خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

در این مقاله نحوه انتخاب یک پرینتر بی سیم بیان می شود و چگونه می توانیم از طریق وای فای با یک پرینتر بی سیم وظیفه ی پرینت را انجام داد.

 

اگر همه افراد خانواده یا محل کار شما لپ تاپ، کامپیوتر و حتی تبلت مخصوص به خود را دارند و مایل به پرینت گرفتن می باشند، توصیه ی اچ پی تعمیر برای شما یک پرینتر بی سیم است. هنگام خرید پرینتری جدید از هر نوعی که باشد باید موارد زیادی را در نظر گرفت، اما یک ویژگی وجود دارد که باید روی آن تمرکز کنید: پرینت بی سیم. بسیاری از پرینترهای جدید از فناوری بی سیم به شکل های مختلف پشتیبانی می کنند و درک انواع مختلفی از اتصالات آنها بسیار مهم است. این مقاله برای کمک به توضیح چاپ بی سیم، مواردی که باید به دنبال آن باشید و نحوه انتخاب یک پرینتر جدید کمک می کند.

 

- تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد

- فروش پرینترهای استوک اروپا بهراه سه ماه گارانتی بی قید و شرط

- هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان میباشد

- تعمیر تخصصی پرینتر، تعمیرات و فروش انواع ماشین های اداری

- فروش  و شارژ کارتریج های لیزری

- ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه مراکز و ارگان های طرف قرارداد

تعمیر پرینتر hp تعمیر

 

وظیفه ی پرینتر بی سیم چیست؟

پرینتر های بی سیم می توانند اشکال مختلف پرینت بی سیم را ارائه دهند. بهتر است، آنچه که می خواهید پرینترتان انجام دهد را در نظر بگیرید. در اینجا مجموعه‌ای از عملکردهایی است که چاپگرهای بی‌سیم می‌توانند به آن‌ها دست یابند، مهم است که تصمیم بگیرید چه چیزی می‌خواهید و براساس آن یک پرینتر بخرید: از طریق Wi-Fi به یک LAN (شبکه محلی) متصل شوید تا همه دستگاه‌ها بتوانند با استفاده از دستگاه پرینتر بی سیم کار پرینت را به خوبی انجام دهند. می توانید از طریق پرینتر بی سیم متصل به Wi-Fi به پرینتر خارج از شبکه متصل شوید تا بتوانید از هر جای دنیا با اتصال به اینترنت از پرینتر خود به خوبی استفاده کنید و امکان چاپ مستقیم از تلفن های هوشمند و تبلت ها را فراهم سازید.

 

پرینتر بی سیم معرفی شده توسط hp تعمیر

 

 

خرید چاپگر بی سیم معرفی شده توسط hp تعمیر

کدام پرینترهای بی سیم وای فای دارند؟

پرینترهای سازگار با وای فای در هر دو نوع پرینتر لیزری و پرینتر جوهرافشان موجود هستند، فقط به دنبال نماد Wi-Fi روی جعبه بگردید.

 

برای مطالعه بیشتر: نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

 

وسایل مورد نیاز پرینت بی سیم چیست؟

ابتدا به یک روتر بی سیم و شبکه Wi-Fi در هر کجا که می خواهید پرینت کنید نیاز دارید. سپس به یک پرینتر با Wi-Fi، Wi-Fi Direct یا AirPrint نیاز دارید.

 

برای مطالعه بیشتر: خرید پرینتر استوک

 

انواع مختلف اتصال بی سیم چیست؟

Wi-Fi رایج ترین نوع اتصال برای پرینت بی سیم است. برای اتصال پرینتر شما به شبکه، جای کابل های USB یا اترنت سنتی را می گیرد. با توجه به اینکه پرینتر در محدوده سیگنال شبکه قرار دارد، می‌توان آن را در هر مکانی قرار داد و نیاز به کابل‌ها و سیم‌های نامرتب و خطرناک را از بین می‌برد. سپس رایانه ها و لپ تاپ ها می توانند به شبکه متصل شوند و اسناد را برای چاپ از طریق Wi-Fi ارسال کنند. این به ویژه برای خانه ها و دفاتر کوچکی که مایلند دستگاه چاپگری داشته باشند که در محیط کار مناسب باشد و خدمات کارآمدی برای چندین کاربر ارائه دهد مفید است. انواع اتصالات بی سیم Wi-Fi Direct تمام عملکردهای مشابه Wi-Fi را ارائه می دهد، اما امکان پرینت مستقیم از دستگاه ها را نیز فراهم می کند. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید از طریق شبکه به پرینتر متصل شوید، بلکه دستگاه دارای Wi-Fi شما می تواند کارهای پرینت را مستقیماً به خود پرینتر ارسال کند. این برای ایمن نگه داشتن اسناد مفید است، زیرا آنها فقط توسط شما و چاپگر به اشتراک گذاشته می شوند و نه از طریق شبکه. AirPrint به کاربران اپل iOS، آیفون ها و آیپدها اجازه می دهد تا با استفاده از دستگاه های خود به یک پرینتر بی سیم، وظیفه ی پرینت را تکمیل کنند. این ویژگی به دلیل طراحی یکپارچه و عدم نیاز به دانلود نرم افزار یا درایور اضافی، انتخاب محبوبی است. به سادگی بررسی کنید که پرینتر شما از AirPrint پشتیبانی می کند، برنامه را در دستگاه Apple خود باز کنید و می توانید پرینت کنید.

 

برای مطالعه بیشتر: خطای دستگاه کپی شارپ

 

چه ویژگی هایی را در پرینتر بی سیم باید جستجو کرد؟

جدا از اتصال Wi-Fi شما همچنان می خواهید پرینتری با کیفیت پرینت و سرعت پرینت خوب انتخاب کنید. همچنین می‌خواهید چاپگری را انتخاب کنید که به طیف وسیعی از دستگاه‌ها مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و ایمیل ها امکان اتصال را بدهد. برخی از پرینترهای HP و Epson دارای یک آدرس ایمیل منحصر به فرد هستند تا بتوانید مستقیماً اسناد را برای پرینت به آنها ایمیل کنید. برخی از چاپگرهای بی‌سیم با سرویس‌های ابری سازگار هستند که به شما امکان می‌دهد از سرویس‌هایی مانند Google Cloud استفاده کنید. پرینترهای اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای می باشند این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر کانن، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینتر سامسونگ در زمینه های سرویس پرینتر، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فتوکپی شارپ، تعمیر فکس پاناسونیک، خرید پرینتر اچ پی و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند. 

 

مشاوره کاملا رایگان انتخاب یک پرینتر بی سیم با اچ پی تعمیر

 

     

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینتر

پرینتر بی سیم

خرید پرینتر

چاپگر

خرید چاپگر

نحوه انتخاب یک پرینتر بی سیم

چاپگر بی سیم

نحوه نصب چاپگر بی سیم

چاپگر های بی سیم

چاپگر بی سیم خرید

خرید پرینتر بی سیم

فروش پرینتر

اچ پی تعمیر

hp تعمیر

hp tamir

دستگاه پرینتر

دستگاه پرینتر استوک

دستگاه پرینتر لیزری

دستگاه پرینتر بی سیم

پرینتر لیزری

پرینتر لیزری رنگی

پرینتر لیزری اچ پی

پرینتر جوهرافشان

پرینتر جوهر افشان

چاپگرهای بی‌سیم

چاپگر بی‌سیم

پرینترهای HP

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

تعمیر فکس

خرید پرینترهای لیزری رنگی

خرید پرینترهای لیزری

تعمیر پرینتر

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر استوک

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینترهای hp

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

شارژ کارتریج

پرینتر استوک

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

خدمات پس از فروش hp

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

تعمیرات پرینترهای اچ پی

خطای دستگاه کپی شارپ

تعمیر فتوکپی شارپ

خرید پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر کانن

تعمیرات تخصصی پرینتر

خرید پرینتر استوک

سرویس پرینتر

مرکز خرید پرینتر