اعلام شده دقت کنید و آن را با حجم کاری کسب و کار خود مطابقت دهید.

 

 

2. کیفیت اسکن و چاپ چقدر مهم است؟

بسیاری از جدیدترین دستگاه‌های کپی با استفاده از فناوری‌های چاپ پیشرفته که تا مدت کوتاهی فقط در چاپگر های سطح بالا یافت می‌شدند، ساخته می‌شوند. در صورت امکان، قبل از انتخاب، به نمونه‌هایی از خروجی چاپ و اسکن نگاه کنید. اکنون بسیاری از فروشندگان گزینه ارسال نمونه‌ها از طریق پست را ارائه می‌دهند.

 

برای مطالعه بیشتر: فروش پرینتر استوک

 

3. آیا قابلیت فکس مورد نیاز است؟

فکس از یک رسانه ارتباطی خیلی قدیمی است ولی با این حال بسیاری از مشاغل بزرگ هنوز به آن نیاز دارند. به قابلیت فکس پرینتر چند کاره نگاه کنید، که امروزه احتمالا از ابر و همچنین شماره گیری مستقیم به دستگاه فکس دیگری استفاده می‌کند.

 

برای مطالعه بیشتر: خطای دستگاه کپی شارپ

 

4. آیا شرکت شما نیاز به مدیریت اطلاعات حساس خواهد داشت؟

دسترسی به ویژگی های دستگاه فتوکپی باید با شماره پین یا رمز عبور کنترل شود. همچنین، مطمئن شوید که پرینتر چند کاره (MFP) فقط نسخه‌های مورد نیاز را برای اطمینان از امنیت داده‌ها چاپ می‌کند. و به این فکر کنید که آیا پورت USB باید برای کاهش خطر غیرفعال شود.

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی پرینتر hp

 

5. آیا کسب و کار شما به چاپ از راه دور نیاز دارد؟

با ظهور BYOD (دستگاه خود را بیاورید)، چاپ از دستگاه های تلفن همراه سریع و کارآمد است. برای اطمینان از اتصال ایمن به برنامه هایی که از دستگاه کپی استفاده می کنند، دقت کنید. یک MFP می تواند دارایی مقرون به صرفه ای باشد که یک کسب و کار می تواند گردش کار خود را پیرامون آن ایجاد کند.

 

 

خرید پرینتر مناسب

 

 

بهترین دستگاه های کپی دیجیتال

به دلیل تعدد زیاد برندها و مدلها، ممکن است خرید پرینتر و دستگاه کپی چالش برانگیر باشد. به همین دلیل متخصصان اچ پی تعمیر 5 دستگاه کپی برتر را در ادامه به شما معرفی می نمایند.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر hp در محل

 

یک جوهر افشان است که در یک دفتر شلوغ که معمولا توسط چاپگر لیزری پر می‌شود، هدف قرار می گیرد. سرعت چاپ چشمگیر آن فقط کمی کندتر از لیزر معمولی است، در حالی که تمام مزایای یک جوهر افشان را ارائه می دهد، مانند توانایی چاپ روی کاغذ عکس و وضوح تصویر بالاتر. ویژگی کلیدی در اینجا، توانایی چاپ دورو و اسکن دورو کاغذ در اندازه A3 است که آن را به یک دستگاه فتوکپی ایده آل تبدیل می‌کند. با ظرفیت کاغذ 750 برگ و کارتریج‌های جوهر پربازده موجود که می‌توانند تا 6000 صفحه را چاپ کنند، این دستگاه 4 در یک (یک دستگاه با چهار کارکرد) با قابلیت برای مشاغل کوچک با تقاضای چاپ بالا مناسب است.

 

خرید دستگاه کپی اچ پی تعمیر

 

 

خرید دستگاه زیراکس
  • دستگاه کپی Xerox WorkCentre 6515

این دستگاه با قیمت متوسط را با بارگذاری ویژگی‌های کلیدی و دادن سرعت فتوکپی سریع به آن برای مشاغل کوچک و متوسط هدف قرار داده است. جای 250 برگ کاغذ در سینی اصلی و 50 برگ دیگر در سینی چند منظوره وجود دارد. این یک دستگاه کپی خوب با اسکن دو طرفه و چاپ دورو می سازد و به لطف برنامه همراه مفید این دستگاه برای سیستم عاملهای iOS/Android، چاپ و اسکن آن را از طریق فضای ابری آسان می کند.

 

برای مطالعه بیشتر: سرویس پرینترهای hp 

 

  • دستگاه کپی Lexmark MB2236adw

ممکن است کمی سنگین به نظر برسد، اما این دستگاه فتوکپی همه کاره A4 است که به خوبی ساخته شده است و ویژگی‌های زیادی را برای ردپایی که می‌گیرد ارائه می‌دهد. اسکن دورو از ADF و فتوکپی خودکار سریع بدون نقص انجام می‌شود، در حالی که کیفیت چاپ در هر دو رنگ و مونو عالی است. چاپ دورو سریع ترین نیست، اما ویژگی‌های امنیتی فراوانی دارد و رابطی آسان که کمبود آن را جبران می‌کند.

 

خرید پرینتر چند کاره اچ پی تعمیر

 

 

تعمیر پرینتر اچ پی تعمیر

 

  • دستگاه کپی Brother MFC-L8690CDW

 به این پرینتر لیزری سنگین تمام ویژگی‌هایی که ممکن است یک کسب و کار کوچک به آن نیاز داشته باشد، داده است. می تواند 300 برگ کاغذ را در خود جای دهد و صفحات تک یا رنگی را با سرعت 31 در دقیقه نمایش دهد. یک دستگاه فکس و خوراک اسناد الکترونیکی برای کارهای خودکار وجود دارد. همچنین با استفاده از Wi-Fi داخلی و برنامه همراه iOS/Android، چاپ بی سیم از یک دستگاه تلفن همراه یا اسکن اسناد در فضای ابری را بسیار آسان می‌کند. هر دو Google Cloud Print و AirPrint پوشش داده شده اند.

 

مقایسه چند مدل پرفروش دستگاه کپی شارپ اچ پی تعمیر

 

اگر فضای لازم برای آن را دارید، این دستگاه کپی چند منظوره به لطف تغذیه کننده خودکار اسناد 35 برگه و مهارت های فتوکپی خودکار، به خوبی به مشاغل کوچک خدمت می‌کند. این یک دستگاه مونوکروم است و سریع ترین لیزر روی بلوک نیست، اما سریعتر از هر جوهر افشان دیگری است و ترکیبی جذاب از ویژگی‌ها و عملکرد را ارائه می‌دهد.

 

خرید پرینتر اچ پی hp

 

 

قیمت دستگاه کپی دیجیتال چقدر است؟

قیمت پرینتر چندکاره را را می‌توان با هزینه خرید مواد مصرفی – تونر یا جوهر، همچنین کاغذ، درام، کیت انتقال یا فیوزر – و هزینه برنامه‌های گارانتی یا خدمات پس از فروش کاهش داد. و از آنجایی که احتمالا یک دستگاه کپی در یک گروه، در یک دفتر و یا در یک کسب و کار تعبیه شده است، خرابی آن می‌تواند هزینه بر و گران تمام شود.

کمک گرفتن از یک ارائه‌دهنده خدمات چاپ مدیریت شده (MPS) می‌تواند مسائل فنی مرتبط با کارکرد دستگاه کپی را به ویژه در مشاغل بزرگ‌ تر ساده کند، زیرا آن‌ها از چرخه عمر چاپگر از جمله دفع آن در پایان عمر مراقبت می‌کنند. پرینترهای اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای می باشند این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

 

 

- تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد

- فروش پرینترهای استوک اروپا بهراه سه ماه گارانتی بی قید و شرط

- هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان میباشد

- تعمیر تخصصی تعمیرات و فروش انواع ماشین های اداری

- فروش  و شارژ کارتریج های لیزری

- ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه مراکز و ارگان های طرف قرارداد

تعمیر پرینتر hp تعمیر

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

دستگاه کپی

تعمیرکار دستگاه کپی

تعمیر دستگاه کپی

قیمت دستگاه کپی

فروش دستگاه کپی

دستگاه کپی دست دوم

دستگاه کپی استوک

دستگاه کپی کار کرده

دستگاه زیراکس

بهترین دستگاه کپی

دستگاه کپی دیجیتال

دستگاه کپی زیراکس

پرینتر چندکاره

پرینتر چند کاره اچ پی

تعمیر پرینتر اچ پی

پرینتر استوک

پرینتر لیزری

خرید پرینتر چند کاره اچ پی تعمیر

خرید پرینتر چند کاره

خرید پرینتر چند کاره اچ پی

تعمیر پرینتر hp تعمیر

نمایندگی تعمیر پرینتر hp تعمیر

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر استوک

تعمیر پرینتر اچ پی تعمیر

هزینه تعمیر پرینتر

هزینه تعمیر پرینتر در محل

خرید پرینتر

خرید پرینتر کار کرده

خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر دست دوم

چاپگر لیزری

چاپگر

چاپگر استوک

قیمت پرینتر چندکاره

قیمت پرینتر

کارتریج‌

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس

تعمیر اسکنر کانن

خرید پرینترهای لیزری

خرید پرینترهای لیزری رنگی

اچ پی تعمیر

پرینتر

فروش چاپگر و پرینتر

فروش پرینتر

hp تعمیر

hp tamir

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

تعمیر پرینتر اچ‌پی

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر پرینتر hp در محل

شارژ کارتریج

تعمیر پرینتر اچ پی‌

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

تعمیر کار پرینتر

خطای دستگاه کپی شارپ

دستگاه فتوکپی

مقایسه چند مدل پرفروش کپی شارپ

طریقه کپی و پرینت گرفتن پشت و رو با دستگاه کپی شارپ

تعمیرات تخصصی پرینتر

سرویس پرینتر

مرکز خرید پرینتر

نمایندگی پرینتر hp

فروش پرینتر استوک