خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

تعمیر اسکنر در محل با جدول هزینه تعمیرات اسکنر کانن، HP و سایر برندها و بررسی دلایل خرابی اسکنر و راهکار، تعمیر اسکنر به صورت تخصصی.

 

تعمیر و خرید اسکنر

اگر اسکنر شما دچار مشکل شده، ممکن است فکر کنید که خراب شده و به تعمیرات اساسی نیاز دارد. باید بگوییم که در برخی موارد، مشکل دستگاه اسکنر اساسی است و به تعمیرات اساسی هم نیاز خواهد داشت؛ اما در برخی شرایط هم خودتان می‌توانید مشکل دستگاه اسکنر خود را رفع کنید. به همین دلیل، در این مطلب می‌خواهیم در مورد تعمیر اسکنر صحبت کنیم. پیش از هر چیزی، می‌خواهیم کمی در مورد اسکنر و انواع آن صحبت کنیم.

 

زمان تقریبی مورد نیاز برای مطالعه این مقاله: 6 دقیقه

 

 

اسکنر چیست؟

اسکنر دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توانید اسناد و تصاویر خود را به کامپیوتر منتقل کنید. پس از انتقال فایل به کامپیوتر می‌توانید فایل‌ها را ویرایش و ذخیره کنید.

اسکنر، سند فیزیکی را اسکن می‌کند. سپس، تصویر اسکن‌شده را پردازش کرده و یک تصویر دیجیتالی تولید می‌کند که می‌توانید در رایانه خود ذخیره کنید.

اسکنرها معمولاً به یک سیستم کامپیوتری متصل می‌شوند و با نرم افزار اسکنر کار می‌کنند، که به شما امکان تغییر تنظیمات دستگاه را می دهند. اسکنرها انواع مختلفی دارند که در صورت خراب‌شدن، تعمیر اسکنر را در برخی شرایط می‌توانید خودتان انجام دهید و در شرایطی دیگر باید از مرکز تخصصی تعمیر اسکنر کمک بگیرید. مرکز تخصصی تعمیر اسکنر hp تعمیر می‌تواند به شما در این زمینه کمک کرده و دستگاه شما را در محل تعمیر کند.

 

تعمیر اسکنر اچ پی تعمیر

 

 

انواع اسکنرها

انواع اسکنرها در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که به شرح زیر هستند:

 

خرید اسکنر اچ پی تعمیر

 

  1. اسکنرهای تخت رایج‌ترین نوع اسکنر هستند. به این اسکنرها، اسکنر تخت می‌گویند، زیرا تصویر برای اسکن روی یک سطح صاف قرار می‌گیرد. اسکنرهای تخت می‌توانند اسناد با اندازه‌های مختلف را اسکن کنند و عموماً نسبت به اسکنرهای شیت ‌فد تطبیق‌پذیرتر هستند.

  2.  

  3. اسکنرهای شیت فد (Sheetfed)، اسکنرهایی کوچک و قابل حمل هستند و اغلب در دفاتر خانگی یا مشاغل کوچک استفاده می‌شوند.

  4. اسکنرهای دستی، اسکنرهای قابل حمل کوچک‌تر از اسکنرهای تخت هستند.

  5. اسکنرهای سه بعدی کمی متفاوت از اسکنرهای سنتی هستند، زیرا تصویر واقعی شما را به یک تصویر سه بعدی دیجیتال تبدیل می‌کنند.

  6. اسکنرهای اسناد که دارای قابلیت‌های بیشتری برای مکان‌ها و شرکت‌های بزرگ‌تر هستند. این اسکنرها سیستم Auto Data Feeder دارند و توسط موتور و غلتک به داخل دستگاه کشیده می‌شوند.

  7. اسکنر نقشه که برای اسکن نقشه و پلاتر استفاده می‌شوند و ابعادی به اندازه A3 و بیشتر دارند.

  8. اسکنرهای فیلم و اسلاید که برای اسکن نگاتیوهای عکس، اسلایدها و فیلم‌های رادیولوژی استفاده می‌شوند و قیمت بالایی دارند.

 

برای مطالعه بیشتر خرید پرینتر اچ پی

 

خرید اسکنر

قیمت اسکنر با توجه به ویژگی‌ و امکانات به‌کار رفته در آن و همچنین برند دستگاه، بسیار متفاوت است. اسکنرهای تخت و دستی، قیمت بسیار مناسب‌تری از دیگر مدل‌‌ها دارند و برای مصارف خانگی و شرکت‌های کوچک مناسب هستند.

انواع مدل‌ها و برندهای معروف اسکنر عبارت‌اند از:

 

  1. اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 220

  2. اسکنر حرفه‌‌ای اسناد کانن مدل imageFORMULA DR-F120

  3. اسکنر دستی ای ویژن مدل MiWand 2L

  4. اسکنر حرفه‌‌ای اسناد اپسون مدل DS-1630

  5. اسکنر ای ویژن مدل AD125

  6. اسکنر ای ویژن مدل FB1000N

  7. اسکنر کانن مدل CanoScan LiDE 300

  8. اسکنر حرفه ای اسناد ای ویژن مدل AD240

  9. اسکنر ماوس ال جی مدل LSM-100

  10. اسکنر ای ویژن مدل AD250F

  11. اسکنر حرفه‌ای اسناد اپسون مدل DS-530

  12. اسکنر اچ‌پی مدل ScanJet Pro 3000 s4

  13. اسکنر کداک مدل E1025

  14. اسکنر حرفه ای اسناد فوجیتسو مدل Fi-7260

  15. اسکنر پلاس تک مدل PS286 Plus

هرکدام از این اسکنرها، به دلیل تفاوت برند و قابلیت‌هایی که دارند، قیمت‌های متفاوتی هم دارند. شما می‌توانید انواع اسکنرها را با بهترین قیمت و با کیفیت فوق العاده و گارانتی معتبر از شرکت hp تعمیر خریداری کنید.

 

 

خرید پرینتر HP. CANON, سامسونگ و اپسون از اچ پی تعمیر

 

اجزای اسکنر

در تعمیر اسکنر باید دقت داشته باشید که اسکنرها اجزای مختلفی دارند که عبارت‌اند از:

 

  1. Charge-Coupled device Array :CCD

  2. آینه‌های دستگاه اسکنر

  3. هد مربوط به اسکن

  4. صفحه شیشه‌ای اسکنر

  5. لامپ دستگاه اسکنر

  6. لنز دستگاه اسکنر

  7. فیلترهای اسکنر

  8. روکش اسکن

  9. موتور Stepper

  10. تسمه موتور اسکنر

  11. تثبیت کننده Stablizer

  12. منبع تغذیه اسکنر

  13. پورت های اینترفیس

  14. مدار کنترل کننده اسکنر

قیمت اسکنر اچ پی تعمیر

تشخیص خرابی هرکدام از این اجزا و تعمیر آن ها را باید به یک متخصص بسپارید.

 

 

برای مطالعه بیشتر سرویس پرینترهای hp

 

نکات مورد توجه هنگام خرید اسکنر

در ادامه به بررسی نکات مهم هنگام خرید اسکنر می پردازیم:

 

فروش اسکنر اچ پی تعمیر

 

  • انتخاب نوع دستگاه اسکنر

  • سایز دستگاه اسکنر

  • سرعت اسکن

  • نوع هد دستگاه اسکنر

  • دقت Scanner

  • قابلیت ADF

  • اسکن دورو

  • نوع برند اسکنر 

  • قیمت اسکنر

 تمامی نکات مذکور در این قسمت از مقاله بر روی قیمت اسکنر تاثیر بسزایی دارد، البته شما باید در مرحله نخست با توجه به حجم نیاز خود، سپس میزان بودجه و همچنین کیفیت ساخت دستگاه مورد نظرتان اقدام به خرید آن نمایید.

 

برای مطالعه بیشتر خدمات پس از فروش پرینترهای hp

 

مرکز تخصصی تعمیر اسکنر

اگر تعمیر اسکنر به درستی انجام نشود، دوباره در آینده نزدیک دچار مشکل می‌شود. مرکز تخصصی تعمیر اسکنر اچ پی تعمیر با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و باتجربه به بررسی و آنالیز قطعات معیوب و مشکلات دستگاه اسکنر می‌پردازند و تعمیرات تخصصی هر قطعه را انجام می‌دهند.

همچنین ما از قطعات اصل و مرغوب استفاده می‌کنیم و قطعات نامرغوب، خط قرمز مرکز تعمیرات ما است.

خدمات تعمیر اسکنر ما دارای گارانتی هستند که پس از تعمیر به شما ارائه می‌شود و در صورت ایجاد خرابی، تعمیرکار مجدد ایراد پیش آمده را برطرف می‌کند.

 

مرکز فروش اسکنر اچ پی تعمیر

 

مشکلات رایج اسکنر

مشکلات رایج اسکنرها به شرح زیر هستند:

 

  • عدم کار کردن اسکنر

اگر دستگاه اسکنر شما کار نمی‌کند، می‌توانید در ابتدا کابل USB را بررسی کنید. ممکن است کابل خراب شده باشد که در این صورت با تعویض کابل، مشکل رفع می‌شود. 

در برخی مواقع، مشکل از اسکنر یا لامپ دستگاه است که برای رفع مشکل باید با مرکز تعمیرات دستگاه اسکنر hp تعمیر تماس بگیرید. تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان و با قیمتی مناسب، دستگاه اسکنر شما را عیب یابی و تعمیر کنند.

همچنین این مشکل ممکن است به دلیل مشکلات سخت افزاری به وجود آمده باشد که برای اطمینان می‌توانید درایو نصب‌شده را پاک کرده و مجدد نصب کنید. اگر در مراحل نصب درایو به مشکل برخورد کردید، احتمالاً دستگاه اسکنر با مشکلات سخت افزاری مواجه شده است.

 

برای مطالعه بیشتر خرید پرینتر استوک

 

  • شنیدن صداهای زیاد از دستگاه اسکنر

در دستگاه‌های اسکنر برای محافظت از لامپ‌ها، قفل لامپی نصب می‌شود. این قفل لامپی پیش از شروع به کار اسکنر آزاد می‌شود و اگر خراب شده باشد، سر و صدای خیلی زیادی خواهد داشت. برای رفع این مشکل با تکنسین متخصص تعمیر اسکنر اچ پی تعمیر مشورت کنید و در صورت نیاز قفل لامپی تعمیر خواهد شد.

 

برای مطالعه بیشتر خدمات پس از فروش hp

 

  • سیاه اسکن کردن دستگاه اسکنر

در برخی مواقع ممکن است به دلیل کثیف بوده شیشه اسکنر، این مشکل پیش آید. برای رفع آن، پیش از استفاده از اسکنر، شیشه آن را با دستمال تمیز کنید.

اگر پس از تمیز کردن اسکنر، مشکل سیاه اسکن کردن دستگاه اسکنر، همچنان برطرف نشده بود، برای تعمیر آن با مهندسین تعمیر اسکنر اچ پی تعمیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما هرچه سریع‌تر به محل اعزام شوند و مشکل را عیب یابی و رفع کنند.

 

برای مطالعه بیشتر نمایندگی پرینتر hp

 

  • چشمک زدن لامپ اسکنر

در صورتی که لامپ اسکنر، چشمک می‌زند به معنی مشکل سخت افزاری است. در این صورت می‌توانید سیم برق و کابل USB را جدا کنید. همچنین می‌توانید قفل  Transportرا نیز باز کرده و مجدد همه کابل‌ها را متصل کنید. در نهایت هم کامپیوتر را روشن کنید. اگر مشکل رفع نشد، بهتر است از کارشناس تعمیرات اسکنر hp تعمیر کمک بگیرید.

 

برای مطالعه بیشترشارژ کارتریج

 

  • عدم شناسایی اسکنر در ویندوز

برای انتقال اطلاعات تصویری، اسکنر به کامپیوتر وصل می‌شود. در برخی موارد پیش می‌آید که ویندوز، اسکنر را شناسایی نمی‌کند. در اکثر مواقع، این مشکل با خاموش و روشن کردن رایانه رفع می‌شود؛ اما اگر با این کار مشکل رفع نشد، با تکنسین تعمیرکار اسکنر اچ پی تعمیر در تماس باشید. 

 

برای مطالعه بیشترفروش پرینتر استوک

 

  • بالا نرفتن کیفیت عکس با وجود افزایش  dpi

کیفیت پایین اسکن اسناد یکی دیگر از مشکلات رایج اسکنرها است. برخی کاربران انتظار دارند با تغییر dpi، کیفیت تصویر اسکن افزایش یابد که این اتفاق رخ نمی دهد و تأثیری در کیفیت تصویر ندارد، تنها تعداد نقاط در هر سانتی متر مربع را بالا می‌برد. برای رفع این مشکل باید از مقادیری به نام dpi استفاده کرد که به (dpi ( dots-per-inch خود، دستگاه تقسیم‌پذیر هستند. همچنین با توجه به کاربرد مورد انتظار خود، باید رزولوشن را تعیین کنید.

 

برای مطالعه بیشتر خرید پرینتر

 

تعمیر اسکنر در محل

نصب، راه‌اندازی، عیب ‌یابی و رفع خرابی و تعمیر اسکنر از جمله خدمات نصب و تعمیر اسکنر هستند. از آنجایی که  اکثر اسکنرها سنگین هستند و حمل آن‌ها دشوار است، خدمات تعمیر اسکنر در محل توسط اچ پی تعمیر ارائه می‌شود. بدین ترتیب، اسکنر هر مدل و برندی که داشته باشد، در هر زمانی که به مشکل بخورد، کارشناسان ما به محل شما اعزام می‌شوند و دستگاه را عیب یابی می‌کنند.

 

برای مطالعه بیشتر تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم تعمیر اسکنر در برخی شرایط توسط خود شما امکان‌پذیر است؛ اما در برخی مواقع باید از تکنسین متخصص کمک بگیرید. در صورتی که دستگاه اسکنر شما خراب شده، می‌توانید با کارشناسان hp تعمیر در تماس باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند و اسکنر شما را تعمیر کنند. از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و پس از مطالعه آن بتوانید برخی مشکلات کوچک دستگاه اسکنر را خودتان رفع کنید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر تعمیر اسکنر در محل، به فعالیت های خدمات پرینترهای hp، تعمیرات تخصصی پرینتر، تعمیر پرینتر hp، تعمیر پرینتر hp در محل و سرویس پرینتر می پردازد و در صورت نیاز به تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

 

 

برای خرید و یا تعمیر اسکنر استوک وارداتی با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

خرید اسکنر

تعمیر اسکنر

اچ پی تعمیر

فروش اسکنر

tamir hp

hp تعمیر

انواع اسکنرها

اسکنر دستی ای ویژن مدل MiWand 2L

اسکنر حرفه‌‌ای اسناد اپسون مدل DS-1630

اسکنر ای ویژن مدل AD125

اسکنر ای ویژن مدل FB1000N

اسکنر ماوس ال جی مدل LSM-100

اسکنر حرفه‌ای اسناد اپسون مدل DS-530

اسکنر اچ‌پی مدل ScanJet Pro 3000 s4

مرکز تخصصی تعمیر اسکنر

مشکلات رایج اسکنر

عدم کار کردن اسکنر

شنیدن صداهای زیاد از دستگاه اسکنر

سیاه اسکن کردن دستگاه اسکنر

چشمک زدن لامپ اسکنر

عدم شناسایی اسکنر در ویندوز

تعمیر اسکنر در محل

راهنمای خرید اسکنر

خرید اسکنر hp

خرید اسکنر کانن

خرید اسکنر اچ پی

خرید اسکنر اپسون

خرید اسکنر بزرگ

خرید اسکنر تخت

خرید اسکنر چهار کاره

خرید اسکنر چند کاره

قیمت اسکنر چند کاره

خرید چاپگر و اسکنر

خرید اسکنر حرفه ای

خرید اسکنر قابل حمل

خرید اسکنر قابل حمل کانن

خرید اسکنر خانگی

آموزش تعمیر اسکنر

آموزش تعمیر اسکنر کانن

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر اچ پی

تعمیر اسکنر اپسون

تعمیر اسکنر حرفه ای

نمایندگی تعمیرات اسکنر اچ پی

تعمیر تخصصی اسکنر

تعمیر اسکنر خانگی

تعمیرات اسکنر در محل

تعمیر دستگاه اسکنر

راهنمای تعمیر اسکنر

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر اسکنر کداک

خرید و فروش اسکنر hp

مرکز فروش اسکنر

فروش اسکنر سه بعدی

فروش اسکنر اپسون

فروش اسکنر اداری

فروش انواع اسکنر

قیمت اسکنر استوک

قیمت اسکنر اچ پی

قیمت اسکنر اپسون

قیمت اسکنر hp

اسکنر

دستگاه اسکنر

مرکز تعمیرات دستگاه اسکنر

مرکز تعمیرات دستگاه اسکنر hp تعمیر

تعمیر اسکنر اچ پی تعمیر

تعمیرات اسکنر

خدمات تعمیر اسکنر

اسکنر کانن

اسکنر اچ‌پی

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

سرویس پرینترهای hp

خدمات پرینترهای hp

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

تعمیر پرینتر

اسکنر چیست

خرید پرینتر

شارژ کارتریج

قیمت اسکنر

خرید پرینتر اچ پی

سرویس پرینتر

خرید پرینتر استوک

نمایندگی پرینتر hp

فروش پرینتر استوک

تعمیرات تخصصی پرینتر