خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

شارژ کارتریج و تعمیرات انواع پرینتر و دستگاه کپی در کوتاه ترین زمان ممکن، برای ارائه بهترین خدمات به شما آماده ایم.

در ارتباط با محاسبات، پرینترها یک دستگاه جانبی هستند که معمولاً تصاویر متن، گرافیک و غیره را روی کاغذ تولید می کنند. اگرچه بسیاری از دستگاه‌ها به‌عنوان «همه در یک» طبقه‌بندی می‌شوند، با قابلیت‌های چاپ، اسکن، کپی و فکس، توانایی این چاپگرها برای چاپ آنها را به عنوان پرینتر واجد شرایط می‌کند. طبق PCMag می توانید پرینترها را به چند روش مختلف طبقه بندی کنید، اگر آنها را بر اساس هدف، فناوری و کاربرد مورد نظر دسته بندی کنید، زمان بهتری برای انتخاب مناسب برای خود خواهید داشت. آیا برای خانه یا محل کار، عمومی یا خاص به یکی نیاز دارید و در آخر، آیا به پرینتر لیزری یا جوهر افشان نیاز دارید؟

 

در سال 1984 HP یک پرینتر لیزری ارزان قیمت به نام HP LaserJet را به بازار معرفی کرد. این پرینترها تصاویر و اسناد با کیفیت بالا تولید می کردند. پرینترهای لیزری و موارد مشابه، مانند جوهر جامد و پرینترهای مبتنی بر LED در مقایسه با پرینترهای دیگر مانند جوهر افشان، در چاپ متن با کیفیت بالا بهترین هستند. در حالی که بیشتر جوهر افشان ها در مقایسه با اکثر پرینترهای لیزری از نظر کیفیت چاپ عکس بالاتر هستند. 

 

برای مطالعه بیشتر: شارژ کارتریج

 

انواع پرفروش پرینتر های لیزری hp

 

 

 

 

آیا پرینترم ارزش تعمیر را دارد؟

آیا چاپگر شما قابل تعمیر است؟ اگر مدل پرینتر شما قابل تعمیر است، ممکن است بتوانید از آن استفاده بیشتری کنید. متأسفانه اکثر مدل ها به دلیل نبود قطعات در دسترس قابل تعمیر نیستند. در برخی موارد، هزینه قطعات بیشتر از هزینه چاپگر است، بنابراین خرید یک دستگاه پرینتر جدید ایده بهتری از تعمیر پرینتر خواهد بود.

 

 

برای مطالعه بیشتر: خرید پرینتر

 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha