خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

در این مقاله می خواهیم با قوانین بخش فنی شرکت اچ پی تعمیر بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم در مواقع لزوم و حیاتی از آن بهره ببریم.

 

قوانین بخش فنی شرکت اچ پی تعمیر

 

1- مشتریان محترم شرکت اچ پی تعمیر موظف هستند قبل از ارسال دستگاه های پرینتر، کپی، فکس و اسکنر با شرکت ما هماهنگ کنند، شرکت اچ پی تعمیر هیچ مسؤلیتی در قبال تعمیر دستگاه هایی که بدون هماهنگی قبلی ارسال شده اند را ندارد.

 

2- در صورت پذیرش دستگاه و تعمیر آن، چنانچه مشتری از تعمیر آن منصرف شود ملزم به پرداخت هزینه اعلامی می باشد.

 

3- در صورتی که هزینه تعمیر پرینتر، دستگاه فکس و  تعمیر دستگاه کپی مبلغ 200 هزار تومان باشد بدون هماهنگی و اعلام قیمت به مشتری انجام خواهد شد.

 

4- تکنسین های بخش تعمیر اچ پی تعمیر صرفا عیوب عنوان شده توسط مشتری را برطرف خواهند کرد و در قبال سایر مشکلات مسئولیتی را نمی پذیرند، پس از تعمیر دستگاه کارشناسان آن را تست کرده، پک ضربه گیر نموده و برای مشتری ارسال می کنند.

 

5- به درخواست مشتری امکان تهیه فیلم از روند انجام کار و تست و بازبینی قابل انجام است، البته مهلت تست پس از دریافت توسط مشتری یک روز کاری می باشد.

 

6- بررسی زمان و اعلام هزینه می تواند تا 80 درصد با تماس مشتری اعلام شود در غیر این صورت حتما باید به بخش فنی اچ پی تعمیر و یا در حضور تکنسین اعلام گردد.

 

7- زمان تقریبی تعمیر دستگاه کپی، پرینتر، فکس و اسکنر بسته به نوع ایراد فنی از 2 ساعت تا 2 روز کاری متغیر است در صورتی که مشتری عجله داشته باشد قبل از ارسال دستگاه باید این مورد را اعلام کند تا در صورت امکان بدون نوبت یا با ارسال دستگاه جایگزین این مشکل برطرف شود.

 

8- لازم به ذکر است در برخی از موارد تا پایان روند تعمیر دستگاه امکان اعلام هزینه نهایی تعمیر ممکن نیست.

 

9- پس از به پایان رسیدن تعمیر در صورتی که مشتری اقدام به پرداخت هزینه انجام کار ننماید شرکت اچ پی تعمیر نهایتا تا یک ماه دستگاه پرینتر و کپی را به صورت امانت نزد خود نگهداری می کند و پس از آن مسئولیتی در قبال دستگاه ندارد.

 

10- در صورتی که دستگاه قبلا توسط افراد یا شرکت های دیگری تعمیر یه حتی باز و بررسی شده باشند حتما کارشناسان اچ پی تعمیر را در جریان قرار دهید در غیراین صورت شرکت ما مسئولیتی در قبال عواقبی احتمالی نمی پذیرد.

 

با تشکر از حسن انتخاب شما

بخش فنی شرکت اچ پی تعمیر

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha