خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

تعمیر پرینتر HP Deskjet 2130 با ارور paper jam. پیپر جم خطایی است که کاغذ در پرینتر شما گیر می کند. برای درست کردن این خطا با مشاوران ما تماس بگیرید 02188865760

پرینتر 2130 ساخت HP دستگاهی بسیار زیباست. این پرینتر که به رنگ سفید ساخته شده است ابعاد کوچکی داشته و فضای بسیار کمی را بر روی میز کار اشغال می‌کند. در قسمت سمت راست و بالای بدنه‌ کنترل‌های دستگاه تعبیه شده‌اند که بسیار کاربردی هستند. اسکنر تخت این محصول هم در قسمت بال قرار گرفته است که با کاور سفیدرنگی حفاظت می‌شود.پرینتر چندکاره‌ی «اچ‌پی» (hp) مدل «Deskjet 2130» دارای قابلیت‌های پرینت جوهرافشان رنگی، اسکن رنگی و کپی است که طول، عرض و ارتفاع آن به‌ترتیب ۴۲۵، ۳۰۴ و ۱۴۹ میلی‌متر است و با وزن ۳.۴۵۲ کیلوگرم عرضه می‌شود. سرعت پرینت دستگاه تا ۲۰ برگ برای چاپ سیاه‌وسفید و تا ۱۶ برگ برای چاپ رنگی است. وضوح چاپ در این مدل 1200 × 1200 dpi برای چاپ سیاه‌وسفید و 1200 × 4800 dpi برای چاپ رنگی است. اولین پرینت سیاه‌وسفید تا ۱۵ ثانیه زمان نیاز دارد.

 

 

تعمیر انواع پرینتر

 

خرید پرینتر

 

برای مطالعه بیشتر: شارژ کارتریج

 

تعمیر پرینتر در محل

ممکن است باز هم با دیدن این ویدیو پرینتر شما درست نشود و شما نیاز به تعمیر پرینتر در محل داشته باشید. از آنجایی که هدف Hp تعمیر آرامش و رفاه مشتریان عزیز است و با توجه به اینکه جابجایی دستگاه های پرینتر کار پر زحمت و هزینه بر است، نمایندگی تعمیرات پرینتر مرکز تخصصی اچ پی تعمیرخدمات فوری سرویس در محل را برای شما عزیزان راه اندازی کرده است و با این امکان، شما امکان تعمیر پرینتر، تعویض قطعه و سرویس دستگاه چاپگر خود را در محل خواهید داشت.

 

روال کار به این صورت است که، به محض تماس مشتری و وصل شدن به متخصص تعمیر پرینتر مربوطه، مدل پرینتر و آخرین زمان سرویس از مشتری پرسیده می شود و سپس ایرادی که سبب شده که با hp تعمیر تماس بگیرند را عنوان می کنند، پس از آن، مسئول فنی تعمیر پرینتر، احتمالات و حدود قیمت تعمیر دستگاه را اعلام می نماید، در صورت تایید مشتری، صفیر متخصص اچ پی تعمیر، قطعات لازم جهت تعمیر چاپگر را در سریع ترین زمان ممکن با خود به محل مشتری برده و با بررسی دقیق پرینتر، علت خرابی چاپگر را می یابد و در ادامه با تایید مشتری پرینتر را سرویس و قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض می نماید.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha