خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳
بررسی 3 پرینتر برتر HP در سال 2022

تعمیر پرینتر 4525 اچ پی لیزری رنگی

بررسی 3 پرینتر برتر HP در سال 2022

یکی از بهترین پرینترهای HP مدل HP Laser MFP 1202nw است که یک پرینتر لیزری است و از آن برای چاپ رنگی استفاده می کنند.

قبل از بررسی بهترین پرینترهای معرفی شده شرکت hp در سال 2022، مدل برخی از پرینترهایی که در بین پرینترهای اداری بسیار رایج بوده را ذکر می کنیم.

 

 

برای خرید و یا تعمیر هر یک از مدل های پرینتر فوق با متخصصان اچ پی تعمیر تماس بگیرید

 

 

بررسی 3 پرینتر برتر HP در سال 2022

HP که با نام هیولت پاکارد نیز شناخته می شود، یک برند لوازم الکترونیکی خانگی است که بر روی محصولات مرتبط با کامپیوتر از جمله پرینترها تمرکز دارد. آنها طیف متنوعی از پرینترها مانند پرینترجوهر افشان یا پرینتر لیزری، رنگی یا تک رنگ و همه کاره یا فقط چاپگر را می سازند. در حالی که انتخاب آنها می تواند بسیار زیاد باشد، آنها به چندین ترکیب مختلف تقسیم می شوند تا بهتر با نیازهای شما مطابقت داشته باشند. هر مجموعه مزایا و معایب متفاوتی دارد که بیشتر با کاربردهای خاص آنها مطابقت دارد و قیمت‌های مختلفی دارند، بنابراین می‌توانید به راحتی پرینتری را پیدا کنید که برای شما کار می‌کند.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر فتوکپی شارپ

 

پرینتر لیزری رنگی m479fdw اچ پی

بهترین پرینتر HP برای دفاتر کوچک که آزمایش کرده ایم HP Color Laser Jet Pro MFP M479fdw است. این لیزر رنگی همه کاره به طرز قابل توجهی خوش ساخت است، با طراحی که امکان دسترسی آسان به کارتریج های تونر و گیر کردن کاغذ را فراهم می کند. با این حال، حجیم است، بنابراین ممکن است لازم باشد کمی فضای روی میز خود ایجاد کنید.

 

 

 

مزایای پرینتر m479fdw:

این پرینتر اسکنر مجهز به ADF آن حداکثر 25 صفحه در دقیقه را اسکن می کند و می تواند صفحات دو طرفه را با یک پاس اسکن کند. گزینه های اتصال شامل Wi-Fi، USB و Ethernet است و از Apple AirPrint و Mopria Print Service پشتیبانی می کند. یک برنامه تلفن همراه برای دستگاه‌های Android و iOS موجود است که می‌توانید از آن برای چاپ، اسکن، کپی یا انجام کارهای تعمیر و نگهداری استفاده کنید.

 

پرینتر لیزری رنگی m479fdw اچ پی معرفی شده توسط hp tamir

 

برای مطالعه بیشتر: علل تفاوت قیمت پرینتر hp

 

امکانات پرینتر m479fdw:

در مورد عملکرد چاپ این پرینتر، 21 صفحه سیاه یا 29 صفحه رنگی در دقیقه تولید می کند و گرم شدن آن زیاد طول نمی کشد. دارای یک سینی ورودی نسبتاً بزرگ 250 برگه است، بنابراین مجبور نخواهید بود اغلب آن را دوباره پر کنید. کارتریج‌های تونر معمولی قبل از تمام شدن حدود 2400 صفحه سیاه و 2100 صفحه رنگی تولید می‌کنند و در صورت نیاز بیشتر می‌توانید کارتریج‌های با بازده بالاتری تهیه کنید. کارتریج ها گران هستند، اما از آنجایی که مجبور نیستید اغلب آنها را تعویض کنید، هزینه کلی برای هر چاپ بسیار پایین است. به علاوه، آنها دارای واحد درام داخلی هستند، به این معنی که نیازی به تعویض درام به طور جداگانه نخواهید داشت. دقت رنگ آن خوب است، اما مانند اکثر پرینتر های لیزری، برای پرینت عکس ایده آل نیست. به غیر از آن، این یک دستگاه همه کاره برجسته است که اکثر نیازهای اداری را برآورده می کند.

 

برای مطالعه بیشتر: شارژ کارتریج

 

 

 

پرینتر جوهر افشان 9025e اچ پی معرفی شده توسط اچ پی تعمیر

 

انتخاب ما برای بهترین پرینتر HP برای مصارف خانگی HP Office Jet Pro 9025e است. این یک مدل جوهر افشان همه کاره با سیستم کارتریج عالی است. حدود 1100 صفحه سیاه و 700 صفحه رنگی تولید می کند که می توانید با کارتریج های با بازده بالاتر بیشتر آن را افزایش دهید. همچنین کارتریج‌های جوهر شخص ثالث را می‌پذیرد که ممکن است به شما در صرفه‌جویی در هزینه کمک کند و این مدل با اشتراک شش ماهه HP Instant Ink ارائه می‌شود، سرویسی که وقتی چاپگر سطح جوهر پایین را تشخیص می‌دهد جوهر را به شما تحویل می‌دهد.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

 

امکانات پرینتر جوهرافشان 9025e:

سرعت چاپ کلی آن در حدود 16 صفحه سیاه یا 14 صفحه رنگی در دقیقه عالی است و می تواند به صورت خودکار دو طرفه چاپ کند. سینی های ورودی 500 برگ کاغذ را در خود جای می دهند که برای کارهای چاپ بزرگ عالی است. علاوه بر اتصال Wi-Fi، USB و اترنت، می‌توانید مستقیماً از درایو فلش USB چاپ کنید. این اسکنر دارای ویژگی‌های زیادی است، از جمله تغذیه خودکار اسناد، قابلیت اسکن دوطرفه (تک پاس)، و تشخیص نوری کاراکتر (OCR). (OCR) به شما امکان می دهد اسناد را در فایل های متنی اسکن کنید و ویرایش یا جستجوی کلمات کلیدی را آسان تر می کند. تنها چیزی که از دست می‌دهد، امکان گسترش لولاهای درب اسکنر برای موارد ضخیم‌تر مانند کتاب است. این عکس های خوش ظاهر را با دقت رنگی مناسب و فقط کمی دانه دانه در تصاویر چاپ می کند. این طراحی امکان دسترسی آسان به گیره های کاغذ و کارتریج های جوهر را فراهم می کند و سیم برق قابل جدا شدن است، بنابراین در صورت آسیب دیدن، تعویض آن آسان است. لازم به ذکر است که مهندسین hp تعمیر آمادگی ارائه کلیه خدمات تعمیر پرینتر و در صورت لزوم، تعمیر پرینتر در محل را به مشتریان عزیز دارد.

 

 

 

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

 

پرینتر لیزری 1202 nw اچ پی

اگر به دنبال یک پرینتر تک رنگ HP هستید، HP Never stop Laser MFP 1202w را بررسی کنید. این یک دستگاه لیزری همه کاره است، اما برخلاف بسیاری از پرینترهای لیزری، دارای یک مخزن تونر قابل شارژ است که می‌توانید بطری‌های تونر را شبیه به مدل‌های سوپر تانک جوهر افشان پر کنید. یک مخزن پر حدود 9500 صفحه تولید می‌کند، بنابراین دیگر نگران پر کردن مجدد آن نخواهید بود. همچنین، بطری تونر ارزان‌تر از کارتریج اکثر پرینترهای لیزری است. تنها نقطه ضعف این است که واحد درام یک قطعه جداگانه است که باید برای تعویض آن هزینه اضافی کنید. همانطور که گفته شد، واحد درام دارای عمر مورد انتظار 20000 چاپ است، بنابراین قبل از اینکه نیاز به تعویض آن داشته باشید مدتی طول می کشد. گرم شدن آن زمان زیادی نمی برد، باشید مدتی طول می کشد.

 

پرینتر لیزری 1202 nw اچ پی

 

 

امکانات پرینتر 1202nw:

پرینتر 1202 nw حدود 12 صفحه در دقیقه چاپ می کند و نمی تواند چاپ دو طرفه را انجام دهد. اگرچه یک اسکنر وجود دارد، اما تنها می تواند با حداکثر وضوح 600 dpi اسکن کند و ADF برای اسکن اسناد چند صفحه ای ندارد. در مورد گزینه های اتصال آن، شما هنوز Wi-Fi و USB دریافت می کنید. با این حال، هیچ پورت اترنت وجود ندارد، که ممکن است برای دفاتری که به اتصال LAN سیمی متکی هستند مشکل باشد. از Apple AirPrint و Mopria Print Service پشتیبانی می کند و با سیستم عامل های معمول دسکتاپ مانند Windows، macOS و Chrome OS سازگار است.

 

برای مطالعه بیشتر: خطای دستگاه کپی شارپ

 

خرید پرینتر hp

شرکت اچ‌پی تعمیر با بیش از 14 سال تجربه در زمینه تعمیر پرینتر اچ پی، خرید و فروش پرینتر استوک و کارتریج پرینتر اچ پی می‌تواند مشاوره و کمکی در این راستا به شما مشتریان عزیز داشته باشد. باعث افتخار است که مجموعه اچ‌پی تعمیر بتواند کمکی هر چند کوچک در زمینه خرید و تعمیرات پرینتر برای شما مشتریان و مصرف کنندگان عزیز داشته باشد. پرینترهای اچ پی که از مرکز خرید پرینتر استوک اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای می باشند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینتر سامسونگ در زمینه های سرویس پرینتر، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند.

 

 

خرید پرینتر استوک از hp تعمیر

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

تعمیر اسکنر

بررسی 3 پرینتر برتر HP در سال 2022

پرینتر لیزری رنگی m479fdw اچ پی

HP Color LaserJet Pro MFP M479fdw

پرینتر جوهر افشان 9025e اچ پی

HP Office Jet Pro 9025e

پرینتر لیزری 1202nw اچ پی

HP Color Laser Jet Pro MFP M479fdw

اچ پی تعمیر

تعمیر پرینتر اچ پی

hp تعمیر

فروش چاپگر و پرینتر

اچ پی پرینتر

tamir hp

پرینترهای برتر اچ پی

پرینترهای برتر اچ پی بهترین

پرینترهای برتر اچ پی چیست

پرینترهای برتر اچ پی در سال 2022 چیست

پرینترهای برتر اچ پی چندکاره

پرینترهای برتر اچ پی سه کاره

پرینتر

چاپگر لیزری

چاپگر

پرینتر لیزری

پرینتر لیزری اچ پی

پرینتر لیزری رنگی

کارتریج

کارتریج‌

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر استوک

پرینتر لیزری 1202 nw اچ پی

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

تعمیرات تخصصی پرینتر

کارتریج پرینتر

کارتریج‌ پرینترهای لیزری

کارتریج پرینتر hp

کارتریج پرینتر اچ پی

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp

خرید پرینتر hp

خرید پرینتر

خرید پرینتر استوک

خرید پرینتر رنگی

hp tamir

hp پرینتر

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

تعمیر فکس

خرید پرینترهای لیزری رنگی

خرید پرینترهای لیزری

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیرات پرینترهای اچ پی

پرینتر استوک

فروش پرینتر استوک

فروش پرینتر

خطای دستگاه کپی شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ

شارژ کارتریج

پرینتر m479fdw

پرینتر 1202 nw

پرینتر hp

تعمیر پرینتر HP CP1525

تعمیر پرینتر 3225 اچ پی لیزری رنگی

تعمیر پرینتر 5225 اچ پی لیزری رنگی

تعمیر پرینتر 4525 اچ پی لیزری رنگی

پرینتر HP CP1525

پرینتر HP CP5225

پرینتر HP СР1025

پرینتر اچ پیM401

پرینتر اچ پی M402

پرینتر اچ پی M1522

پرینتر اچ پی M477

پرینتر اچ پی M479

پرینتر HP M601

پرینتر HP M605

پرینتر HP Р4015

پرینتر HP P2035

پرینتر HP M404

پرینتر HP M451

پرینتر اچ پی M602

پرینتر اچ پی P2055

پرینتر اچ پی 1536

پرینتر 5225 اچ پی لیزری رنگی

خرید پرینتر استوک از hp تعمیر

علل تفاوت قیمت پرینتر hp

کدهای خطای پرینتر hp

مرکز خرید پرینتر

سرویس پرینتر