خیابان شهید مطهری ابتدای خیابان فجر پلاک ۵۵ واحد ۳

در این مقاله به بررسی برندهای باکیفیت پرینتر استوک نظیر اچ پی، اپسون، سامسونگ، کانن و برادر می پردازیم و برندهای برتر پرینتر را معرفی می کنیم.

 

پرینتر استوک چه برندهایی کیفیت بهتری دارند؟

در این مقاله قصد داریم کیفیت پرینترهای استوک وارداتی به کشور را با هم مقایسه کنیم تا متوجه شویم که پرینتر استوک چه برندهایی کیفیت بهتری دارند و خرید کدام پرینترها صرفه اقتصادی بالاتری دارد. بازار خرید و فروش پرینترهای استوک و دست دوم به دلیل گران بودن پرینترهای آکبند برندهای معتبر جهانی بسیار داغ است و بسیاری از افراد و حتی شرکت‌های بزرگ اقدام به خرید این پرینترها می‌کنند. از همین رو، در این مقاله می‌خواهیم بدانیم کدام برندها، پرینتر استوک باکیفیت‌تری دارند و کدام چاپگرها در ایران بیشتر خرید و فروش می‌شوند. اگر شما هم قصد خرید پرینتر استوک را دارید؛ اما نمی‌دانید چطور پرینتر باکیفیتی را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

زمان مطالعه موردنیاز: 9 دقیقه

 

پرینتر استوک چیست؟

پرینتر استوک به عبارت ساده، به پرینترهایی گفته می‌شود که کارکرده و دست دوم هستند. پرینترهای استوک وارداتی از برندهایی مانند اپسون، اچ پی، کانن، سامسونگ، برادر، زیراکس و اوکی، ریکو و کیوسرا وارد کشور می‌شوند و هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. در این بین اما پرینترهایی هستند که کیفیت بهتری را نسبت به پرینترهای دیگر ارائه می‌دهند و با وجود اینکه دست دوم و کارکرده هستند، تا سال‌های سال پاسخگوی نیازهای مختلف اداری و مصارف خانگی خواهند بود. به خصوص اگر دانشجو هستید یا شرکتی را راه اندازی کرده‌اید و نمی‌خواهید بودجه زیادی را برای خرید پرینترهای آکبند هزینه کنید، می‌توانید خرید پرینتر استوک را در دستور کار خود قرار بدهید. پرینترهای استوک اکثراً سرحال هستند، چرا که بر طبق قوانین جاری در کشورهای اروپایی، آمریکایی و ژاپن، پرینترها نهایتاً ۵ سال می‌توانند کار کنند و پس از این مدت از رده خارج می‌شوند؛ حتی اگر سالم و بی عیب و نقص باشند. تعمیرات تخصصی پرینتر هایی که از کشورهای اروپایی، آمریکا و ژاپن وارد کشور ما می‌شوند، توسط شرکت‌های سازنده اصلی به صورت تخصصی و با استفاده از قطعات اورجینال و مواد مصرفی اصلی تعمیر شده و راهی کشور ما می‌شوند. از این رو بسیاری از پرینترهای استوک بسیار کم کارکرد و در حد نو هستند و خریدن آن‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیر پرینتر hp در محل

 

پرینتر استوک چه برندهایی کیفیت بهتری دارند؟

خرید پرینتر استوک باکیفیت مستلزم شناخت برندهایی است که پرینترهای خود را تعمیر کرده و به کشورهایی مانند ایران ارسال می‌کنند. در این مقاله ما برندهایی را مورد بررسی قرار خواهیم داد که وارد کشور ما شده و بیشتر از پرینترهای دیگر توسط کاربران خریداری و استفاده می‌شوند. این برندها در کشورهای مختلفی قرار دارند، کیفیت ساخت متفاوتی داشته، خدمات پس از فروش مختلفی ارائه می‌کنند و قیمت‌های متنوعی نیز دارند. نکته مهمی که در خرید پرینترهای استوک وارداتی وجود دارد، این است که این پرینترها باید از خدمات پس از فروش و بازار قطعات یدکی و دست دوم خوبی در کشور برخوردار باشند تا در صورت بروز مشکل، بتوان به راحتی آن‌ها را عیب یابی و تعمیر کرد.

 

 

۱. پرینتر برند اپسون (EPSON)

برند اپسون یکی از برندهایی است که به واسطه حضور چندین و چند ساله در این حوزه، پرینترهای بسیار باکیفیتی را روانه بازار می‌کند. این شرکت از سال ۱۹۴۲ تأسیس شده است و با ساخت چاپگر EP-101 توانست بسیاری از نیازهای آن زمان مردم را پوشش دهد. محصولات امروزی اپسون شامل انواع پرینتر، چاپگر، پروژکتور، دستگاه کپی و پرینترهای تک کاره و چند کاره است که برای مصارف خانگی و اداری طراحی می‌شوند و امکانات به‌روزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 

 

برندهای باکیفیت پرینتر کارکرده اچ پی تعمیر

 

 

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک hp tamir

 

 

۲. پرینتر برند برادر (BROTHER)

برند برادر یکی دیگر از برندهای معروفی است که پرینترهای باکیفیتی می‌سازد؛ اما در کشور ما به اندازه برند اپسون و اچ پی فعالیت ندارد. این برند باسابقه در سال ۱۹۵۸ تأسیس شده است و اولین پرینتر ماتریس نقطه‌ای را طراحی و روانه بازار کرد. این پرینتر در زمان خود از سرعت بالایی برخوردار بود و از همین رو، بسیار محبوب شد. برند برادر این روزها انواع اسکنرها، چاپگرهای لیبل و پرینترهای لیزری، جوهر افشان و چندکاره را با بالاترین استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

 

 

برای مطالعه بیشتر: راهنمای خرید پرینتر استوک

 

 

۳. پرینتر برند اچ پی (HP)

پرینترهای اچ پی را همه می‌شناسیم. پرینترهای اچ پی این روزها تمام بازارهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی را به تصرف خود درآورده‌اند. برند اچ پی از سال ۱۹۳۴ در این حوزه فعالیت می‌کند و با ساخت نوسان های صوتی پیشرفته وارد دنیای دیجیتال شده است. محصولات اچ پی شامل ماشین حساب، لپتاپ، مانیتور و انواع پرینترهای لیزری و جوهر افشان برای همه شناس هستند و هر کدام از ما احتمالاً یکی از محصولات این برند را در منزل خود داریم.

 

برای مطالعه بیشتر: فروش پرینتر استوک

 

لیست پرینترهای پرفروش:

 

 

 

چرا پرینترهای اچ پی؟ hp tamir

 

 

۴. پرینتر برند کانن (CANON)

بی شک برند کانن در بین برندهای قدرتمند در تولید پرینترها قرار می‌گیرد. پرینترهایی بسیار باکیفیتی نظیر MF3110 و  MF3010 توسط این برند تولید شده اند و تا سال‌های سال نیازهای کاربران را پوشش می‌دهند. این برند از سال ۱۹۳۳ آغاز به کار کرده است و دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری این برند در کنار پرینترهای لیزری آن، شهرتی جهانی دارند. احتمالاً نام مدل‌های پرفروش imageRUNNER ،iSENSYS و Pixma به گوشتان خورده است. 

 

 

برندهای برتر پرینتر استوک hp tamir

 

 

 

 

برند برتر پرینتر استوک hp tamir

 

 

۵. پرینتر برند سامسونگ (Samsung)

برند سامسونگ را همه می‌شناسیم و بیشتر از تلویزیون‌های آن استفاده می‌کنیم. این برند در سال ۱۹۶۹ فعالیت خود را با تولید تلویزیون‌های سیاه و سفید شروع کرد. پس از آن در دهه ۷۰، ماشین لباسشویی، یخچال و مایکروویو را تولید کرد و محصولات خود را در حوزه‌های متعددی گسترش داد. برند سامسونگ اولین پرینتر چند کاره لیزری خود را در سال ۱۹۹۰ طراحی و تولید کرد. از جمله مهم‌ترین مزایای پرینترهای سامسونگ می‌توان به داشتن طراحی شیک، ابعاد کوچک و جمع و جور و قابلیت استفاده آسان اشاره کرد. جالب است بگوییم که تولید پرینتر لیزری رنگی با قابلیت NFC از جمله افتخارات برند سامسونگ محسوب می‌شود و تا به امروز صاحب اصلی این امتیاز بوده است. سامسونگ پرینترهای با کیفیتی را نظیر ML2160 و M2020W با قیمت های مناسب طراحی کرده است.

 

 

۶. پرینتر برند کیوسرا Kyocera

برند کیوسرا به عنوان ابر تولیدکننده ماشین آلات اداری با گنجایش فراتر از حد تصور شناخته می‌شود که یم شرکت تجاری با مسئولیت محدود در ژاپن است. تولید دستگاه کپی Mita Industrial Company Limited در سال ۲۰۰۰، طراحی و ساخت KYOCERA Document Solutions Inc در سال ۲۰۰۲ باعث معروفیت جهانی برند کیوسرا شد. می‌توان گفت که این برند توانسته جایگاه اول را در جهان در زمینه تولید پرینترهای لیزری باکیفیت به خود اختصاص دهد. برند کیوسرا در حوزه طراحی پرینتر لیزری چند کاره حرف اول را در جهان می‌زند.

 

 

برند برتر پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

 

برند باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

۷. پرینتر برند OKI

در میان بهترین برندهای تولیدکننده پرینتر استوک نباید برند OKI را فراموش کنیم. این برند به عنوان تولیدکننده بزرگ پرینترهای همه کاره در جهان شناخته می‌شود. برند OKI در سال ۱۹۸۴ با تولید پرینترهای Dot Matrix فعالیت خود را شروع کرد. این برند در سال ۱۹۸۹ اولین پرینترهای LED اروپا، OL400 و OL800 را تولید و به بازار عرضه کرد. OKI توانست در سال ۲۰۰۹ ضمانت نامه سه ساله استاندارد را برای محصولات خود ارائه دهد که انقلابی بزرگ در حوزه چاپ محسوب می‌شود. این برند همه تمرکز خود را بر ساخت پرینترهای لیزری رنگی مونو LED و MFP قرار داده است.

 

 

 

 

۸. پرینتر برند ریکو RICOH

برند ریکو که یک شرکت ژاپنی است و در سال ۱۹۳۶ فعالیت خود را شروع کرد، به عنوان غول سازنده پرینترهای پیشرفته در دنیا شناخته می‌شود. این شرکت اولین محصول خود را با نام Ricopy 101 وارد بازار کرد. ساختار این دستگاه کاملاً ابتدایی بود و از تونر خشک استفاده می‌کرد. این برند توانست در سال ۲۰۰۹ اولین سری MFP دیجیتالی و پررنگ را عرضه کند. اولین دستاوردهای برند ریکو با دستگاه‌های Imagio MP C3500RC و Imagio C2500RC شناخته می‌شود.

 

برندهای باکیفیت پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

 

 

برندهای باکیفیت و برتر پرینتر استوک اچ پی تعمیر

 

 

۹. پرینتر برند زیراکس Xerox

شرکت زیراکس در سال ۱۹۰۶ فعالیت خود را شروع کرد که در ابتدا در حوزه تولید و فروش کاغد عکاسی مشغول به فعالیت بود. برند زیراکس در سال ۱۹۳۸ توانست چاپ زروگرافیک را اختراع کند. گفتنی است که دستگاه کپی Model A Copier اولین دستگاه کپی دنیا بود که این شرکت در سال ۱۹۷۷ اختراع کرد. این روزها برند زیراکس به عنوان یکی از بهترین‌ها در صنعت چاپ شناخته می‌شود. 

 

 

برای مطالعه بیشتر: خطای دستگاه کپی شارپ

 

چه مارک پرینتری بهتر است؟

می‌توانیم بگوییم که برندهای نام برده، محصولات باکیفیت و قابل توجهی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. با این حال، برندهایی هستند که بهتر از بقیه عمل کردند و طرفداران زیادی دارند؛ برندهای اپسون، اچ پی، برادر، کانن و سامسونگ. این برندها بازار فروش خوبی دارند و خیلی خراب نمی‌شوند. این پرینترها تا سالیان سال پاسخگوی نیاز کاربران خود خواهند بود.

 

 

فروش پرینترهای اچ پی

پرینترهای اچ پی که از مرکز خرید پرینتر اچ پی تعمیر تهیه می کنید، دارای شرایط ویژه ای هستند که این شرایط شامل: خدمات پس از فروش پرینترهای hp، تعمیر پرینتر در تهران، تعمیر پرینتر اچ پی، نمایندگی تعمیر پرینترهای hp، سرویس پرینترهای hp، خدمات پس از فروش hp، تعمیرات تخصصی پرینترهای hp و شارژ پرینترهای hp در محل می باشند و در صورت نیاز به نمایندگی تعمیرات پرینتر hp، تعمیر کار پرینتر و مرکز تعمیرات پرینترهای hp می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. 

 

 

 

5 نمونه از بهترین پرینترهای لیزری خانگی hp

 

 

چند مدل از پرینترهای استوک باکیفیت 

۱. چاپگر جوهر افشان اپسون L1800

خرید پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L1800 یکی از پرینترهای استوک باکیفیت است که مدارک و فایل‌های مورد نظر خود را با کیفیت بالا پرینت بگیرید. این مدل پرینتر اپسون، اولین مدل پرینتر با سیستم مخزن جوهر ۶ رنگ و چاپ A3 است. این چاپگر با هزینه کمی می‌تواند عکس و مدارک رنگی شما را چاپ کند.

 

برای مطالعه بیشتر: شارژ کارتریج

 

- مشخصات فنی پرینتر L1800 اپسون:

 

  1. ابعاد:  x 322 x 215 705‎ میلیمتر

  2. وزن: 12.5 کیلوگرم

  3. حداکثر اندازه کاغذ: A3

  4. ظرفیت سینی کاغذ: 100 برگ 

  5. نوع چاپ: سیاه و سفید و رنگی

  6. سرعت چاپ: 15 برگ در دقیقه

  7. رزولوشن چاپ: dpi5760×1440

  8. سیستم عامل سازگار: Windows 7,8,XP,vista,Mac

  9. قابلیت اتصال: USB

  10. نوع کاربری: تک کاره (پرینتر)

  11. حداکثر وزن کاغذ: 75g/m2

  12. قابلیت چاپ بدون حاشیه: دارد

  13. نوع کاغذ قابل چاپ: Premium Glossy Photo Paper، Plain Photo Paper ،Paper

  14. جوهر: T6731،T6732،T6733،T6734

  15. حجم جوهر: رنگی 1500 برگ سیاه و سفید 8700 برگ

 

 

برندهای باکیفیت و برتر پرینتر اچ پی تعمیر

 

 

۲. پرینتر رنگی استوک لیزری اچ پی مدل Color LaserJet Pro M454dn

یکی از بهترین پرینترهای استوکی که می‌توانید خریداری کنید، پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Color LaserJet Pro M454dn است.

 

 

- مشخصات فنی HP LaserJet Pro M454dn:

 

  1. وزن: ۱۹ گرم

  2. رزولوشن چاپ: ۶۰۰ در ۶۰۰ تا ۳۸۴۰۰ در ۶۰۰ dpi

  3. نوع چاپ: رنگی

  4. کارکرد کارتریج رنگی: ۲۱۰۰ برگ

  5. کارکرد کارتریج مشکی: ۲۴۰۰ برگ

  6. نوع کارتریج: HP ۴۱۶AOriginal LaserJet Toner Cartridge

  7. توان کار ماهانه: ۵۰۰۰۰

  8. حافظه پرینتر: NAND Flash, 512 DRAM 256 مگابایت

  9. سرعت چاپ سیاه و سفید: تا ۲۷ برگ در دقیقه

  10. ویژگی‌های دستگاه: صفحه نمایش LCD

  11. سرعت چاپ رنگی: تا ۲۷ برگ در دقیقه

  12. ظرفیت ورودی کاغذ: ۳۰۰ برگ استاندارد، ۸۵۰ برگ ماکسیمم برگ

  13. سایز کاغذ: A4: A5: A6: B5 (JIS): B6 (JIS): 16K

  14. سایز چاپ: A4

  15. کاربری: تک کاره

  16. تکنولوژی چاپ: چاپ لیزری

  17. نوع کاغذ: Paper (bond, brochure, colored, glossy, letterhead, photo, plain, preprinted, prepunched, recycled, rough), postcards, labels, envelopes

  18. نوع نمایشگر: ۲ Line LCD

 

 

برندهای باکیفیت پرینتر اچ پی تعمیر

 

 

۳. چاپگر جوهرافشان سه کاره کانن PIXMA G3411

یکی دیگر از پرینترهای استوک باکیفیت، پرینتر کانن مدل G3411 است که از طراحی زیبا و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است. این پرینتر ۳ کاره است و می‌تواند اسناد و مدارک شما را کپی و اسکن هم کند.

 

 

- مشخصات فنی پرینتر جوهرافشان Pixma G3411 Canon:

 

  1. رزولوشن اپتیکال اسکنر: 1200 × 600 dpi

  2. نوع اسکنر: CIS flatbed

  3. قابلیت تشخیص متن OCR: خیر

  4. قابلیت چاپ دو رو: خیر

  5. رزولوشن چاپ(dpi): 1200 × 4800 dpi

  6. قابلیت تغذیه خودکار ADF: ندارد

  7. شبکه بی سیم Wi-Fi: دارد

  8. نوع چاپ: رنگی

  9. وزن: 6.3 کیلوگرم

  10. کاربری: 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی)

  11. سایز چاپ: A4

  12. ابعاد: 163 × 330 × 445 میلی ‌متر

  13. تکنولوژی چاپ: چاپ جوهر افشان

 

 

8 روش مراقیت از پرینترهای جوهر افشان hp tamir

 

 

۴. پرینتر لیزری اپسون EPSON C2900DN

پرینتر اپسون مدل  2900dnبا ویژگی‌های کارآمد خود می‌تواند جزو بهترین پرینترهای استوک بازار محسوب شود. این پرینتر قابلیت پرینت دورو دارد که می‌تواند به شما در صرفه جویی در هزینه‌ها و مصرف کاغذ کمک کند. با پرینتر اپسون مدل  2900dnشما می‌توانید بهره وری در کسب و کارتان را با سرعت بالای چاپ و البته رزولوشن بالای تصاویر و متن چاپ‌شده، افزایش دهید.

 

 

- مشخصات فنی Epson C2900DN:

 

  1. نوع چاپگر / پرینتر: لیزری رنگی تک کاره

  2. رزولوشن چاپ: 600*600 dpi

  3. سایز پرینت: حداکثر A4

  4. کاربرد: خانگی / اداری

  5. حافظه: 256 مگابایت

  6. ابعاد: 416.1*469.4*403.5 میلی متر

  7. وزن: 19.6 کیلوگرم

  8. نوع کاغذ: کاغذ معمولی | Plain Paper لیبل|Label پاکت نامه|Envelope

  9. نوع اتصال: USB 2.0,Ethernet 10 Base T/100Base-TX/1000Base-T

  10. توان پرینت ماهانه: 40000 برگ

  11. چاپ دورو: دارد

  12. ورودی کاغذ: 250 برگ

  13. تونر کارتریج: (Epson C13S050630/29/28/27(BKCMY

  14. صفحه نمایش: دارد

  15. امکان شبکه: دارد

  16. سرعت چاپ سیاه سفید: 23 برگ در دقیقه

 

 

برندهای برتر پرینتر اچ پی تعمیر

 

برای مطالعه بیشتر:  نمایندگی پرینتر hp

 

۵. چاپگر رنگی استوک لیزری اچ پی سه کاره LaserJet Pro M180n

پرینتر سه کاره لیزری رنگی اچ پی M180n می‌تواند انتخاب مناسبی برای شرکت‌های کوچک و سازمان‌هایی با استفاده متوسط باشد. این پرینتر علاوه بر چاپ سیاه و سفید و رنگی، قابلیت اسکن و کپی اسناد و مدارک را هم دارد.

 

 

- مشخصات فنی HP LaserJet Pro M180n :

 

  1. اتصال با شبکه: دارد

  2. وزن: 15700 g

  3. ابعاد: 29.2 × 38 × 42 cm

  4. رنگی | سیاه و سفید: رنگی

  5. کاربری   : سه کاره

  6. سایز کاغذ: A4

  7. نوع کاغذ قابل استفاده: Paper (bond, brochure, coloured, glossy, heavy, letterhead, light, photo, plain, preprinted, prepunched, recycled, rough), transparencies, labels, envelopes, cardstock

  8. ظرفیت سینی کاغذ: 150 برگ

  9. وزن مناسب کاغذ: 60 تا 163 گرمی

  10. سرعت چاپ: 16 برگ در دقیقه

  11. دقت چاپ: 600 × 600 dpi

  12. حافظه پرینتر: 256 مگابایت

  13. توان کار ماهانه: 30000 برگ – استفاده پیشنهادی 150 تا 1500 برگ

  14. اسکنر: دارد

  15. سرعت اسکن: تا 14 برگ در دقیقه

  16. کپی: دارد

  17. سرعت کپی سیاه و سفید : 16 برگ در دقیقه

  18. سرعت کپی رنگی: 16 برگ در دقیقه

  19. رزولوشن کپی: 600 × 600 dpi

 

 

برندهای باکیفیت پرینتر دست دوم اچ پی تعمیر

 

برای مطالعه بیشتر: تعمیرات تخصصی پرینتر

 

پرینتر استوک باکیفیت را از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید پرینتر لیزری استوک با کیفیت بالا را دارید، می‌توانید از شرکت اچ پی تعمیر خرید خود را انجام دهید. برند ما پرینترهای استوک برندهای معتبر دنیا را با قیمتی مناسب و البته تضمین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید قیمت انواع پرینترها را استعلام بگیرید، تنها کافی است با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر پرینتر شما دچار مشکل شود، می‌توانید از خدمات پس از فروش و تعمیر پرینتر شرکت اچ پی تعمیر استفاده کنید. خدمات تعمیر پرینتر در محل مشتری هم یکی از خدمات برند ما است که به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه مشکلی برای پرینتر خود، آن را در محل تعمیر کنید و نیازی به جابه‌جایی پرینتر شما نیست.

 

 

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

 

 

سخن پایانی در مورد پرینتر استوک باکیفیت

در این مقاله سعی کردیم به این سؤال پاسخ دهیم که پرینتر استوک چه برندهایی کیفیت بهتری دارند؟! همچنین ۵ نمونه از بهترین پرینترهای استوک موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم. حال می‌توانید با مقایسه مشخصات فنی این پرینترها، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. برای استعلام قیمت پرینتر استوک می‌توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و بتوانید با اطلاعات ارائه‌شده، پرینتر ایده آل خود را بخرید. شرکت اچ پی تعمیر علاوه بر زمینه های تعمیرات پرینترهای اچ پی، تعمیر پرینتر hp در محل و تعمیر پرینترهای سامسونگ در زمینه های سرویس پرینتر، تعمیر اسکنر hp، تعمیر اسکنر کانن، تعمیر فتوکپی شارپ، تعمیر فکس پاناسونیک و خرید پرینترهای لیزری رنگی نیز فعالیت می کند.  

 

 

 

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

 

 

تعمیر پرینتر در تهران

در حال حاضر نمایندگی تعمیرات پرینتر hp تعمیر قابلیت ارائه خدمات در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع پرینتر از جمله اچ پی، canon، سامسونگ، اپسون و کلیه برندهای پرینتر موجود در بازار را به مشتریان عزیز ساکن تهران دارد.

Hp تعمیر با تجهیز واحدهای تخصصی تعمیرات خود به مدرن ترین ابزار تعمیرات و داشتن چند صد دستگاه پرینتر بکاپ برای مشتریان که دچار خرابی پرینتر شده اند، سعی بر اراِئه خدماتی متفاوت در حوزه تعمیرات پرینتر کرده است. در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران حرفه ای و متعهد ما در این بخش‌، از قطعات تولیدی برند پرینتر مربوطه استفاده کرده و کار با قطعات چینی بی کیفیت جز خط قرمز های تیم تخصصی اچ پی تعمیر می باشد، اینگونه کیفیت کار دستگاه و عملکرد آن در بلند مدت تضمین خواهد شد.

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha

برچسب ها :

پرینتر

پرینتر استوک

پرینتر استوک hp

برندهای باکیفیت پرینتر استوک

برندهای باکیفیت پرینتر

برندهای پرینتر استوک

پرینترهای استوک وارداتی

پرینترهای استوک وارداتی به کشور

چاپگر

چاپگر استوک

پرینتر کارکرده

پرینتر کار کرده

خرید پرینتر کار کرده

فروش پرینتر کارکرده

پرینتر دست دوم

فروش پرینتر دست دوم

فروش پرینتر استوک

قیمت پرینتر دست دوم

قیمت پرینتر استوک

خرید چاپگر

خرید پرینتر

خرید پرینتر استوک

پرینتر برند سامسونگ

پرینتر برند کانن

پرینتر برند اچ پی

پرینتر برند برادر

پرینتر برند اپسون

پرینتر برند کیوسرا

پرینتر برند کیوسرا Kyocera

پرینتر برند OKI

پرینتر برند ریکو RICOH

پرینتر برند ریکو

پرینتر برند زیراکس Xerox

پرینتر برند زیراکس

چند مدل از پرینترهای استوک

چند مدل از پرینترهای استوک باکیفیت

پرینتر رنگی استوک لیزری

خرید پرینتر رنگی استوک

چاپگر جوهر افشان اپسون L1800

پرینتر جوهرافشان

پرینتر جوهر افشان

چاپگر جوهرافشان سه کاره

چاپگر لیزری

چاپگر چندکاره

پرینتر لیزری

فروش پرینتر

پرینتر چندکاره

پرینتر چند کاره

خرید پرینترهای استوک وارداتی

پرینترهای لیزری

پرینترهای جوهرافشان

پرینترهای جوهر افشان

خرید پرینترهای جوهر افشان

پرینتر چندکاره لیزری

پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ

مشخصات فنی پرینتر L1800 اپسون

پرینتر رنگی استوک لیزری اچ پی

مشخصات فنی HP LaserJet Pro M454dn

HP LaserJet Pro M454dn

مشخصات فنی Epson C2900DN

Epson C2900DN

پرینتر سه کاره

پرینتر سه کاره اچ پی

تعمیر پرینتر

اچ پی تعمیر

فروش چاپگر و پرینتر

hp تعمیر

hp tamir

تعمیر پرینتر در محل

پرینتر استوک اچ پی

خرید پرینتر رنگی

چاپگر اچ پی

چاپگر استوک اپسون

چاپگر استوک سامسونگ

پرینتر چند کاره لیزری

تعمیرات تخصصی پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینترهای hp

تعمیرات تخصصی پرینترهای اپسون

نمایندگی تعمیرات پرینتر hp

نمایندگی تعمیر پرینترهای hp

تعمیر پرینتر hp

تعمیر پرینتر اچ پی

تعمیر پرینتر استوک

تعمیر پرینتر hp در محل

تعمیرکار پرینتر

خدمات پرینتر

خدمات پرینترهای hp

خرید پرینترهای لیزری

خرید پرینترهای لیزری رنگی

تعمیر پرینتر اچ پی در محل

خرید پرینتر لیزری

5 نمونه از بهترین پرینترهای لیزری خانگی hp

خرید انواع پرینتر اچ پی تعمیر

خرید انواع پرینتر

خرید پرینتر دست دوم

خرید پرینتر تهران

خرید پرینتر کارکرده اچ پی

خرید پرینتر بی سیم

خرید پرینترهای 4 کاره

خرید و فروش پرینترهای hp

خرید پرینتر کارکرده

نکات خرید پرینتر دست دوم

خدمات پس از فروش پرینترهای hp

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp

سرویس پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp در محل

شارژ پرینترهای hp

تعمیر اسکنر hp

تعمیر اسکنر

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر فکس پاناسونیک

تعمیر فکس پاناسونیک در محل

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینترهای سامسونگ در محل

تعمیر پرینتر hp تعمیر

خدمات پس از فروش hp

تعمیر کار پرینتر

مرکز تعمیرات پرینترهای hp

تعمیرات پرینترهای اچ پی

تعمیر پرینترهای سامسونگ

تعمیر فتوکپی شارپ

خطای دستگاه کپی شارپ

پرینتر استوک چیست

پرینتر استوک چه برندهایی کیفیت بهتری دارند

چه مارک پرینتری بهتر است

پرینتر hp 4015

پرینتر hp 1020

پرینتر hp M15a

پرینتر hp M15w

پرینتر hp P2015

پرینتر hp P2014

پرینتر hp 1320

پرینتر hp 1300

پرینتر hp 1200

پرینتر hp 1008

پرینتر hp P1007

پرینتر hp 1005

پرینتر hp 1006

پرینتر hp M479fdw

پرینتر hp 9025e

پرینتر hp 1102

پرینتر hp M277dw

پرینتر hp M553dn

پرینتر hp 107a

پرینتر HP M601n

پرینتر hp 1100

پرینتر hp MF8330cdn

پرینتر hp 1606dn

پرینتر hp M401dn

پرینتر hp CP5225

پرینتر hp M605

پرینتر hp 135w

راهنمای خرید پرینتر استوک

نکات مهم در هنگام خرید پرینتر استوک

فروش پرینترهای استوک

خرید پرینترهای استوک

مشخصات فنی Pixma G3411 Canon

پرینتر لیزری اپسون C2900dn

شارژ کارتریج

مرکز خرید پرینتر

سرویس پرینتر

نمایندگی پرینتر hp